Ab Inbev
TIP
Re: Ab Inbev
Nu ja, officieel moet je het slot afwachten om te zien of de steun daadwerkelijk gesneuveld is en de indicatoren staan vreselijk oversold. Maar met zulke aandelen onder het 200 daags gemiddelde weet je nooit waar het gaat eindigen daar tussen de vissen, want de zee kan heel diep zijn.
Dit is nog een voorbeeld van een fase 4 aandeel onder het 200 daags gemiddelde.
Het aandeel werd daar eventjes meegesleurd door de goede beurs prestatie van zijn sectorgenoten en dan bam shorters die profiteren van zijn kiss aan het 200 daags gemiddelde aan 90 a 91(rode lijn) en die dan wat goed nieuws in de media sturen om eens goed met grote aantallen te kunnen shorten met als trigger de aanraking aan het 200 daags.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ingestapt aan 76.52 eurokes. Aandeel is bijna aan de onderkant van het dalend trendkanaal gekomen. Kan nog iets lager maar ga die laatste tientallen eurocent niet afwachten om in te stappen.
Ik ook dan! 76,51. Nèh!
Ik ben dus aangewezen op die put €80, netto aankoopkost iets minder dan 79.
Hiermee komt AB Inbev naast Ageas te staan als grootste positie in mijn port.
Hiermee komt AB Inbev naast Ageas te staan als grootste positie in mijn port.
Velen hier zijn precies ingestapt.
Ik aan 75,82.
Ik aan 75,82.
Ik zal mijn instap dan ook maar melden; ik kon het ook niet laten...
op 12/09 ingestapt met een zéér kleine pakket aan +-75,50 (turbo 40,33).
op 12/09 ingestapt met een zéér kleine pakket aan +-75,50 (turbo 40,33).
Kunnen jullie niet aan wat hogere prijzen instappen? Dat drijft de koers tenminste een beetje op!
Molenveld heeft toch goed zijn best gedaan, dreamy. De meeste leden zullen allicht boven de 80 euro ingestapt zijn, vrees ik.
Ik heb aankopen gedaan boven 90 EUR, maar ook een aantal onder de 80 EUR. Gemiddelde zal ergens rond de 82-85 liggen. Recent ook wat bijgekocht. Ik durf niet teveel kopen omdat anders het aandeel teveel gewicht krijgt. Ik kijk niet al te veel naar de koers van het aandeel, maar wel naar de totaliteit van dividend, die is nog nooit gedaald
Op Kanaal Z waren ze ovrigens niet erg positief over de verwachte winstgevendheid van het bedrijf.
Op Kanaal Z waren ze ovrigens niet erg positief over de verwachte winstgevendheid van het bedrijf.
Laatst gewijzigd door sintorama op 14 september 2018, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn gemiddelde zit rond de 97 [emoji4]
bezit ook heel wat aandelen, maar eens wat heel goed nieuws zou toch deugd doen