Poll: GSM - prepaid of abonnement
Re: Poll: GSM - prepaid of abonnement
ik gebruik mobile vkings (en ook de hello bank promo 5 eur per maand in viking punten en andere promos bv via collishop)
ik heb sinds maanden al niet meer direct betaald voor mijn gsm verbruik.
ik heb sinds maanden al niet meer direct betaald voor mijn gsm verbruik.
Amaai, ik kan zelfs professionelere websites maken. Ik moet zeggen, die studenten verdienen hun zakcentjes toch creatiever dan vroeger met in de horeca hun kas te gaan afdraaien of te gaan kuisen.
Voor postpaid , een nieuwtje.. Het moet een record zijn op de Belgische markt en een bevestiging van het vermoeden dat Orange toch misschien nog de prijsbreker wil worden op de gsm-markt :
Tijdelijk aanbod KOALA limited : 20 euro voor onbeperkt bellen naar vaste en mobiele netwerken, onbeperkt sms en 4 GB internet + Coyote navigatie.
Tijdelijk aanbod KOALA limited : 20 euro voor onbeperkt bellen naar vaste en mobiele netwerken, onbeperkt sms en 4 GB internet + Coyote navigatie.
Haelewyn,
Ze moeten wel ook prijsvechter worden om geen geld te verliezen.
Ik ben trouwens op dat aanbod ingegaan samen met internet en tv betaal ik nu 69 euro. En dan heb ik 8 GB ipv 4 GB per maand mobiel.
Ze moeten wel ook prijsvechter worden om geen geld te verliezen.
Ik ben trouwens op dat aanbod ingegaan samen met internet en tv betaal ik nu 69 euro. En dan heb ik 8 GB ipv 4 GB per maand mobiel.
het wordt tijd dat Orange hun prepaid aanbod wat 'upgradet'.
Als ze effectief op Orange netwerk zitten, verkas ik wss. 15 €, 5 GB, 50' bellen
https://mobilevikings.be/nl/offer/subscriptions/
https://mobilevikings.be/nl/mobile-viki ... e-netwerk/
Als ze effectief op Orange netwerk zitten, verkas ik wss. 15 €, 5 GB, 50' bellen
https://mobilevikings.be/nl/offer/subscriptions/
https://mobilevikings.be/nl/mobile-viki ... e-netwerk/
Wie weet dat ze onder de vlag van Orange hun voorwaarden nog kunnen verbeteren .. ? Ze hebben nu ook een concurrent in eigen huis met JIM mobile, al hebben ze daar wel een volledig verschillende tariefstructuur voor opgezet.
Prijsdaling na verhuis naar Orange verwacht ik niet vanaf dag 1.. onder het motto : niet alle katten tegelijk geselen.
Prijsdaling na verhuis naar Orange verwacht ik niet vanaf dag 1.. onder het motto : niet alle katten tegelijk geselen.
doet u aan refurbished iphone? Zeker een bespraringstip.
Orange en Base hebben nu een formule : bellen en sms onbeperkt voor 20 euro.
Scarlet gaat daar nog onder met 18 euro voor hetzelfde.
In alle formules zit ook een hoeveelheid data inbegrepen.
Scarlet gaat daar nog onder met 18 euro voor hetzelfde.
In alle formules zit ook een hoeveelheid data inbegrepen.
Ja .. dat klopt. De inbegrepen hoeveelheid data is verschillend.
Wat ik schreef ging vooral over gratis bellen en gratis sms'en.
Ik kom zelf toe met 200 MB per maand, dus heb ik geen boodschap aan meer dan 0,5 of 1 GB.
Wie dat wel nodig heeft om meer dan 2GB per maand te krijgen kon ook nog zelf een beetje vergelijken he.
Ieders' eisen kunnen verschillend zijn. Bv tarieven voor internationaal SMS'en of bellen kunnen verschillend zijn.
Roaming buiten EU. Mogelijkheid om bij een langer verblijf buiten EU te downgraden naar prepaid (scarlet heeft dat niet meer).
Onlangs nog in een dorpje in Wallonië te gast geweest waar alleen Base goede ontvangst gaf. De wonderen zijn de wereld niet uit.
Wat ik schreef ging vooral over gratis bellen en gratis sms'en.
Ik kom zelf toe met 200 MB per maand, dus heb ik geen boodschap aan meer dan 0,5 of 1 GB.
Wie dat wel nodig heeft om meer dan 2GB per maand te krijgen kon ook nog zelf een beetje vergelijken he.
Ieders' eisen kunnen verschillend zijn. Bv tarieven voor internationaal SMS'en of bellen kunnen verschillend zijn.
Roaming buiten EU. Mogelijkheid om bij een langer verblijf buiten EU te downgraden naar prepaid (scarlet heeft dat niet meer).
Onlangs nog in een dorpje in Wallonië te gast geweest waar alleen Base goede ontvangst gaf. De wonderen zijn de wereld niet uit.
Ik heb de 20 euro versie van orange icm love. Lekker 8 GB onbeperkt bellen + internet en tv voor 69 euro per maand
Tja, dan zit je wss. ganse dagen op de Wifi thuis? 200 MB
Tuurlijk, ieder zijn profiel is anders. Ik ga niet zeggen...'Dat is het beste'. Nee, dat is het beste in uw geval.
Heb je uw vraag verwijderd?
Ik ben en blijf nog ALTIJD een gelukkige Orange Tempo Giga gebruiker sedert enkele jaren.
Beste datanetwerk, veel data, 100% ca$hback van mijn beltegoed via google play store, bus,... (momenteel 165 €, en ik herlaad meestal maar 10 €/maand). Af en toe een gratis filmpke op dinsdag in kinepolis (1+1)
Wat moet je meer hebben.
Mocht dit niet mogelijk zijn, zou ik wss. overstappen naar MV Vikings (vanaf volgend jaar pas, na overgang Orange)
15 €/maand, 5 GB, 50'.
Vind ik beste deal in mijn geval.
I don't need unlimited calling.
Gebruik Signal (betere kwaliteit dan via gsmnetwerk)/Whatsapp/Messenger/Voiptiger callback/Voip/...
en thuis voiptelefoon.
Maar als U dit nodig hebt, blijft dit wel goede deal.
Vraag verwijderd : inderdaad. Ik dacht : satsurfer antwoordt niet op vragen van aartsvijanden, dan doen we het maar weg.
WiFi : inderdaad. Op de plaatsen waar ik meest ben (thuis en bij 2 familieleden) zit ik gewoon op wifi.
Andere plaatsen : openbare hotspots of Proximus fon - hotspots.
WiFi : inderdaad. Op de plaatsen waar ik meest ben (thuis en bij 2 familieleden) zit ik gewoon op wifi.
Andere plaatsen : openbare hotspots of Proximus fon - hotspots.
ik ook, maar op trein gaat dit moeilijk. En soms zit je kweetnie hoelang te klooien eer je op zo'n Wifree/Fon hotspot geconnecteerd bent, en ik gewoon 4G opzet voor te surfen hoor. Youtube kijk ik niet via 4G.
Als je graag 5' bezig bent om te kunnen inloggen, is je trein/bus al lang weg.
Dus zit rond de 1,5 GB (+ 2 u. op trein/dag). Dus genoeg over bij tempo Giga.
Als je graag 5' bezig bent om te kunnen inloggen, is je trein/bus al lang weg.
Dus zit rond de 1,5 GB (+ 2 u. op trein/dag). Dus genoeg over bij tempo Giga.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell