auto leasing wanneer je op zwarte lijst staat
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Re: auto leasing wanneer je op zwarte lijst staat
Ah, bedankt voor de aanvulling. Dat geef uiteraard een heel ander beeld.
Voor inkomen of pensioen reken ik altijd wat je daadwerkelijk netto van derden krijgt uitgekeerd gezien dit een doorgaans een vast vergelijkbaar gegeven is en inkomen uit kapitaal nogal wisselvallig kan zijn.
Een loon of pensioen is ook -nu toch nog- redelijk waardevast. Inkomen uit kapitaal kan alles daartussen zijn: van meer dan waardevast tot volatiel.
Om gemiddelde pensioenen en inkomens te vergelijken wordt door officiële instellingen ook geen rekening gehouden met het wisselvallig inkomen uit kapitaal.
Wel een mooie prestatie als je na je pensioen je vast inkomen met meer dan 50% kan verhogen door eigen spaarinspanningen.
Voor inkomen of pensioen reken ik altijd wat je daadwerkelijk netto van derden krijgt uitgekeerd gezien dit een doorgaans een vast vergelijkbaar gegeven is en inkomen uit kapitaal nogal wisselvallig kan zijn.
Een loon of pensioen is ook -nu toch nog- redelijk waardevast. Inkomen uit kapitaal kan alles daartussen zijn: van meer dan waardevast tot volatiel.
Om gemiddelde pensioenen en inkomens te vergelijken wordt door officiële instellingen ook geen rekening gehouden met het wisselvallig inkomen uit kapitaal.
Wel een mooie prestatie als je na je pensioen je vast inkomen met meer dan 50% kan verhogen door eigen spaarinspanningen.
Re: auto leasing wanneer je op zwarte lijst staat
Inderdaad, Heb er niet veel moeite voor moeten doen eigenlijk. Reeds vroeg begonnen met kopen van onroerend goed ( 3 huizen - 1 handelsgelijkvloers 360 m²+ 2 appartementen en 15 garage boxen, alle met lening daarop 20 jaar.(toen ging dat nog heel makkelijk ) Panden verhuurd, huurder betaald lening af, en intussen genoot ik van de meerwaarde welke het zou opbrengen. In 2008 alles verkocht met flinke winst omdat de huurwetgeving enorm verstrengt is ten nadele van de eigenaar, die heeft omzeggens niets meer te vertellen. En na wat gezeik wordt je dat beu.Mahmud schreef: ↑23 augustus 2018, 14:59 Ah, bedankt voor de aanvulling. Dat geef uiteraard een heel ander beeld.
Om dit nu te doen, met leningen van de bank is praktisch onmogelijk geworden.