mail cetelem
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
mail cetelem
Zonet in naam van spaargids.be een mailtje gekregen met pure reclame voor persoonlijke leningen door Cetelem...
Ik ben al jaren vast lid hier, maar dit vind ik er toch wat over hoor mannen, triestig, zeer triestig.
Zo laat ge mensen wel heel snel op de 'uitschrijven' knop drukken
Ik ben al jaren vast lid hier, maar dit vind ik er toch wat over hoor mannen, triestig, zeer triestig.
Re: mail cetelem
Als het maar opbrengt zeker?Boogje schreef: ↑13 juni 2018, 11:51 Zonet in naam van spaargids.be een mailtje gekregen met pure reclame voor persoonlijke leningen door Cetelem...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit kan natuurlijk niet. Hier nog niets ontvangen.
Edit;
Het kan wel als je er toestemming voor gegeven hebt.
Edit;
Het kan wel als je er toestemming voor gegeven hebt.
Laatst gewijzigd door Nakal op 13 juni 2018, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ook zojuist mail ontvangen van spaargids over Cetelem ( afz. bounce@mail.spaargids.be)
Die durven dat nog te doen in het post-GDPR tijdperk? Je kan die gewoon aanklagen als je niet expliciet je toestemming had gegeven.
ook gekregen. Spam!
Vandaag ook ontvangen en ben daar niet blij mee !
De nieuwsbrieven van spaargids.be waren al eerder méér reclame-boodschappen dan echte nieuwsbrieven.
In deze reclame van Cetelem staat "Partnerboodschap van spaargids.be".
De nieuwsbrieven van spaargids.be waren al eerder méér reclame-boodschappen dan echte nieuwsbrieven.
In deze reclame van Cetelem staat "Partnerboodschap van spaargids.be".
Nieuwsbrief en alerts
Mis geen enkele kans om te besparen. Blijf op de hoogte van interessante aanbiedingen en tips via mail.
Je kan je uitschrijven.
Mis geen enkele kans om te besparen. Blijf op de hoogte van interessante aanbiedingen en tips via mail.
Je kan je uitschrijven.
Dat uitschrijven was ik al een tijdje aan het overwegen, en deze keer is de maat vol voor mij.