Arcopar Actieteam
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Arcopar Actieteam
Dat ze hun kapitalen in buitenland maar eens aanspreken, alle CD&V topmandatarissen een bijdrage laten doen en arco is zo van de baan.
AMA, mag ik 1 ding vragen?
Hoeveel geld bent u verloren bij uw "belegging" of "sparen" in of bij Arco?
Als ik dat hier bekijk steekt u hier zo waanzinnig veel tijd in, dat ik me afvraag of u gewoon niet dat geld al lang had terug verdiend, door gewoon te werken. Al die uren, reken maar uit aan pakweg 9 Euro / uur (poetsvrouw met dienstencheques - u verdient wellicht veel meer per uur). Ik denk ook niet dat u hier veel plezier aan beleeft. Integendeel zelfs.
Tenzij u natuurlijk jurist of advocaat zou zijn bij bijv. Deminor
Conservatieve belegger. Geloof in zelfkennis om de eigen beleggingsstrategie vast leggen. Doe zelf huiswerk en geloof zelfs geen vertalingen. Wel speculeren met optiestrategieën, is fun en maar 10% portefeuille. Voormalig believer in de Omega Mixer ;-)
KAPITAALbewegingsnet.be wil blijkbaar wel dat dan 95% van de belastingbetaler gestolen wordt
stelen is wel strafbaar , en dacht niet dat dat volgens de christelijke waarden is
5% zouden zij eventueel uit eigen zak betalen
stelen is wel strafbaar , en dacht niet dat dat volgens de christelijke waarden is
5% zouden zij eventueel uit eigen zak betalen
Wat het ACW, bankdirecteurs of een lokale bankbediende ook heeft willen beweren: ook een coöperatief aandeel is en blijft een risicodragend product. Het feit dat dit anders werd gepresenteerd op blijkbaar vele locaties is spijtig, doch geen afdoende reden om de belastingbetaler hiervoor te laten opdraaien. Door de maximumgrens van een kleine 1.800,- EUR per persoon waarvoor er kon worden ingetekend op Arcopar aandelen, kunnen we trouwens ook besluiten dat niemand hierdoor zijn huis of pensioen verloren is. Spijtig en vervelend, zeker, maar geen onoverkomelijke drama's die de heisa van de afgelopen jaren rechtvaardigen.
M.i. mocht dit dossier reeds jaren geleden afgesloten worden. Case closed, CD&V tel uit uw verlies.
M.i. mocht dit dossier reeds jaren geleden afgesloten worden. Case closed, CD&V tel uit uw verlies.
zonder vechten gaan ze niks krijgen, met vechten mogelijk ook niets
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
@ AlbertIV
Het verloren bedrag is persoonlijk, maar voor veel gedupeerden kan dit bedrag wel erg hoog oplopen. De tijd die ik spendeer is uit persoonlijk engagement, ik ben helemaal niet betrokken bij Deminor, maar waarschijnlijk bent u betrokken bij CD & V of het clubje er rond. Aan uw commentaar te horen beleefd u er ook niet veel aan, maar het stoort u blijkbaar enorm, u kan u tijd ook spenderen als poetsvrouw/man of u nuttig maken in bepaalde sectoren, of alleen de topics lezen die u interesseren.
Destijds deed het hele clubje er alles om in het bezit te komen v/d mensen hun spaarcentjes via alle mogelijke mooie en bedrieglijke slogans, om er nadien waanzinnige dingen mee te financieren en waar op geen enkel punt overeenkomst was met goed beheer, alleen grootheidswaanzin.
Het verloren bedrag is persoonlijk, maar voor veel gedupeerden kan dit bedrag wel erg hoog oplopen. De tijd die ik spendeer is uit persoonlijk engagement, ik ben helemaal niet betrokken bij Deminor, maar waarschijnlijk bent u betrokken bij CD & V of het clubje er rond. Aan uw commentaar te horen beleefd u er ook niet veel aan, maar het stoort u blijkbaar enorm, u kan u tijd ook spenderen als poetsvrouw/man of u nuttig maken in bepaalde sectoren, of alleen de topics lezen die u interesseren.
Destijds deed het hele clubje er alles om in het bezit te komen v/d mensen hun spaarcentjes via alle mogelijke mooie en bedrieglijke slogans, om er nadien waanzinnige dingen mee te financieren en waar op geen enkel punt overeenkomst was met goed beheer, alleen grootheidswaanzin.
Laatst gewijzigd door AMA op 12 mei 2018, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
" waarschijnlijk bent u betroken bij CD & V" . Dat is een zware belediging voor het betrokken forumlid
Dat is volkomen uit de lucht gegegrepen
Kan niet, bij cd&v zijn alleen maar debielen ( Peeters kent het onderscheid nog niet tussen een aandeel en een optie)
en dat is het forumlid zeker niet
Dat is volkomen uit de lucht gegegrepen
Kan niet, bij cd&v zijn alleen maar debielen ( Peeters kent het onderscheid nog niet tussen een aandeel en een optie)
en dat is het forumlid zeker niet
AMA schreef: ↑12 mei 2018, 22:32 @ AlbertIV

Ik zit hier op spaargids voor de fun. Niet meer en ook niet minder. Ik beschouw het als een interessant biotoop waaruit ik kan dingen afleiden die ik dan zelf gebruik bij mijn optiestrategieën. En ik vraag me dingen af om ervan te leren. De vraag dat uzelf al lang uw geld had kunnen terugverdienen door gewoon die uren te werken, werd niet geïnspireerd omdat het me stoorde. Die vraag kwam er omdat ik wil begrijpen waarom uw dat doet. Uit de aanval die ik nu in mijn richting krijg, leid ik ook dingen af. Maar daar wens ik nu niet meer in detail over uit te weiden.
Conservatieve belegger. Geloof in zelfkennis om de eigen beleggingsstrategie vast leggen. Doe zelf huiswerk en geloof zelfs geen vertalingen. Wel speculeren met optiestrategieën, is fun en maar 10% portefeuille. Voormalig believer in de Omega Mixer ;-)
+1AlbertIV schreef: ↑13 mei 2018, 11:00AMA schreef: ↑12 mei 2018, 22:32 @ AlbertIV
Destijds deed het hele clubje er alles om in het bezit te komen v/d mensen hun spaarcentjes via alle mogelijke mooie en bedrieglijke slogans, om er nadien waanzinnige dingen mee te financieren en waar op geen enkel punt overeenkomst was met goed beheer, alleen grootheidswaanzin.Ik vraag een beleefd een vraag en opeens krijg ik allerlei insinuaties en beschuldigen naar mijn hoofde geslingerd. Die dan nergens op slaan. Ik bekijk dit puur pragmatisch. Ik had/heb zelf ook aandelen Arco, voor een bescheiden bedrag van ongeveer 5k. Persoonlijk vind ik van mezelf dat ik maar beter had moeten uitkijken, en ik beschouwde dit als een les die ik heb geleerd voor de toekomst. Ik wist dat het aandelen waren, maar ook ik kreeg de hele uitleg dat het zgn. 100% veilig was. Ik heb dit verlies dan geslikt, zoals ik er ook andere heb geslikt. Ik beleg nu niet meer in aandelen. Nu doe ik dat alleen nog kort in het kader van optiestrategieën voor 10% van mijn portefeuille. Die portefeuille in zijn geheel brengt me quasi risicoloos 5% per jaar op.
Ik zit hier op spaargids voor de fun. Niet meer en ook niet minder. Ik beschouw het als een interessant biotoop waaruit ik kan dingen afleiden die ik dan zelf gebruik bij mijn optiestrategieën. En ik vraag me dingen af om ervan te leren. De vraag dat uzelf al lang uw geld had kunnen terugverdienen door gewoon die uren te werken, werd niet geïnspireerd omdat het me stoorde. Die vraag kwam er omdat ik wil begrijpen waarom uw dat doet. Uit de aanval die ik nu in mijn richting krijg, leid ik ook dingen af. Maar daar wens ik nu niet meer in detail over uit te weiden.
die aanval had de webmaster moeten sanktioneren
amada had de forumregels overtreden
@ AlbertIV
Als u vraag positief bedoelt was, mijn excuses, maar als het over Arco gaat krijg ik meestal reacties in negatieve zin.
Als u vraag positief bedoelt was, mijn excuses, maar als het over Arco gaat krijg ik meestal reacties in negatieve zin.
Elders poste ik dat velen vergeten dat de Arcopar aandelen ook goed opbrachten door kortingen op oa. DVV-verzekeringen, bonus+ intresten (toen er van getrouwheidspremies nog geen sprake was nota-bene).
Ook op de dag van vandaag verdien ik met mijn zogenaamd waardeloze Arcopar aandelen.
Op de tarifiëring van de Belfius zichtrekening krijg ik maandelijks €0,8 teruggave, maakt €9,6 per jaar. Volgens de kranten bedraagt de gemiddelde Arcopar investering €2000. De jaarlijkse teruggave is dus goed voor 0,48% netto opbrengst. Vergelijk eens met de rente op een spaarrekening bij een grootbank...
Ook op de dag van vandaag verdien ik met mijn zogenaamd waardeloze Arcopar aandelen.
Op de tarifiëring van de Belfius zichtrekening krijg ik maandelijks €0,8 teruggave, maakt €9,6 per jaar. Volgens de kranten bedraagt de gemiddelde Arcopar investering €2000. De jaarlijkse teruggave is dus goed voor 0,48% netto opbrengst. Vergelijk eens met de rente op een spaarrekening bij een grootbank...
Ik heb ook ARCO 'aandelenaossa schreef: ↑17 juni 2018, 17:53 Elders poste ik dat velen vergeten dat de Arcopar aandelen ook goed opbrachten door kortingen op oa. DVV-verzekeringen, bonus+ intresten (toen er van getrouwheidspremies nog geen sprake was).
Op de tarifiering van de Belfius zichtrekening krijg ik maandelijks €0,8 teruggave, maakt €9,6 per jaar. Volgens de kranten bedraagt de gemiddelde Arcopar €2000 investering.
De jaarlijkse teruggave is dus goed voor 0,48% netto opbrengst. Vergelijk eens met de rente op een spaarrekening bij een grootbank...

Wat ben je trouwens met rendement als je investering nooit zal worden terugbetaald...
9,6 € korting wow.aossa schreef: ↑17 juni 2018, 17:53 Elders poste ik dat velen vergeten dat de Arcopar aandelen ook goed opbrachten door kortingen op oa. DVV-verzekeringen, bonus+ intresten (toen er van getrouwheidspremies nog geen sprake was nota-bene).
Nu nog wat uw rekening en kaarten jaarlijks kosten.
Leve de goedgelovigen.
Estate Guru believer.
Ieder kan zijn eigen rekening maken in het Arco verhaal, maar dik verdiend is voor diegene die destijds maar een paar BEF geïnvesteerd hebben, en uw inleg die ge nooit terug gaat zien, maar dat is waarschijnlijk sponsorgeld voor KP zijn verkiezingen.