verzekering dag te laat opgezegd
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Re: verzekering dag te laat opgezegd
Je hebt geluk. Omdat 1 juli een zondag is, kan je argumenteren dat je daarom pas op 2 juli hebt kunnen opzeggen. Juridisch valt hier weinig tegen in te brengen (en mij lijkt het dat Axa in dit geval niet "verdere" zal gaan met juridische stappen)Poldermol schreef: ↑8 augustus 2018, 14:53 Ik zie dat 1 juli, de uiterste datum, een zondag is.
Long shot, maar kunt ge eens zien in de polis of er niet iets staat van 'indien de start van een termijn op een weekenddag valt, wordt die uitgesteld tot de eerstvolgende werkdag'. In dat geval is een opsturen op 2 juli wel voldoende. Maar goed, long shot natuurlijk, hopend op de kleine lettertjes in het contract.
Dit zal geen verf pakken,en daar zal geen rekening mee gehouden worden; je kan vandaag een polis afsluiten, en de dag nadien al je opzeg geven tegen de vervaldag,die één jaar later is.moneygirl schreef: ↑8 augustus 2018, 17:42Je hebt geluk. Omdat 1 juli een zondag is, kan je argumenteren dat je daarom pas op 2 juli hebt kunnen opzeggen. Juridisch valt hier weinig tegen in te brengen (en mij lijkt het dat Axa in dit geval niet "verdere" zal gaan met juridische stappen)Poldermol schreef: ↑8 augustus 2018, 14:53 Ik zie dat 1 juli, de uiterste datum, een zondag is.
Long shot, maar kunt ge eens zien in de polis of er niet iets staat van 'indien de start van een termijn op een weekenddag valt, wordt die uitgesteld tot de eerstvolgende werkdag'. In dat geval is een opsturen op 2 juli wel voldoende. Maar goed, long shot natuurlijk, hopend op de kleine lettertjes in het contract.
Ieder moet zijn eigen kontrakten in het oog houden.
Meeste kontrakten moeten " MINSTENS " 3 maand voor vervaldag opgezegd worden.
Dus in principe heb 364 - 92 = 272 dagen om je kontrakt op tijd op te zeggen..
Laatst gewijzigd door ludo op 8 augustus 2018, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
hij kan ook een petitie opstellen, met de mededeling dat die mensen axa als klant gaan verlaten, ze zullen dan wel op hun beslissing terugkomen
Moneygirl, als dat niet letterlijk in het contract staat, is dat geen geldige uitleg.moneygirl schreef: ↑8 augustus 2018, 17:42Je hebt geluk. Omdat 1 juli een zondag is, kan je argumenteren dat je daarom pas op 2 juli hebt kunnen opzeggen. Juridisch valt hier weinig tegen in te brengen (en mij lijkt het dat Axa in dit geval niet "verdere" zal gaan met juridische stappen)Poldermol schreef: ↑8 augustus 2018, 14:53 Ik zie dat 1 juli, de uiterste datum, een zondag is.
Gij hebt toch ne rare kronkel in uw bolleke denk ik zene Paul..
Of is het weer uw bedoeling om hier weer een heel andere draad of richting aan het verhaal te geven, en van het topic af te wijken, zoals je meermaals in verschillende topic's doet met Uw onnozele kinderlijke flauwe kul en serieuze dingen in het onnozele en belachelijke trekt??? Sorry zene, maar is wel zo.
Hetgeen voor U blijkbaar NUTTELOZE info is waarmee U de draak steekt, kan voor andere lezers of gebruikers van dit forum misschien wel NUTTIGE en bruikbare info zijn.
Laten we dit fantastisch forum niet omtoveren tot " spaargids onnozele grapjes forum "
Axa zal hier niet moeilijk over doen. Gewoon een bewijs doormailen waarop te zien is dat de activiteit gestopt is, en vanaf die datum zal de polis geschorst worden. Je zal zelfs nog premie terugkrijgen voor de niet-verlopen periode.
Dat bewijs kan van de boekhouder komen, schrapping KBO, ... gelijk wat dat aantoont dat de activiteit gestopt is.
Wat zegt uw makelaar eigenlijk ? Rechtstreeks met AXA communiceren zou ik als klant niet doen.
Dat bewijs kan van de boekhouder komen, schrapping KBO, ... gelijk wat dat aantoont dat de activiteit gestopt is.
Wat zegt uw makelaar eigenlijk ? Rechtstreeks met AXA communiceren zou ik als klant niet doen.