Wat is uw YTD?
TIP
Re: Wat is uw YTD?
mijn fondsen (jhn-flexer) +9,12% YTD
aandelen (vooral Belgische) + ETF: +7,92 % YTD
aandelen (vooral Belgische) + ETF: +7,92 % YTD
misschien samen met omega een eigen site beginnen jhn ?
mijneigenkapitaal.be
mijneigenkapitaal.be
-
- Hero Member
- Contacteer:
6% YTD
maar wel -2% de laatste 3 maanden
Wel nog beter dan de BEL20, maar minder dan IWDA (die ik liever als benchmark neem)
maar wel -2% de laatste 3 maanden
Wel nog beter dan de BEL20, maar minder dan IWDA (die ik liever als benchmark neem)
75% aandelen, 16% obligaties, 9% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn persoonlijk YTD is zeker geen hoogvlieger maar vandaag viel mijn oog op de top 5 van Paul D'hoore: Ruwe indicatie:
AB Inbev: 93 - 75
UCB: 66-77
Telenet: 58-47
KBC: 71-64
Ontex: 27-18
AB Inbev: 93 - 75
UCB: 66-77
Telenet: 58-47
KBC: 71-64
Ontex: 27-18
-
- Hero Member
- Contacteer:
mijn geannualiseerde rendement is momenteel 3.94% en dit getal is sinds dit jaar gevoelig naar beneden bijgesteld
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Mijn YTD staat nu eind september op + 14,3%.
Dat is een volledig netto rendement na aftrek van alle kosten en taksen ( zoals bv aan en verkoopkosten en rv op dividenden).
Ik beleg in de volgende sectoren.
- vastgoed
- private equity
- technologie
- Healthcare
- luxe
Ik hedge een heel klein beetje mijn neerwaarts risico ovv lt staatsobligaties, edelmetalen en edelmetaal streaming
Dat is een volledig netto rendement na aftrek van alle kosten en taksen ( zoals bv aan en verkoopkosten en rv op dividenden).
Ik beleg in de volgende sectoren.
- vastgoed
- private equity
- technologie
- Healthcare
- luxe
Ik hedge een heel klein beetje mijn neerwaarts risico ovv lt staatsobligaties, edelmetalen en edelmetaal streaming
Rond de -10%
Komt door mijn aandeel in blockchain (ene -80%, de andere -25%)
Rest schommelt tussen -3% en +4%.
Hoop er eind dit jaar wel een pakje rooskleuriger voor te staan.
Koersdoel Postnl is naar boven afgesteld, net AMG en AB Inbev in hun dit gekocht.
Komt door mijn aandeel in blockchain (ene -80%, de andere -25%)
Rest schommelt tussen -3% en +4%.
Hoop er eind dit jaar wel een pakje rooskleuriger voor te staan.
Koersdoel Postnl is naar boven afgesteld, net AMG en AB Inbev in hun dit gekocht.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
al begin is moeilijk, misschien eens op mijnkapitaal gaan kijken ?
Vanwaar de behoefte dat aan te halen? Wat is het doel?pietpiraat schreef: ↑30 september 2018, 14:36met crusty als broer had ik niet anders gedacht,
héél benieuwd wat de icoonische gidsers binnenhalen per jaar maar die zijn zeer discreet over hun winsten.
Fiscus leest mee.
helaas -8.3%
There’s a powerfull group of people out there that are secretely running the world. I’m talking ’bout the guys noone knows about, the guys that are invisible. The top 1% of the top 1%. The guys that play God without permission
8,64