HUMO & Keytrade: gratis deelbewijs Water & Climate fonds (Delta Lloyd)
TIP
Re: HUMO & Keytrade: gratis deelbewijs Water & Climate fonds (Delta Lloyd)
Zie ook mijn post hierboven, als je onder het Trading overzicht bovenin kijkt in die kolommen onder "Portfolio Value", zal je merken dat de waarde van de deelbewijzen daar inderdaad wordt weergegeven bij "Settled Positions". Het is echter de rekeningstand in cash die wordt weergegeven in het hoofdscherm, dat is ook de reden dat daar geen waarde staat.MarieJorie schreef: Dankjewel Louise,
Op deze manier staat het er bij mij ook.
Maar ik dacht dat die waarde te zien zou zijn op de effectenrekening, want dat is toch de rekening waar je de "effecten" moet plaatsen?
Voor mij alvast een waarschuwing om ver weg te blijven van de beurs, want ik snap er niets van.
Het geld is namelijk geen cash meer en ook niet onmiddellijk beschikbaar, het zit namelijk in het fonds onder de vorm van deelbewijzen die in waarde fluctueren. Pas wanneer je de deelbewijzen weer verkoopt of geld overschrijft naar je trading account, zal de waarde daarvan worden weergegeven in het overzicht als zijnde cash (zo lang je dit niet opnieuw investeert of transfereert naar een andere rekening).

Ik heb nu twee zulke deelbewijzen (welliswaar op twee aparte rekeningen). Ik ben benieuwd hoe ze het doen want ik zie dat ze op de twee rekeningen een andere waarde hebben..
Ze zijn waarschijnlijk op de rekeningen op een andere dag gestort waardoor je op de 2 rekeningen 2 verschillende aantallen deelbewijzen gekregen hebt.xyper schreef: Ik heb nu twee zulke deelbewijzen (welliswaar op twee aparte rekeningen). Ik ben benieuwd hoe ze het doen want ik zie dat ze op de twee rekeningen een andere waarde hebben..
bv op dag 1 was de koers 5 euro => 15/5 = 3 deelbewijzen
op dag 2 was de koers 5,1 euro => 15/5,1 = 2,94 deelbewijzen
Ja, dat zou inderdaad kunnen, bedankt !
... wel tof om ze te volgen !
Het zijn mijn eerste
(buiten ecopower)
... wel tof om ze te volgen !
Het zijn mijn eerste

Als we die aandelen van de hand willen doen.
(a) Hoe doe je dat? Hoe moet je dat invoeren?
(b) Hoeveel betaal je ervoor (zowel voor als na 28 febrauri 2009; want blijkbaar is daar een verschil in?)
(a) Hoe doe je dat? Hoe moet je dat invoeren?
(b) Hoeveel betaal je ervoor (zowel voor als na 28 febrauri 2009; want blijkbaar is daar een verschil in?)