Termijnrekening op Credit Europe
TIP
Re: Termijnrekening op Credit Europe
Ik ken zelfs een zeer bekende dealer van Volvo, die zelfs de post verstuurde met zegels van BEF. Een verzamelaar kwam hem die brengen om er van af te geraken. Ik vind dit een zeer goede gelegenheid voor de filatilisten. Zo kunnen ze op hun beurt ook nog eens een unieke postzegel te pakken krijgen.Honnepon schreef:Misschien hebben ze nog ergens een oude voorraad ongebruikte zegels gevonden.JurgenC79 schreef: Ik heb ook de nodige documenten aangevraagd voor het openen van een termijnrekening bij Credit Europe.
Maar wat me opviel aan de envelop is dat men nog gebruikt maakt van zegels in belgische franken. 4 Zegels. Misschien een rake kronkel in mijn hersens. Maar dit komt toch niet echt professioneel over. We zitten toch al 6 jaar in het euro tijdperk.
Dat is toch positief.
Hoe minder kosten, hoe meer ze de klanten kunnen vergoeden voor hun centen.
Als ik reageer via e-mail op de website van CE krijg ik antwoord via bijkantoor in Antwerpen, overigens telkens binnen één werkdag met vermelding van naam contactpersoon, e-mailadres en telefoonnummer bijkantoor Antwerpen.
Ik krijg ook heel snel antwoord op mails... Ik ben eigenlijk tevreden daarvan.
Voor mijn rekeningnummer heb ik wat moeten aandringen, gezien ik van de geldende voorwaarden voor termijnrekening gebruik wilde maken...
Maar die heb ik dan ook ontvangen.
Voor mijn rekeningnummer heb ik wat moeten aandringen, gezien ik van de geldende voorwaarden voor termijnrekening gebruik wilde maken...
Maar die heb ik dan ook ontvangen.
@xyper mag ik vragen hoe lang je heb moeten wachten
mvg
mvg
Ben reeds klant sinds april 2007, en heb bij credit europe nog nooit problemen gehad.
Officiëel postadres voor Belgische rekeningen is dat in Antwerpen, maar ik neem meestal contact via mail, soms per fax, en krijg altijd zeer snel en correct antwoord.
Sinds november 2008 opende ik ook termijnrekeningen bij CE, zonder problemen.
Voor alle banken, bij welke men niet direct alles kan zien op het scherm, neem ik altijd onmiddellijk van elke stap een print of printscreen, in afwachting van bevestiging van de bank zélf. Zo hoef ik er mijn slaap niet voor te laten.
De mooie oude postzegels zijn meegenomen. De meeste klanten vinden dat tof, en daar hoef je je écht geen zorgen over te maken.
Officiëel postadres voor Belgische rekeningen is dat in Antwerpen, maar ik neem meestal contact via mail, soms per fax, en krijg altijd zeer snel en correct antwoord.
Sinds november 2008 opende ik ook termijnrekeningen bij CE, zonder problemen.
Voor alle banken, bij welke men niet direct alles kan zien op het scherm, neem ik altijd onmiddellijk van elke stap een print of printscreen, in afwachting van bevestiging van de bank zélf. Zo hoef ik er mijn slaap niet voor te laten.
De mooie oude postzegels zijn meegenomen. De meeste klanten vinden dat tof, en daar hoef je je écht geen zorgen over te maken.
Laatst gewijzigd door Nefertari op 8 januari 2009, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
ik krijg ook via Antwerpen rekeninguittreksels met BEF zegels, en via A'dam zonder zegels.
Hiervoor worden géén kosten aangerekend en volgens mij in CE daar toch vrij uniek in. Niet zeuren dus dat de zegels minder conventioneel zijn.
Bij Axa heb ik eind december een gelijkaardige discussie gevoerd. Ze hielden halsstarrig vol dat ze mij € 1,54 zouden aanrekenen. Ik heb mijn rekening I+welcome rekening tbv 32000 ter plekke afgesloten. Er is 1 openingstorting op gebeurd en krijg gisteren hun afschrift ter afsluiting in de bus.
Afdrukkost afschriften: € 1,00
Portkosten: € 0,54
Gewoon hyper a-commerciële houding van AXA. De bediende van AXA weigerde toe te geven en ik wens hem en heel AXA verder alle succes toe met mijn € 1,54.
Hiervoor worden géén kosten aangerekend en volgens mij in CE daar toch vrij uniek in. Niet zeuren dus dat de zegels minder conventioneel zijn.
Bij Axa heb ik eind december een gelijkaardige discussie gevoerd. Ze hielden halsstarrig vol dat ze mij € 1,54 zouden aanrekenen. Ik heb mijn rekening I+welcome rekening tbv 32000 ter plekke afgesloten. Er is 1 openingstorting op gebeurd en krijg gisteren hun afschrift ter afsluiting in de bus.
Afdrukkost afschriften: € 1,00
Portkosten: € 0,54
Gewoon hyper a-commerciële houding van AXA. De bediende van AXA weigerde toe te geven en ik wens hem en heel AXA verder alle succes toe met mijn € 1,54.
Ik koop mijn postzegels zo al jaren: ga gewoon naar een postzegelhandelaar en zeg dat je plakzegels wenst te kopen. afhankelijk van de hoeveelheid dat je aankoopt, krijg je 10% tot 30% korting.Creatief schreef:Ik ken zelfs een zeer bekende dealer van Volvo, die zelfs de post verstuurde met zegels van BEF. Een verzamelaar kwam hem die brengen om er van af te geraken. Ik vind dit een zeer goede gelegenheid voor de filatilisten. Zo kunnen ze op hun beurt ook nog eens een unieke postzegel te pakken krijgen.Honnepon schreef:
Misschien hebben ze nog ergens een oude voorraad ongebruikte zegels gevonden.
Dat is toch positief.
Hoe minder kosten, hoe meer ze de klanten kunnen vergoeden voor hun centen.
vandaag ook zo een brief gehad...
En de termijn is al verlopen![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Ik hoop dat ze voor rede vatbaar zijn. Ik wil geen verlenging binnen 2 jaar.
Ik ben binnen 3 jaar afgestudeerd... Ik hoop dat ik over 2 jaar terug ver dat geld kan beschikken.
En de termijn is al verlopen
![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
Ik hoop dat ze voor rede vatbaar zijn. Ik wil geen verlenging binnen 2 jaar.
Ik ben binnen 3 jaar afgestudeerd... Ik hoop dat ik over 2 jaar terug ver dat geld kan beschikken.
Waiting for the financial meltdown...