is de huidige digipass niet voldoende
Re: is de huidige digipass niet voldoende
historiek rabo
- vandaag een reaktie
-gisteren een reaktie
- 08-02-2018 een reaktie
of anders worden er maar weinig vragen meer gesteld
Rabobank antwoordt op vragen. Rabobank neemt niet deel aan discussies.
Ooit beantwoordde rabo hier soms vele vragen per dag
Het zal aan de intresten hangen zeker die overal gezakt zijn, alhoewel de belgen hebben een record op hun spaarboekjes staan, ik dacht 230 000 000 000,00 euro. Zou de regering daar geen taks op kunnen heffen( buiten de bankentaks ), om hun tekort te verminderen;
Een effectentaks op spaarboekjes, denk wel dat Kris Peeters daarvoor zou te vinden zijn, rechtstreeks de spaarder te belasten die meer dan 1000 euro op zijn spaarboekje heeft staan, bv. 1% taks erop, dan kan de spaarder elk jaar nog wat bijleggen.
Of een effectentaks op arco-aandelen, niet op de waarde, maar wel op het aantal aandelen arco
Het zal aan de intresten hangen zeker die overal gezakt zijn, alhoewel de belgen hebben een record op hun spaarboekjes staan, ik dacht 230 000 000 000,00 euro. Zou de regering daar geen taks op kunnen heffen( buiten de bankentaks ), om hun tekort te verminderen;
Een effectentaks op spaarboekjes, denk wel dat Kris Peeters daarvoor zou te vinden zijn, rechtstreeks de spaarder te belasten die meer dan 1000 euro op zijn spaarboekje heeft staan, bv. 1% taks erop, dan kan de spaarder elk jaar nog wat bijleggen.
Of een effectentaks op arco-aandelen, niet op de waarde, maar wel op het aantal aandelen arco
Indien meer dan € 960 aan intresten (in 2018), houdt de bank automatisch 15 % roerende voorheffing in.paul schreef: ↑21 augustus 2018, 09:47 … Zou de regering daar geen taks op kunnen heffen( buiten de bankentaks ), om hun tekort te verminderen;
… rechtstreeks de spaarder te belasten die meer dan 1000 euro op zijn spaarboekje heeft staan, bv. 1% taks erop, dan kan de spaarder elk jaar nog wat bijleggen.
Maar jij wil misschien nog wat daarbovenop voorstellen
Ja, omdat ik toch geen geld meer op spaarboekjes staan heb
na het passeren van die Nigeriaanse fischingmail
na het passeren van die Nigeriaanse fischingmail