Ethias vervangt First-spaarverzekering
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Ethias vervangt First-spaarverzekering
De mensen met een First worden dus genaaid!
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Ethias vervangt First-spaarverzekering
Ik denk het niet. De bestaande overeenkomsten blijven bestaan. De gewijzigde modaliteiten betreffen alleen nieuwe contracten.Moneyman schreef: De mensen met een First worden dus genaaid!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Jammer dat Ethias er niet in slaagt om hierover reeds wat meer info op hun website te plaatsen.
Op hun site spreken ze nog steeds enkel van de klassieke 'First' producten.
Het alternatief, was reeds een tijdje aangekondigt.
Nu helemaal nieuw is het blijkbaar niet. Het was reeds bestaande bij First Invest.
Dus het zal zo ongeveer hetzelfde systeem worden.
Wanneer het in voege komt, zal volgende week wel blijken.
Voor de oudere First spaarders denk ik dat er vanaf nu de nieuwe regeling pas zal tellen voor nieuwe stortingen. Het blijft afwachten voor iedereen.
Nu het maakt niet veel uit. Vermits het in de toekomst voor iedereen zou gelden.
Nu helemaal nieuw is het blijkbaar niet. Het was reeds bestaande bij First Invest.
Dus het zal zo ongeveer hetzelfde systeem worden.
Wanneer het in voege komt, zal volgende week wel blijken.
Voor de oudere First spaarders denk ik dat er vanaf nu de nieuwe regeling pas zal tellen voor nieuwe stortingen. Het blijft afwachten voor iedereen.
Nu het maakt niet veel uit. Vermits het in de toekomst voor iedereen zou gelden.
Neen, in bovenstaande tekst staat dat je nog steeds aan oude voorwaarden zal kunnen bijstorten op een bestaande rekening.maria schreef:
In ieder geval vind ik de verandering niet zo erg. Veel klanten beschouwden de First rekening als een soort spaarboekje, waar je naar believen kon op storten en afhalen, en niet als de langtermijnbelegging die dit product in feite is. En dan maar op dit forum komen klagen dat hun rendement op 1 of 2 jaar zo laag was
Hopelijk gaan de mensen nu 2 keer nadenken voor ze geld dat ze geen 8 jaar kunnen missen in een dergelijk product steken.
-
- Sr. Member
Ik ben nog bij de goeie: 3.75% gegarandeerde basisintrest ( + evt. bonus). Ik zal mijn centjes onder deze voorwaarden nog een lange tijd op mijn First laten staan denk ik.
Staat nu wel op hun website.StevenDS001 schreef: Jammer dat Ethias er niet in slaagt om hierover reeds wat meer info op hun website te plaatsen.
http://www.ethias.be/nl/prd/VIPR010/Par" onclick="window.open(this.href);return false; ... kening.htm
waar zit hier dan een verschil met de vorige First Rekening???
Er staat het woordje "TOP", de afkorting van "AFGETOPTE"
Nog niks bekend over de rente over 2008 van de First rekening en de First invest?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Vandaag contact gehad met mijn AXA bankagent en die zei me dat Crest 30/40 0% rendement zal hebben. (dit weliswaar nog zonder bevestiging)Moneyman schreef: Nog niks bekend over de rente over 2008 van de First rekening en de First invest?
Op 15 januari aanstaande zal het definitieve resultaat op een AXA vergadering bekend gemaakt worden.
Dus als AXA niks geeft, zal First invest zeker niks zijn!
Een ontgoochelde tak 21 belegger...(die niet meer zal bijstorten)
Laatst gewijzigd door Brugse Leeuw op 5 januari 2009, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Wanneer maakt ethias het bekend? ZIe nergens iets daarover.
Dat je slechts gratis 10% kan afnemen van het bedrag ipv volledig en dat als je meer dan 10% afhaalt je een kost moet betalen. En er zijn beheerskosten terwijl die er vroeger niet warenmatroos schreef: waar zit hier dan een verschil met de vorige First Rekening???
Is het interessant om nu nog zo'n oude First te openen?
Excuseer, de First Rekening is van hun site gehaald...Is het interessant om nu nog zo'n oude First te openen?