De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Politiek is de kunst van het volksbedrog.
Ter zijde: is het centraal comitee van de Verenigde Spaargidsers reeds tot een besluit gekomen over wat er nu met Trump moet gebeuren ?
Ter zijde: is het centraal comitee van de Verenigde Spaargidsers reeds tot een besluit gekomen over wat er nu met Trump moet gebeuren ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik moet wel zeggen dat sinds Trump verkozen is, is de internationale politiek veel leuker om te volgen.
Iemand nog iets gehoord van Syrië?
Iemand nog iets gehoord van Syrië?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dan mag niemand nog gaan stemmen, de politici in de eerste plaats niet.
Om dan nog te zwijgen over Mariette die al enkele maanden op de markt iedereen aan spreekt om toch voor haar zoon André te stemmen, want dat is toch zo ne goeie mens en hij springt voor iedereen in de bres.
Alleen kent Mariette helemaal het partijprogramma van André zijn partij niet. Maar dat hoeft ook niet want André is ... Mariette haar zoon.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Laatste dat ik hoorde was dat ze daar aan het kaarten zijn. Saïd werd zwaar ingemaakt in het laatste spel.Tiziano schreef: Iemand nog iets gehoord van Syrië?
-
- Full Member
- Contacteer:
Teacher's pet
Jammer dat een intellectueel hoogstaande reactie wordt gedismissed omdat het om een eerst reactie van iemand gaat
Ik laat me hierdoor uiteraard niet afschrikken en zal in de toekomst nog meer wijsheden posten.
Grts,
Noobinvest
Het is waar dat het in principe een goede zaak is om beloften na te komen, maar als de inhoud ervan vrijwel constant negatief is, dan zou ik toch liever hebben dat hij dit niet deed.Yaris schreef: ↑9 juni 2018, 12:12 Klopt, maar ondanks dat het ironisch bedoeld is zit er toch wel een kern van waarheid in: dat Trump zijn verkiezingsbeloften nakomt en dingen doet in plaats van te weifelen en rond de pot te draaien zoals politici gewoonlijk doen. Wat hij doet is niet altijd doordacht, maar goed.
Jordan Leland: "The guy who paid $ 130,00 for sex, called the Iran agreement 'the worst deal ever'."
https://pics.esmemes.com/the-guy-who-pa ... 782250.png
https://pics.esmemes.com/the-guy-who-pa ... 782250.png
Ik weet niet welk journaal jij volgt, maar ik krijg toch nog regelmatig dingen te zien/horen van Syrië.
Verder denk ik dat je ook niet mag vergeten dat het conflict in Syrië al zo lang bezig is dat het gewoon aan het slijten is. Daar heeft Trump weinig mee te maken.
Trump is toch een speciaal geval. Ik kan mij ook nog altijd niet ontdoen van de indruk dat hij toch ook positieve zaken aan het verwezenlijken is, ookal is die als mens compleet geschift op sommige punten.
tijden kunnen veranderen
kleine onozele dwerg
kleine onozele dwerg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het schijnt dat een heel team er al heel wat maanden mee bezig is om te proberen hier de vinger op te leggen, maar tot nu zijn ze er nog niet echt in geslaagd...
Het probleem is ook dat de berichten over Trump altijd enorm gekleurd zijn: ofwel zijn ze extreem tegen hem ofwel zijn ze extreem pro-Trump.
Je kan gewoon geen deftig beeld vormen. Al is die kerel inderdaad niet de meest normale, dat staat wel vast, maar qua politiek is het mij toch een raadsel.
Zelfs die invoerheffingen die hij nu aankondigt daar wordt dan zo'n spel over gemaakt, maar andersom zijn er ook al invoerheffingen dus hoe zit het nu?
Ben zeer benieuwd hoe de beurzen gaan reageren na al dat handgeschud!
Azië staat positief alhoewel geen euforie. Is ook niet gerechtvaardigd want fundamenteel is er nog niets veranderd. Dat de twee leiders elkaar ontmoeten betekent niet dat er nu vrede komt tussen de Korea’s of dat Noord-Korea nucleair gaat ontwapenen. In het beste geval is de top het begin van een lange tocht naar vrede en verzoening.