d'Ieteren
TIP
Re: d'Ieteren
Ik ga wel enkel uit van de titels die ik gelezen heb op de tijd en binck. Het volledige verslag heb ik niet gelezen.
wat is er aan de hand met d'Ieteren ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mij lijkt de recente daling ook te wijten aan het feit dat D'Ieteren een shift weg van de autoindustrie ambieert & hiervoor een oorlogskas twv +- 1 mrd. EUR heeft aangelegd. Deze oorlogskas ligt al tijdje klaar maar D'Ieteren heeft nog nieuwe participaties aangegaan (correct me if I'm wrong) wat beleggers nerveus maakt.
Jaarcijfers blijken goed te zijn & CEO stelt nu ook dubbelcijferige groei van bedrijfsresultaat voor tijdens 2019. Bedrijf zit wel op een berg cash (+- 1,14 miljard EUR): benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
Koers vandaag in ieder geval +7%
Koers vandaag in ieder geval +7%
-
- Sr. Member
- Contacteer:
D'Ieteren stuurde zonet nabeurs volgend persbericht de wereld in:
Opwaartse herziening van D’Ieteren’s verwachtingen voor FY 2019
D’Ieteren verwacht dat het aangepast geconsolideerd resultaat vóór belastingen, groepsaandeel1,2, dit jaar met ongeveer 35% (vorige verwachting: “minstens 25% hoger”) zal stijgen ten opzichte van vorig jaar (220,4 miljoen EUR na aanpassing om het huidige belang van 54,10% in Belron te weerspiegelen). De herziene verwachting weerspiegelt de voortzetting van de zeer sterke prestatie van Belron in Q3 2019.
Op vergelijkbare basis (belang van 54,10% en pre-IFRS 16 in 2019 en 2018) wordt verwacht dat Belron’s aangepast resultaat vóór belastingen, groepsaandeel1,2, ongeveer zal verdubbelen (vorige verwachting: “stijging met minstens 70%”) dit jaar dankzij waardegroei en strakke kostenbeheersing. De kosten met betrekking tot Belron’s incentive-plan op lange termijn voor het management (LTI) zullen naar verwachting 53 miljoen EUR (2018: 34,1 miljoen EUR) bedragen in 2019 als gevolg van de betere prestaties. De impact van LTI zal in December 2019 ten einde komen aangezien het plan in juni 2018 vervangen werd door een op eigenvermogensinstrumenten gebaseerd beloningsplan of Management Reward Plan (MRP)
Vandaag +7,44% onder hoog volume (dus voor verschijnen van het persbericht...) en ytd ondertussen al +60%.
Opwaartse herziening van D’Ieteren’s verwachtingen voor FY 2019
D’Ieteren verwacht dat het aangepast geconsolideerd resultaat vóór belastingen, groepsaandeel1,2, dit jaar met ongeveer 35% (vorige verwachting: “minstens 25% hoger”) zal stijgen ten opzichte van vorig jaar (220,4 miljoen EUR na aanpassing om het huidige belang van 54,10% in Belron te weerspiegelen). De herziene verwachting weerspiegelt de voortzetting van de zeer sterke prestatie van Belron in Q3 2019.
Op vergelijkbare basis (belang van 54,10% en pre-IFRS 16 in 2019 en 2018) wordt verwacht dat Belron’s aangepast resultaat vóór belastingen, groepsaandeel1,2, ongeveer zal verdubbelen (vorige verwachting: “stijging met minstens 70%”) dit jaar dankzij waardegroei en strakke kostenbeheersing. De kosten met betrekking tot Belron’s incentive-plan op lange termijn voor het management (LTI) zullen naar verwachting 53 miljoen EUR (2018: 34,1 miljoen EUR) bedragen in 2019 als gevolg van de betere prestaties. De impact van LTI zal in December 2019 ten einde komen aangezien het plan in juni 2018 vervangen werd door een op eigenvermogensinstrumenten gebaseerd beloningsplan of Management Reward Plan (MRP)
Vandaag +7,44% onder hoog volume (dus voor verschijnen van het persbericht...) en ytd ondertussen al +60%.
gogogo dieteren : morgen terug een mooie stijging en ratingbureau's die het koersdoel zullen verhogen naar 70euro
Kan iemand mij eens uitleggen wat ADAS is? Titel van een artikel van De Tijd geeft aan dat ze hierom zo sterk stijgen maar heb mijn 5 gratis posts voor de maand opgebruikt dus geen idee wat dat betekent.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
https://www.carglass.nl/autoruitschade/ ... ngrijk-is/
Hint om de paywall van De Tijd te omzeilen: rechtsklikken en openen in privévenster
Mercikes. Amai die tip is zo gemakkelijk, voel me een idioot nu.nyotaimori schreef: ↑16 oktober 2019, 15:12https://www.carglass.nl/autoruitschade/ ... ngrijk-is/
Hint om de paywall van De Tijd te omzeilen: rechtsklikken en openen in privévenster
dus rechts klikken and open in new window ?
lukt niet bij mij
lukt niet bij mij
Seg cheapskates, neem eens een abonnement. Dat is goed voor mijn Roulartatjes
Openen in privé/incognito venster. Dat is een van de opties die je ziet als je rechts klikt.