De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Het hippe woordje " geschokeerd [/b"]hebben ze nog niet gebruikt
Ze moeten eens te raden gaan bij de spa , die gebruiken hippe woorden als geschokeerd , maar gas raakt wel uit de roulatie heb ik gelezen, het zou ellentriek moeten worden
Ze moeten eens te raden gaan bij de spa , die gebruiken hippe woorden als geschokeerd , maar gas raakt wel uit de roulatie heb ik gelezen, het zou ellentriek moeten worden
Duitse Regering wankelt al over het migrantenbeleid
ttps://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180701_03591862
ttps://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180701_03591862
Horst Seehofer treedt af als partijvoorzitter van de CSU en als Duits minister van Binnenlandse Zaken. Hij zal dus niet de opdracht geven vluchtelingen aan de grens terug te sturen en doorkruist het beleid van zijn chef Angela Merkel niet. Merkel IV zal niet vallen en er komt geen correctie op de beurzen morgen.
Als ... dus ... dan... Zo werkt de beurs niet, Yaris. Zou jij ondertussen toch moeten weten.Yaris schreef: ↑1 juli 2018, 23:09 Horst Seehofer treedt af als partijvoorzitter van de CSU en als Duits minister van Binnenlandse Zaken. Hij zal dus niet de opdracht geven vluchtelingen aan de grens terug te sturen en doorkruist het beleid van zijn chef Angela Merkel niet. Merkel IV zal niet vallen en er komt geen correctie op de beurzen morgen.
Onzekerheid zorgt altijd voor een correctie, maar hij is alweer aan het praten met Merkel. Politiekers gaan ook hun vetbetaald postje niet zomaar opgeven denk ik dan?
Seehofer gaat dus naar Canossa om zich door Merkel te laten uitlachen.
Terloops:
'Among the ruling interests in the US, one interest even more powerful than the Israel Lobby—the Deep State of the military/security complex— there is enormous fear that an uncontrollable President Trump at the upcoming Putin/Trump summit will make an agreement that will bring to an end the demonizing of Russia that serves to protect the enormous budget and power of the military-security complex.
You can see the Deep State’s fear in the editorials that the Deep State handed to the Washington Post (June 29) and New York Times (June 29), two of the Deep State’s megaphones, but no longer believed by the vast majority of the American people. '
Denk dat Donald zal moeten gaan opletten of hij gaat de weg op van Kennedy.
Terloops:
'Among the ruling interests in the US, one interest even more powerful than the Israel Lobby—the Deep State of the military/security complex— there is enormous fear that an uncontrollable President Trump at the upcoming Putin/Trump summit will make an agreement that will bring to an end the demonizing of Russia that serves to protect the enormous budget and power of the military-security complex.
You can see the Deep State’s fear in the editorials that the Deep State handed to the Washington Post (June 29) and New York Times (June 29), two of the Deep State’s megaphones, but no longer believed by the vast majority of the American people. '
Denk dat Donald zal moeten gaan opletten of hij gaat de weg op van Kennedy.
@SparSpaar Waar heb je dat gelezen? Link?
Big caps worden dus nog wat verder opgeblazen met als drijfveer de grootte zelf.Morningstar's report about U.S. asset flows for May 2018... Highlights from the report:
- U.S. equity was the leading asset class in May, collecting an estimated $20.7 billion in net inflows in May 2018, and its strongest month since December 2016. Taxable-bond funds followed with $14.4 billion in inflows, down from April's $25.3 billion.
- Even though passive funds continued to outpace active funds, market-cap-weighted passive funds have taken in far more than factor-based passive strategies. During the past 12 months, $130.0 billion went to non-strategic-beta U.S. equity funds, which are mostly market-cap weighted index funds, while about $44.0 billion went to strategic-beta funds.
- The Morningstar Categories with the highest inflows in May were large-blend, foreign large-blend, and large-growth funds, with respective inflows of $9.9 billion, $8.8 billion, and $6.5 billion. Notably for large-growth funds, it was the group's first significant inflows since December 2015 and the category's greatest monthly inflows in at least a decade. On the bottom-flowing list in May, diversified emerging markets saw the most outflows of $2.7 billion followed by mid-cap value, with outflows of $2.5 billion.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Hoogspanning in Berlijn.
Seehofer heeft meer gevoel voor eigenwaarde dan verwacht, geen typische politieker maar koppige Beier zoals Franz Josef Strauss.
Wat zeggen de bookmakers ? Het kan nog raar uitdraaien.
Seehofer heeft meer gevoel voor eigenwaarde dan verwacht, geen typische politieker maar koppige Beier zoals Franz Josef Strauss.
Wat zeggen de bookmakers ? Het kan nog raar uitdraaien.
Ik denk niet dat hij Merkel gaat doen vallen. De beste oplossing is ontslag te nemen zoals hij zich eerst voorgenomen had. Dan kan hij met een opgeheven hoofd uit de strijd komen zonder toegevingen te hebben gedaan en zonder verantwoordelijk te zijn voor een politieke crisis.
Denk dat die kans verkeken is. Zie de Duitse pers. Vraag me af of bij Seehofer het warme weer geen rol gespeeld heeft. Hij kan nu niet meer terug zonder groot gezichtsverlies.
https://www.businessinsider.nl/elon-mus ... oor-tesla/
zou tesla dan eindelijk winst gaan maken?
ik geloof er niet zo heel hard in
zou tesla dan eindelijk winst gaan maken?
ik geloof er niet zo heel hard in
There’s a powerfull group of people out there that are secretely running the world. I’m talking ’bout the guys noone knows about, the guys that are invisible. The top 1% of the top 1%. The guys that play God without permission
Ik heb de prijs eens opgezocht. 35.000 dollar voor een Tesla Model 3? Die zullen wel als zoete broodjes over de toonbank vliegen.
Ik denk dat ze daar in Duitsland in plaats van crisisgesprekken te voeren, gewoon naar de voetbal zitten te kijken. Gisteren kwam Seehofer ook pas na de match met zijn verklaring.