Baloise autoverzekering
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Baloise autoverzekering
Na jaren klant geweest te zijn bij Baloise autoverzekering, zonder ongeval, is mijn auto uit het verkeer genomen. Ik krijg de bevestiging dat ik een teruggave krijg van 20 € in april 2018. Ondertussen is het augustus en ettelijke mails en telefoons later en het bedrag is nog niet teruggestort. Uiteindelijk krijg ik de volgende mail : Ik verwijs hierbij naar ons telefonisch onderhoud van daarstraks. Deze polis is geschorst dd. 29/03/2018. Bij een eventuele vervanging voertuig heeft u nog verplichtingen bij onze maatschappij tot de hoofdvervaldag.
U heeft mij meegedeeld dat u zelf geen voertuig meer heeft op uw eigen naam , maar wel rijdt met het voertuig van uw echtgenoot met nummerplaat --- nummerplaat verwijderd door webmaster ---
Dit voertuig is verzekerd bij een andere maatschappij. Om de teruggave van € 20,87 in orde te brengen, ontvang ik graag een bewijs dat het voertuig is ingeschreven op naam van uw echtgenoot.
ik betreur ten zeerste dat ik dit bewijs nog heb moeten leven en denk zelf dat de vraag niet kan gesteld worden ikv de wet op de privacy. Ik heb het bewijs dan toch maar opgestuurd en ben in afwachting.
Voor mij zeker NOOIT geen verzekering Baloise meer.
U heeft mij meegedeeld dat u zelf geen voertuig meer heeft op uw eigen naam , maar wel rijdt met het voertuig van uw echtgenoot met nummerplaat --- nummerplaat verwijderd door webmaster ---
Dit voertuig is verzekerd bij een andere maatschappij. Om de teruggave van € 20,87 in orde te brengen, ontvang ik graag een bewijs dat het voertuig is ingeschreven op naam van uw echtgenoot.
ik betreur ten zeerste dat ik dit bewijs nog heb moeten leven en denk zelf dat de vraag niet kan gesteld worden ikv de wet op de privacy. Ik heb het bewijs dan toch maar opgestuurd en ben in afwachting.
Voor mij zeker NOOIT geen verzekering Baloise meer.
Re: Baloise autoverzekering
Lol, voor 20 euro? Dat geld mochten ze van mij houden indien ze jarenlang goede prijzen en goede service gegeven hebben ! Daar zou ik nog geen telefoontje voor plegen. ![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
U heeft mij meegedeeld dat u zelf geen voertuig meer heeft op uw eigen naam , maar wel rijdt met het voertuig van uw echtgenoot met nummerplaat charlesmichel
+1
E r zijn zo een sites in belgie waar je je nummerplaat mag intikken en die kunnen dan de verkoopswaarde van je auto berekenen , raar
+1
E r zijn zo een sites in belgie waar je je nummerplaat mag intikken en die kunnen dan de verkoopswaarde van je auto berekenen , raar
Al bij al een raar verhaal:
-maanden wachten, bellen en mailen voor 20 euro;
-privacy nummerplaat op een forum zetten;
-en wat dat met charlesmichel en de verkoopswaarde van een auto te maken heeft, begrijp ik al helemaal niet.
Zou dit aan mijzelf of aan de hitte liggen ?
-maanden wachten, bellen en mailen voor 20 euro;
-privacy nummerplaat op een forum zetten;
-en wat dat met charlesmichel en de verkoopswaarde van een auto te maken heeft, begrijp ik al helemaal niet.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Zou dit aan mijzelf of aan de hitte liggen ?
Afkoeling is op komst. Geen dag te vroeg als je hier wat rond leest. ![Tongue :P](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/tongue.gif)
![Tongue :P](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/tongue.gif)
had deze morgen een rare verdachte site gezien, waarop je je belgische nummerplaat kon invullen en dat zij dan een
waardeschatting van je auto deden.
Verdacht tot en met
De nummerplaat ' charlesmichel' is natuurlijk fictief hopelijk, toch , de echte nummerplaat staat nog altijd een paar berichtjes hoger, maar ik kon die moeilijk gaan kopieren he
kan wel met die nummerplaat eens een bankoverval gaan doen
als je een nederlandse nummerplaat op internet intikt, kan je zelfs zien wanneer die op controle is geweest dacht ik, enkele jaren geleden was het toch zo, en merk enz kwam er ook op
waardeschatting van je auto deden.
Verdacht tot en met
De nummerplaat ' charlesmichel' is natuurlijk fictief hopelijk, toch , de echte nummerplaat staat nog altijd een paar berichtjes hoger, maar ik kon die moeilijk gaan kopieren he
kan wel met die nummerplaat eens een bankoverval gaan doen
als je een nederlandse nummerplaat op internet intikt, kan je zelfs zien wanneer die op controle is geweest dacht ik, enkele jaren geleden was het toch zo, en merk enz kwam er ook op
OK, begrepen ! Het is nu al wat frisser in huis. Het zal dus tóch de hitte geweest zijn, die mij gisteren parten speelde.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Waar ? Nog nooit gezien in Belgie. De websites die beweren dat te kunnen doen, kennen mijn nummerplaat niet (net geprobeerd). In Nederland kan een en ander wel .. .
Ik vermoed dat je kompleet niets kan opzoeken van een Belgische nummerplaat op internet.
Verder : als je een duplicaat maakt staat er geen droogstempel in. Dat ziet iedere flik vanop 50 meter..
Het is het teken boven het streepje. Dat wordt niet op een duplicaat mee in het metaal geperst.
https://static.autoblog.nl/images/wp200 ... rplaat.jpg
ik zou mijn eigen nummerplaat niet op dit forum zetten maar ik vermoed dat er weinig kan mee gebeuren.
In Belgie is een autonummerplaat persoonsgebonden. Als je een nieuwe wagen koopt blijf je gewoon dezelfde nummerplaat behouden. In Nederland ( dacht ook in Frankrijk ) is de nummerplaat voertuiggebonden. Als je daar dus een nieuwe wagen koopt krijg je automatisch een nieuwe nummerplaat.
gisteren gezien, maar helaas geen kopie van die site gemaakt, het was een belgische site.haelewyn schreef: ↑8 augustus 2018, 11:43Waar ? Nog nooit gezien in Belgie. De websites die beweren dat te kunnen doen, kennen mijn nummerplaat niet (net geprobeerd). In Nederland kan een en ander wel .. .
Ik vermoed dat je kompleet niets kan opzoeken van een Belgische nummerplaat op internet.
Verder : als je een duplicaat maakt staat er geen droogstempel in. Dat ziet iedere flik vanop 50 meter..
Het is het teken boven het streepje. Dat wordt niet op een duplicaat mee in het metaal geperst.
https://static.autoblog.nl/images/wp200 ... rplaat.jpg
ik zou mijn eigen nummerplaat niet op dit forum zetten maar ik vermoed dat er weinig kan mee gebeuren.
Mogelijk een bende oplichters, en een bende debielen die denken dat het in nederland hetzelfde is al in belgie. Op misschien bestaan er gegevens over belgische nummerplaten en prijzen ergens op een geheime site die alleen toegankelijk is voor gespuis.
Ja, DIV laat al een tijdje toe dat adhv de nummerplaat, je de technische gegevens kan bekomen van het voertuig.
Maak je bvb een offerte voor autoverzekering bij Corono Direct, dan hoef je ook enkel uw nummerplaat in te tikken en zij weten onmiddellijk het merk en type, aantal kW, brandstof, eerste inschrijvingsdatum, ...
Dat iedereen hier kan aangraken, dat weet ik niet. Maar bepaalde verzekeringsmaatschappijen schermen dit niet goed af.
Zo weten we bvb via corona direct dat de partner van RFREDERI met een Renault Clio iV rijdt, benzine. Mocht ik nog wat verder gaan in de offertetool, dan zie ik ook het aantal kW, hou oud de wagen is, ...
Maar gegevens over de eigenaar vind je niet
Ik weet niet wat er scheelt bij Baloise, maar de laatste maanden is daar iets loos. Eind vorig jaar ook al zo'n onnozele discussie gehad met Baloise. Ze willen precies al hun klanten kwijt. Ofwel zit uw makelaar daar voor iets tussen. Hij weet misschien dat u een andere wagen gekocht hebt, en niet bij hem verzekerd.
Maak je bvb een offerte voor autoverzekering bij Corono Direct, dan hoef je ook enkel uw nummerplaat in te tikken en zij weten onmiddellijk het merk en type, aantal kW, brandstof, eerste inschrijvingsdatum, ...
Dat iedereen hier kan aangraken, dat weet ik niet. Maar bepaalde verzekeringsmaatschappijen schermen dit niet goed af.
Zo weten we bvb via corona direct dat de partner van RFREDERI met een Renault Clio iV rijdt, benzine. Mocht ik nog wat verder gaan in de offertetool, dan zie ik ook het aantal kW, hou oud de wagen is, ...
Maar gegevens over de eigenaar vind je niet
Ik weet niet wat er scheelt bij Baloise, maar de laatste maanden is daar iets loos. Eind vorig jaar ook al zo'n onnozele discussie gehad met Baloise. Ze willen precies al hun klanten kwijt. Ofwel zit uw makelaar daar voor iets tussen. Hij weet misschien dat u een andere wagen gekocht hebt, en niet bij hem verzekerd.