Ab Inbev
TIP
Re: Ab Inbev
Hier de grafiek op 1 maand met zijn sectorgenoten, om nog eens aan te tonen dat AB inbev wel degelijk de zwakste geworden is.
Het is een laggard die sukkelt onder zijn 200 daags gemiddelde.
Vroeger stond Carlsberg er ook automatisch in , maar die staat ook mooi boven zijn 200 daags zoals de andere Europese sectorgenoten.
Hier zie je ook dat Heineken de laatste maand ook een sukkelaar aan het worden is, maar hij zit nog boven zijn 200 daags gemiddelde, omdat die sterk was tot voor 1 maand geleden. Heineken was wel al volatiel en 1 maand is dus te kort om deze volatiele waarde te beoordelen.
De sterke waarden hebben met de hele sector een weekje een correctie gehad, maar hier zie je dat die terug herstelden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Een maand waarin er gerapporteerd wordt kan bij elk bedrijf zwiepers veroorzaken, zowel positief als negatief.
Staat weer aan 80 euro!
Wat is er nu weer aan de hand
Wat is er nu weer aan de hand
Klacht van Heineken over patentschending?
Misschien wel gegrond?
Misschien wel gegrond?
Nog een put 80 geschreven tegen volgende vrijdag. €105 snel verdiend.
Ofwel Inbev kopen aan 79 netto. Kan met beide scenario's wel leven.
Ofwel Inbev kopen aan 79 netto. Kan met beide scenario's wel leven.
Ik heb het zelf al gekocht aan 86 euro, maar nu blijft de lage prijs toch lang aanhouden. Maargoed mss deels terecht. Verwacht kantelpunt in Q4 pas. Benieuwd waar het binnen 3 jaar staat, volgens mijn alalyse 120-130e.
Mensen handelen niet meer vanwege de 30% dividend belasting, waarom zou je nog Belgische aandelen kopen als je makkelijk een verborgen rekening in het buitenland kan openen en niks betaald.
Deze regering is doorgedraaid in deze, de burger betaald 30% maar de fondsen en banken betalen niets!
Elke keer dat is die smerige taks zie loop ik er over te denken te stoppen, want ik loop alle risico en de staat niks, die graaien constant als het goed gaat.
In Nederland gaan ze het zelfs afschaffen, met 10% kan ik prima leven, maar 30% is diefstal!
Deze regering is doorgedraaid in deze, de burger betaald 30% maar de fondsen en banken betalen niets!
Elke keer dat is die smerige taks zie loop ik er over te denken te stoppen, want ik loop alle risico en de staat niks, die graaien constant als het goed gaat.
In Nederland gaan ze het zelfs afschaffen, met 10% kan ik prima leven, maar 30% is diefstal!
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Je kan kort door de bocht gaan of gewoon rechtdoor bij de chicane
Ik heb vrijdag bijgekocht, ondanks de dividendbelasting Hoe en waar kan ik die verborgen rekening openen?
Ik heb vrijdag bijgekocht, ondanks de dividendbelasting Hoe en waar kan ik die verborgen rekening openen?
Dat is allang verleden tijd....
Dat deze regering imbeciel is dat is algemeen geweten neem ik aan?
Dat deze regering imbeciel is dat is algemeen geweten neem ik aan?
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Hebben die niet ergens in oktober een interimdividendje? Had ze vorige keer ook aan een 85€ binnen gehaald ... misschien tijd voor een nieuw pakketje
Inderdaad, er komt nog een goeie euro aan.