is de huidige digipass niet voldoende
is de huidige digipass niet voldoende
blijkbaar willen jullie weer een nieuw soort digipass introduceren.
Dit heeft toch weinig zin.
Ik stel vast dat plots al mijn rekeningen op nul staan, dit zal toch wel een vergissing zijn zeker he
Dit heeft toch weinig zin.
Ik stel vast dat plots al mijn rekeningen op nul staan, dit zal toch wel een vergissing zijn zeker he
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: is de huidige digipass niet voldoende
rabo is blijkbaar in brugpensioen,de webmaster zal het misschien nog niet weten
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Berichten waar er gevraagd word om ergens op te klikken kan je gelijk stellen met phishing.
Trap er niet in!
Enkel klikken op pagina's die op hun echte website staan!
Trap er niet in!
Enkel klikken op pagina's die op hun echte website staan!
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
is toch allang gekend !
https://www.rabobank.nl/particulieren/a ... nkpas.html
https://www.rabobank.nl/particulieren/a ... nkpas.html
Dit is duidelijk een geval van phishing !
als er 1 op 10 000 intrapt is het al erg genoeg, en ik vrees dat er meer zijn die er intrappen
enkel die geen klant zijn van rabo en toch zo een mail krijgen, die zitten wel redelijk safe
enkel die geen klant zijn van rabo en toch zo een mail krijgen, die zitten wel redelijk safe
"DE" Rabobank ... het lidwoord heeft hen verraden
Wel, niet echt. Dat lidwoord wordt in NL continu gebruikt bij de benaming van een bank. De Rabobank, De ING Bank, De ABN AMRO bank, ... . Heel ingeburgerd daar.
Het gaat hier dan ook duidelijk over de Nederlandse Rabobank.
De Belgische heet "Rabobank.be" en bestaat alleen als internetbank.
In tegenstelling tot de Nederlandse Rabobank heeft Rabobank.be geen "betaalpas" (waarmee men kan betalen in winkels en pinnen) maar alleen een "digipass" waarmee men kan inloggen en overschrijvingen bevestigen.
In de phishingmail heeft men het over "betaalpas" !
De Belgische heet "Rabobank.be" en bestaat alleen als internetbank.
In tegenstelling tot de Nederlandse Rabobank heeft Rabobank.be geen "betaalpas" (waarmee men kan betalen in winkels en pinnen) maar alleen een "digipass" waarmee men kan inloggen en overschrijvingen bevestigen.
In de phishingmail heeft men het over "betaalpas" !
er staan nog wel wat taalfouten in
oa : defenitief
van onze vernieuwde product
letop
21,72 (zonder euro )
een leraar Nederlands zou die mannen wel wat geld kunnen opbrengen , als ze die zouden aanwervern
(had eerst mijn rekening op nul gezet en dan op hun site geklikt, spijtig dat ik niet onder nul kon gaan, en dan klikken wie weet betalen zij dan wel mijn schulden)
oa : defenitief
van onze vernieuwde product
letop
21,72 (zonder euro )
een leraar Nederlands zou die mannen wel wat geld kunnen opbrengen , als ze die zouden aanwervern
(had eerst mijn rekening op nul gezet en dan op hun site geklikt, spijtig dat ik niet onder nul kon gaan, en dan klikken wie weet betalen zij dan wel mijn schulden)
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Beste forumbezoekers
Dit is inderdaad een duidelijk geval van phishing. We stellen onze klanten graag op de hoogte dat er phishingmails in naam van Rabobank de ronde doen. Daarom hebben we enkele weken terug een beveiligd bericht gestuurd naar onze klanten over phishing en wat u kan doen. Ook op onze site vindt u informatie over phishing, hoe u ze detecteert en hoe u kan reageren indien u zulke mails ontvangt (https://www.rabobank.be/kennis/een-phis ... -be-let-op).
Als u een phishingmail ontvangt, mag u die altijd doorsturen naar phishing@rabobank.be. Zo kunnen we het nodige doen.
Groeten,
Het Rabobank.be-team
Dit is inderdaad een duidelijk geval van phishing. We stellen onze klanten graag op de hoogte dat er phishingmails in naam van Rabobank de ronde doen. Daarom hebben we enkele weken terug een beveiligd bericht gestuurd naar onze klanten over phishing en wat u kan doen. Ook op onze site vindt u informatie over phishing, hoe u ze detecteert en hoe u kan reageren indien u zulke mails ontvangt (https://www.rabobank.be/kennis/een-phis ... -be-let-op).
Als u een phishingmail ontvangt, mag u die altijd doorsturen naar phishing@rabobank.be. Zo kunnen we het nodige doen.
Groeten,
Het Rabobank.be-team
en legt rabobank daar klacht tegen neer bij het gerecht
Amai een PM van rabobank ontvangen daarover
waarvoor dank
Moests zo een oplichter mij ooit één eurocent oplichten, ik zou die eigenhandig een poot uitdraaien.
maw : de fishingmail is zelfs niet bij mij terechtgekomen- maar iemand op spaargids had die ontvangen die zelfs geen klant bij rabobank is, en ik wist dat het een fishingmail was
waarvoor dank
Moests zo een oplichter mij ooit één eurocent oplichten, ik zou die eigenhandig een poot uitdraaien.
maw : de fishingmail is zelfs niet bij mij terechtgekomen- maar iemand op spaargids had die ontvangen die zelfs geen klant bij rabobank is, en ik wist dat het een fishingmail was
Proficiatpaul schreef: ↑20 augustus 2018, 16:36 Amai een PM van rabobank ontvangen daarover
waarvoor dank
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Rabobank werkt met andere partijen (grootbanken, de Nederlandse Vereniging van Banken, het Korps Landelijke Politiediensten en het Landelijk Parket) samen in een 'bankenteam' om digitale diefstal en fraude met internetbankieren te voorkomen en aan te pakken. Het 'bankenteam' houdt zich onder meer bezig met het opsporen en vervolgen van verdachten en criminele organisaties.
Groeten,
Het Rabobank.be-team