De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Die forse vooruitgang zal Zweden Democraten geen baat brengen. Ze zullen niet in de regering komen. Extreemrechts is overal in opkomst in Europa maar wordt ook overal buiten de coalitiegesprekken gehouden.
“Het thema migratie beheerste de verkiezingscampagne. Zweden Democraten staan voor een hard anti-migratiebeleid. Alle andere partijen hebben samenwerking met de partij inmiddels uitgesloten.” (De Standaard)
De andere landen hebben het cordon sanitaire in Vlaanderen goed bestudeerd.
“Het thema migratie beheerste de verkiezingscampagne. Zweden Democraten staan voor een hard anti-migratiebeleid. Alle andere partijen hebben samenwerking met de partij inmiddels uitgesloten.” (De Standaard)
De andere landen hebben het cordon sanitaire in Vlaanderen goed bestudeerd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Vanavond op canvas:
De Val: 10 Jaar Na de Crisis
CANVAS | Documentairereeks waarin Michaël Van Droogenbroeck tien jaar na datum de balans opmaakt van de financiële crisis van 2008 | woensdag 12 sep, 21u20 - 22u10.
De Val: 10 Jaar Na de Crisis
CANVAS | Documentairereeks waarin Michaël Van Droogenbroeck tien jaar na datum de balans opmaakt van de financiële crisis van 2008 | woensdag 12 sep, 21u20 - 22u10.
Ik weet niet goed wat drogenbroek gaat kunen vertellen die je nog niet gezien hebt in documentaires die daarover gingen, maar goed.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
10jaar NA de crisis, mss gaat wel het over vandaag de dag. De valkuilen/gevaren die nog in het huidige systeem zitten etc.
edit; Degroof is trouwens pessimistisch over de groei..
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 48753.html
Dat was een week geleden.
Vandaag in De Tijd: 'Er komt een globale groeivertraging aan, blijkt uit een studie van Bank Degroof Petercam. De bank ziet vijf signalen. ‘We hebben onze portefeuille herschikt en aandelen omgezet in cash.’
Ze lopen dan toch nog altijd een munt risico.
Bedankt voor de link. Degroof heeft gelijk maar besef ook dat ze dat schrijven om zich in te dekken als hun fondsen minder gaan presteren.Umi schreef: ↑12 september 2018, 18:47 Degroof is trouwens pessimistisch over de groei..
Anderzijds lees je wel nergens hoelang men inschat dat de volgende recessie zal duren. Men spreekt dacht ik al over recessie als amper 2 kwartalen krimp vertonen.
die mannen van degroof volgen gewoon de mixer.06 zo is het niet moeilijk natuurlijk
Men spreekt zelfs niet over een recessie, maar over een 'groeivertraging'.omega6 schreef: ↑12 september 2018, 20:38Bedankt voor de link. Degroof heeft gelijk maar besef ook dat ze dat schrijven om zich in te dekken als hun fondsen minder gaan presteren.Umi schreef: ↑12 september 2018, 18:47 Degroof is trouwens pessimistisch over de groei..
Anderzijds lees je wel nergens hoelang men inschat dat de volgende recessie zal duren. Men spreekt dacht ik al over recessie als amper 2 kwartalen krimp vertonen.
Het is ook niet dat ze volledig uit aandelen zijn natuurlijk.
nee nog 5% Cennogwaterachter tracker tot aan de us verkiezingen
Ik zie op mijn werk minder drukte, lagere omzetten terwijl dat de laatste jaren enkel maar in stijgende lijn ging.
Misschien kort door de bocht maar ik denk dat q3 afkoeling van de economie gaat laten zien, moest er een renteverhoging komen zie ik het somber in...
Misschien kort door de bocht maar ik denk dat q3 afkoeling van de economie gaat laten zien, moest er een renteverhoging komen zie ik het somber in...
In Europa gaat dat niet gebeuren voor de zomer van 19 ten vroegste.
Onder Mario Draghi zal de ECB niet snel tot een renteverhoging overgaan. Draghi is een zachte heelmeester. Anders wordt het als zijn opvolger, die in 2019 aangesteld wordt, een meer orthodox beleid gaat voeren.
Algemene vraag, ik heb al enige tijd om LT in Amazon te stappen. Ze noteren best wel aan een hoge prijs wat het mij minder interessant lijkt om in te stappen. Al zie ik de toekomst wel rooskleurig in voor Amazon.
Nu vraag ik mij af of een turbo mij meer kans kan bieden? Ik ben bereid om wat risico te nemen en kwam volgend instrument tegen:
Amazon.com Inc Binck XL tl 1430.0956
Wat zijn jullie bevindingen hierover? Thanks!
Nu vraag ik mij af of een turbo mij meer kans kan bieden? Ik ben bereid om wat risico te nemen en kwam volgend instrument tegen:
Amazon.com Inc Binck XL tl 1430.0956
Wat zijn jullie bevindingen hierover? Thanks!
Wat is de P/E ratio van Amazon, 150 ofzo? M.a.w. het bedrijf maakt amper winst tov zijn beurskoers.
Ter vergelijking, die van Apple ligt rond de 20, en zelfs dat wordt door velen bestempeld als "overgewaardeerd".
"Al zie ik de toekomst wel rooskleurig in voor Amazon."
-> Kun je dat wat verder uitleggen? Waar precies zie jij de toekomstige winst voor Amazon vandaan komen?
Ter vergelijking, die van Apple ligt rond de 20, en zelfs dat wordt door velen bestempeld als "overgewaardeerd".
"Al zie ik de toekomst wel rooskleurig in voor Amazon."
-> Kun je dat wat verder uitleggen? Waar precies zie jij de toekomstige winst voor Amazon vandaan komen?