Sommige OTC aandelen niet meer verhandelbaar vanaf 21-09-2018
Sommige OTC aandelen niet meer verhandelbaar vanaf 21-09-2018
Ik kreeg zonet een mail dat meerdere effecten, waaronder Jardine Strategic en First Pacific niet meer verhandeld kunnen worden bij Binckbank vanaf 21/09. Ik denk dat ik niet de enige ben die deze holdings in portefeuille heeft.
Jammer dat we gedwongen worden deze aandelen te verkopen. Zijn er andere mogelijkheden om deze aandelen te kopen?
Jammer dat we gedwongen worden deze aandelen te verkopen. Zijn er andere mogelijkheden om deze aandelen te kopen?
Re: Sommige OTC aandelen niet meer verhandelbaar vanaf 21-09-2018
Bij De Giro kan je Jardine kopen via de beurs van Singapore en First pacific co via de beurs van Hong Kong.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Sommige OTC aandelen niet meer verhandelbaar vanaf 21-09-2018
Een nieuwe e-mail:
Vorige week hebben wij u geïnformeerd over enkele posities die niet meer beschikbaar werden. Na verder onderzoek is het aantal betrokken aandelen een stuk kleiner.
Dit is goed nieuws want dit wil zeggen dat er voor u niets wijzigt. Uw effecten blijven beschikbaar.
Goed nieuws!
Vorige week hebben wij u geïnformeerd over enkele posities die niet meer beschikbaar werden. Na verder onderzoek is het aantal betrokken aandelen een stuk kleiner.
Dit is goed nieuws want dit wil zeggen dat er voor u niets wijzigt. Uw effecten blijven beschikbaar.
Goed nieuws!