Me Direct en memo datum.
Me Direct en memo datum.
Geachte ,
Vraag me af wat het nut is van ingeven memo datum.
Nu al de 3 maal dat memo datums niet worden uitgevoerd. ( maandag maar 3 die zijn mis gegaan)
Maandag morgen aan de lijn met Simonne , kwam er eigenlijk na meer dan een kwartier dat ik het niet goed voor had.
Dat ik zelf als klant niet wist wat en wanneer ingegeven die memo datum.
En dan vandaag bericht in de mailbox Uw memo datums zijn bij Me Direct de mist ingegaan.
Natuurlijk deze melding wel rijkelijk laat in verband met beleggingen.
En wat gaan jullie voor aktie nemen om dit in de toekomst te vermijden.
En naar waar mogen mijn telefoon kosten worden gestuurd.
Een stilaan ontevreden klant , over die Tis berekening gaan we nog maar zwijgen.
En op jullie mail gereageerd , benieuwd ......
Vraag me af wat het nut is van ingeven memo datum.
Nu al de 3 maal dat memo datums niet worden uitgevoerd. ( maandag maar 3 die zijn mis gegaan)
Maandag morgen aan de lijn met Simonne , kwam er eigenlijk na meer dan een kwartier dat ik het niet goed voor had.
Dat ik zelf als klant niet wist wat en wanneer ingegeven die memo datum.
En dan vandaag bericht in de mailbox Uw memo datums zijn bij Me Direct de mist ingegaan.
Natuurlijk deze melding wel rijkelijk laat in verband met beleggingen.
En wat gaan jullie voor aktie nemen om dit in de toekomst te vermijden.
En naar waar mogen mijn telefoon kosten worden gestuurd.
Een stilaan ontevreden klant , over die Tis berekening gaan we nog maar zwijgen.
En op jullie mail gereageerd , benieuwd ......
Estate Guru believer.
Re: Me Direct en memo datum.
Zelfde fenomeen vandaag tegengekomen. Nog een geluk dat ik vandaag voor de zekerheid nagekeken had of het gelukt was omdat het wel een belangrijke overschrijving betrof. Na de vraag te stellen aan MD werd via bericht in de mailbox bevestigd dat de betaling niet was doorgegaan wegens een, volgens hen waarschijnlijk mijn eigen, fout en dat ik opnieuw moest proberen. Een uur later kreeg in dan een tweede bericht dat de eerste overschrijving met memo datum niet was doorgegaan. Toevallig?
Maar als het hier lees was ik niet de enigste met een probleem dus waarschijnlijk wel hun fout. Hopelijk ging mijn directe overschrijving vandaag dan nog de deur uit want toen was het al bijna 17:00.
Maar als het hier lees was ik niet de enigste met een probleem dus waarschijnlijk wel hun fout. Hopelijk ging mijn directe overschrijving vandaag dan nog de deur uit want toen was het al bijna 17:00.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ongelooflijk deze morgen om 7 u 30 plots een paar sms.
Wat aan de hand die overschrijvingen van 2/7 /18 plots uitgevoerd.
Waar die plots uit hun systeem te voorschijn zijn gekomen ?
Is maar ter info.
Zou dan toch de overstap naar Db te overwegen zijn.
Wat aan de hand die overschrijvingen van 2/7 /18 plots uitgevoerd.
Waar die plots uit hun systeem te voorschijn zijn gekomen ?
Is maar ter info.
Zou dan toch de overstap naar Db te overwegen zijn.
Estate Guru believer.
Zelfde SMS gehad. Was wel verschieten, maar na verificatie met de tegenpartij bleek de betaling (de tweede zonder memodatum) toch aangekomen te zijn. FAKE news zou den Donald zeggen