Laattijdige betaling dividenden
Laattijdige betaling dividenden
Wanneer gaan ze eens bij Binckbank de dividenden op tijd betalen? Als je een aandeel hebt met een iet of wat kleinere beurskapitalisatie heb je prijs (zeker als het aandeel niet in de lijst is opgenomen in je portefeuille bij het ex dividend gaan). Vroeger was dit enkel in het Verenigd Koninkrijk en Amerika nu ook al op Euronext.
Als je dan een mailtje stuurt krijg je een standaardemail terug dat ze de gelden nog niet ontvangen hebben.
Als je dan een mailtje stuurt krijg je een standaardemail terug dat ze de gelden nog niet ontvangen hebben.
Re: Laattijdige betaling dividenden
Dag Laeka,
Het is logisch dat u een dividend graag zo snel mogelijk op uw rekening ziet verschijnen. Het klopt daarbij inderdaad dat niet elk dividend meteen wordt geboekt op de betaalbaarstellingsdatum. Elk dividend zal uiteraard wel met de correcte valutadatum geboekt worden, ook al gebeurt de storting enkele dagen later.
Voor de grotere aandelen zullen we de dividenden automatisch boeken op de betaaldatum. Voor de kleinere wachten we op de uitbetaling via onze tussenpersonen. Dit gebeurt meestal wel binnen de week volgend op de betaaldatum. Mocht dit niet zo zijn dan hoeft u niet te aarzelen om onze klantenservice te contacteren via het e-mailadres klantenservice@binck.be. Wij gaan dan meteen na waarom het dividend nog niet geboekt is op uw rekening.
Mvg,
Tim
Het is logisch dat u een dividend graag zo snel mogelijk op uw rekening ziet verschijnen. Het klopt daarbij inderdaad dat niet elk dividend meteen wordt geboekt op de betaalbaarstellingsdatum. Elk dividend zal uiteraard wel met de correcte valutadatum geboekt worden, ook al gebeurt de storting enkele dagen later.
Voor de grotere aandelen zullen we de dividenden automatisch boeken op de betaaldatum. Voor de kleinere wachten we op de uitbetaling via onze tussenpersonen. Dit gebeurt meestal wel binnen de week volgend op de betaaldatum. Mocht dit niet zo zijn dan hoeft u niet te aarzelen om onze klantenservice te contacteren via het e-mailadres klantenservice@binck.be. Wij gaan dan meteen na waarom het dividend nog niet geboekt is op uw rekening.
Mvg,
Tim
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb al voor gehad dat ik 3 weken moest wachten op een dividend!
Beste binck,
Ik heb de voorbije maanden een 3 tal mails gestuurd naar dat adres, wanneer komt daar een antwoord op?
Vroeger was dat instant, nu niet meer.
Als ik een mail stuur via jullie site, staat er wel nog altijd dat er veel vertraging is door de vele mails van de nieuwe website Zo nieuw is die ook niet meer.
Ik hou mijn mailbox alvast in de gaten.
Bedankt
Ik heb de voorbije maanden een 3 tal mails gestuurd naar dat adres, wanneer komt daar een antwoord op?
Vroeger was dat instant, nu niet meer.
Als ik een mail stuur via jullie site, staat er wel nog altijd dat er veel vertraging is door de vele mails van de nieuwe website Zo nieuw is die ook niet meer.
Ik hou mijn mailbox alvast in de gaten.
Bedankt
@Jhn: We bezorgen u graag snel een antwoord en trachten steeds een antwoord te geven binnen de 4 uur. Mogelijk is uw mail dan niet toegekomen. Kan u ons een nieuwe mail sturen met uw vraag naar klantenservice@binck.be?
@laeka: In uitzonderlijke situaties kan het inderdaad langer zijn dan één week. Stuur ons dan zeker een e-mail. Wij gaan onmiddellijk te rade bij onze tussenpersoon.
@laeka: In uitzonderlijke situaties kan het inderdaad langer zijn dan één week. Stuur ons dan zeker een e-mail. Wij gaan onmiddellijk te rade bij onze tussenpersoon.
Ok BB volgende week stuur ik hem nog eens.
In 2018 zich verschuilen in mail niet toegekomen.BinckBank schreef: ↑15 juni 2018, 10:11 @Jhn: We bezorgen u graag snel een antwoord en trachten steeds een antwoord te geven binnen de 4 uur. Mogelijk is uw mail dan niet toegekomen. Kan u ons een nieuwe mail sturen met uw vraag naar klantenservice@binck.be?
Ja wie gelooft zo iets ?
Of is de mail verwijderd om niet te moeten antwoorden.
NL zijn daar soms wel heel handig in.
Och ja stuur altijd zelf een leesbevestiging.
Dus .......
Estate Guru believer.
Dag Platin,
Het is inderdaad weinig waarschijnlijk dat een e-mail niet toekomt. Al is het ook heel onwaarschijnlijk dat een mail (in het geval van Jhn zelfs 3) door onze diensten niet worden beantwoord. Dat zou haaks staan op het serviceniveau dat we willen bieden. Wij kijken in elk geval uit naar zijn vraag.
Mvg,
Tim
Het is inderdaad weinig waarschijnlijk dat een e-mail niet toekomt. Al is het ook heel onwaarschijnlijk dat een mail (in het geval van Jhn zelfs 3) door onze diensten niet worden beantwoord. Dat zou haaks staan op het serviceniveau dat we willen bieden. Wij kijken in elk geval uit naar zijn vraag.
Mvg,
Tim
Ik heb 2 mails via jullie platform gestuurd. waar kan ik jullie antwoorden lezen?
Omdat ik daar niks van terug kreeg, heb ik een poging via mail gedaan.
Ook daar niks van teruggekregen.
EDIT: kijk uit naar jullie antwoorden
Omdat ik daar niks van terug kreeg, heb ik een poging via mail gedaan.
Ook daar niks van teruggekregen.
EDIT: kijk uit naar jullie antwoorden
@Jhn: Heeft u een antwoord gehad op uw e-mail? Het antwoord wordt steeds via e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Dit kan u lezen in rechstbovenaan de kader waarin u uw vraag stelt.
Mocht u niets ontvangen hebben, kan u uw vraag en uw e-mailadres in een persoonlijk bericht sturen? Als de vraag niet persoonlijk is mag u ze uiteraard ook hier stellen.
Mvg,
Tim
Mocht u niets ontvangen hebben, kan u uw vraag en uw e-mailadres in een persoonlijk bericht sturen? Als de vraag niet persoonlijk is mag u ze uiteraard ook hier stellen.
Mvg,
Tim
Mail heb ik dus opnieuw gestuurd gisteren.
Geen mail terug gekregen.
Andere partijen krijgen wel mails van mij.
Ik geef u al even mij dat mijn mails komen van @telenet.be
Ik kan echt niet geloven dat die mail(s) daar niet toekomen.
Als dat zo is moeten jullie dringend eens wat technische analyse doen van mailverkeer.
Geen mail terug gekregen.
Andere partijen krijgen wel mails van mij.
Ik geef u al even mij dat mijn mails komen van @telenet.be
Ik kan echt niet geloven dat die mail(s) daar niet toekomen.
Als dat zo is moeten jullie dringend eens wat technische analyse doen van mailverkeer.
Dag Jhn,
Om verder na te kijken hoe het komt dat u geen antwoord ontvangt, ga ik u uw gegevens vragen. U krijgt zo van mij een privé-bericht.
Mvg,
Tim
Om verder na te kijken hoe het komt dat u geen antwoord ontvangt, ga ik u uw gegevens vragen. U krijgt zo van mij een privé-bericht.
Mvg,
Tim