Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Op Billi hoe doet men dat als geen klant.
Met een dommel nummer moet men nog steeds inloggen bij Dommel.
Estate Guru believer.
Ik denk dat je alleen bang moet zijn voor blokkering als je je facturen niet op tijd betaalt.
Als ze zelf geen facturen maken triggert dat verder ook geen enkel mechanisme waardoor je geblokkeerd raakt.
Dat gaat echt op niveau van de factuur.
Ik zou het bijgevolg zijn gang laten gaan gewoon.
Als ze zelf geen facturen maken triggert dat verder ook geen enkel mechanisme waardoor je geblokkeerd raakt.
Dat gaat echt op niveau van de factuur.
Ik zou het bijgevolg zijn gang laten gaan gewoon.
Voor het eerst sinds april heb ik een factuur gekregen van Dommel .
Als ik echter wil doorklikken op de link, om de provisiefactuur te bekijken, dan krijg ik alleen maar een foutmelding te zien. Dit zowel bij de Nederlandstalige als bij de Engelstalige versie.
Hebben jullie dit ook voor ? Of krijgen jullie de factuur wel te zien ?
Als ik echter wil doorklikken op de link, om de provisiefactuur te bekijken, dan krijg ik alleen maar een foutmelding te zien. Dit zowel bij de Nederlandstalige als bij de Engelstalige versie.
Hebben jullie dit ook voor ? Of krijgen jullie de factuur wel te zien ?
- Miss Moneypenny
- Full Member
- Contacteer:
ik heb idd ook een afrekening gisterenavond binnen ( gesprekken en smsen van 3 maanden ver ! ). Ik kan nog geen finale factuur zien, maar detail van alle aanrekeningen zie ik wel
Ik heb mijn "proforma faktuur" gisteren gekregen. (De vorige was van 4 juni.)
Begin september factuur dommel
voor een nummer 1,92 €
voor een nummer 13,79 €
vorige vrijdag domiciel 0,01 €/cent
nu woensdag domiciel voor 1,94 €
De enige met deze dommel kronkels ?
Facturen staan ook zo bij pro forma.
voor een nummer 1,92 €
voor een nummer 13,79 €
vorige vrijdag domiciel 0,01 €/cent
nu woensdag domiciel voor 1,94 €
De enige met deze dommel kronkels ?
Facturen staan ook zo bij pro forma.
Estate Guru believer.
Bij mij alles in orde nu.
Ik kan aan heel hun factureringssysteem niet aan uit. Maar ze zijn zo goedkoop dat ik er eigenlijk niet van wakker lig, ook al zitten er fouten in hun systeem. Een tijd terug dacht ik om een slimme zet te doen : ik stortte zomaar ineens 30 euro, in de hoop een jaar lang niets meer te moeten nazien van dommel, maar wat bleek? Die 30 euro was nergens te bespeuren op hun website, en bij hun volgende factuur à 0,65€, dewelke ik uiteraard niet meer betaalde, kreeg ik na de vervaldatum toch nog aanmaningen. Het heeft màànden geduurd eer dat alles rechtgezet was, en bijna was ik mijn nummer kwijt.
Dus niet doen zo'n prepaid stortingen, daar kan hun systeem niet aan uit.
Dus niet doen zo'n prepaid stortingen, daar kan hun systeem niet aan uit.
Ik krijg mijn facturen ook terug normaal.
Alleen de proformafactuur kan ik nog niet bekijken. Daar krijg ik steeds een foutmelding op.
Alleen de proformafactuur kan ik nog niet bekijken. Daar krijg ik steeds een foutmelding op.
proforma en definitieve, ik kan geen van beide in PDF bekijken.... Ik heb mijn vraag al eens per mail aan hen gesteld, maar geen antwoord.
En voor een factuur van 2 cent, betaalde ik 1 EUR. Inderdaad, het 'saldo' van 98ct is spoorloos. Er loopt daar toch één en ander mis.....Ik hoop dat alles naar behoren blijft werken.
En voor een factuur van 2 cent, betaalde ik 1 EUR. Inderdaad, het 'saldo' van 98ct is spoorloos. Er loopt daar toch één en ander mis.....Ik hoop dat alles naar behoren blijft werken.
Ik werk niet met domiciliëring, maar krijg telkens een factuur en betaal die dan.
Tot hiertoe is dat altijd correct gebleken. Als je weinig belt is het heel makkelijk bij te houden .
Tot hiertoe is dat altijd correct gebleken. Als je weinig belt is het heel makkelijk bij te houden .
Bij de meeste nutsleveranciers heb je een klantnummer. Bij Dommel niet, je kan bij je overschrijving dus geen klantnummer vermelden, als mededeling. Alleen de unieke 3-cijferige code, die bij elke factuur anders is. Je kan als mededeling ook niet je telefoonnummer vermelden; ttz, je kan dat allemaal wél doen, maar dat wordt door hun systeem niet herkend, en dat leidt telkens tot zogenaamde wanbetalingen, en aanmaningen.
Ik vermoed dat er daar ergens één meisje thuis als bijverdienste àlle betalingen moet nakijken van honderdduizenden klanten, en die moet bovendien ook nog alle mails beantwoorden van boze klanten, en ook nog alle andere vragen en info verzorgen.
En dat allemaal omdat Dommel een softwareburo heeft aangesteld om die website te maken, onder deze voorwaarde " tmag niks kosten!"
Ik vermoed dat er daar ergens één meisje thuis als bijverdienste àlle betalingen moet nakijken van honderdduizenden klanten, en die moet bovendien ook nog alle mails beantwoorden van boze klanten, en ook nog alle andere vragen en info verzorgen.
En dat allemaal omdat Dommel een softwareburo heeft aangesteld om die website te maken, onder deze voorwaarde " tmag niks kosten!"
Hot news
Vanaf heden steeds een minimum kost van 3 € per maand.
dus voor 1,5 € een belletje kost vanaf heden 3 €
5 € bellen blijft 5 €.
https://www.dommel.be/freedom/freedom/m ... osten.html
Facturatie volgens verbruik openen.
Vanaf heden steeds een minimum kost van 3 € per maand.
dus voor 1,5 € een belletje kost vanaf heden 3 €
5 € bellen blijft 5 €.
https://www.dommel.be/freedom/freedom/m ... osten.html
Facturatie volgens verbruik openen.
Estate Guru believer.
Ik vind het normaal dat ze voor 80 cent gemiddeld geen maandelijkse faktuur kunnen opmaken. Er zijn er vast die daar anders over denken.
Als je morgen je goedkoopste brood van 70 cent voortaan ook per sneetje verkoopt, gratis verpakt en ook nog met krediet tot de volgende maand , ben je als bakker wellicht binnenkort failliet.
Geen bundels wordt door dommel omschreven als een voordeel. Het is voor veel gebruikers een nadeel. Dommel trekt met zijn tariefstructuur de zeer kleine gebruiker aan en stoot de grote gebruikers af.
Ik zou die keuze niet maken, ..... maar ze moeten het zelf weten natuurlijk.
Als je morgen je goedkoopste brood van 70 cent voortaan ook per sneetje verkoopt, gratis verpakt en ook nog met krediet tot de volgende maand , ben je als bakker wellicht binnenkort failliet.
Geen bundels wordt door dommel omschreven als een voordeel. Het is voor veel gebruikers een nadeel. Dommel trekt met zijn tariefstructuur de zeer kleine gebruiker aan en stoot de grote gebruikers af.
Ik zou die keuze niet maken, ..... maar ze moeten het zelf weten natuurlijk.