Tijdsprokkels
Re: Tijdsprokkels
zwembad schreef: ↑11 september 2018, 20:48 De laatste zin van het artikel: de baby van 2 maanden kampte met een schuldgevoel, maar kreeg een bemoedigend klopje van de politie.
Zo jong, en al een schuldgevoel.
https://www.hln.be/regio/torhout/twee-m ... ~ab55c63d/
is de politie altijd betrouwbaar
onlangs nog een cd&veer kandidaat met 3 kg coaine, en werkte ook nog af en toe voor de flikken
een mens zou voor minder zich niet meer veilig voelen en schuldgevoelens krijgen
HLN geeft een uitleg hoe je een poepsimpel eenpansgerecht kunt klaarmaken. Nogal een woordkeuze om een gerecht te beschrijven. Genoeg om je goesting te doen overgaan.
Twee vliegen zitten op een paardendrol. Zegt de ene vlieg: "Ik ken een goede mop". De andere: " 't Is toch geen vuile hé, ik ben aan het eten".
Twee vliegen zitten op een paardendrol. Zegt de ene vlieg: "Ik ken een goede mop". De andere: " 't Is toch geen vuile hé, ik ben aan het eten".
Erdogan opent grootste moskee van Europa en “wil meer islamitische gebedshuizen zien in Duitsland”.
Gaat de paus nu van de moslims een kathedraal mogen inwijden in Mekka en zeggen dat er meer kerken moeten komen in het Midden-Oosten?
Gaat de paus nu van de moslims een kathedraal mogen inwijden in Mekka en zeggen dat er meer kerken moeten komen in het Midden-Oosten?
Daar kan ik je wel het antwoord op geven, vrees ik...
Ach, zelfs bij ons is er inmiddels geen godsdienstvrijheid meer. Ik postte onlang een reactie op LinkedIn. Namelijk over het feit dat Nike sport-hoofddoeken maakt. Ik reageerde dat ik hoopte dat het één van de laatste stuipen is van religieus fanatisme, en dat ik hoop dat alle religies spoedig verdwijnen want compleet achterhaald zijn.
Ik heb m'n reactie van HR moeten verwijderen omdat uiteraard m'n functietitel en bedrijf vermeld worden op LinkedIn. En ze willen geen polemiek rond godsdienst. Er moesten eens klanten op reageren. Dan ging het niet eens zozeer over moslims, maar we doen nogal veel van onze omzet in NL, en ja, daar heb je dus echt nog een biblebelt die echt fundamentalistisch is.
Dus ik zal hier onder mijn "fakkel" pseudoniem en zonder m'n bedrijf te vermelden, schrijven wat ik ervan denk: Achterlijk volk. Van den eersten tot den laatsten.
Jef Vermassen crasht met Tesla in Aalst. Hij was waarschijnlijk te ijverig op zoek naar sporen van de Bende van Nijvel.
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/s ... ~aac809d4/
Succesvolle lanceringen betekenen doorgaans ook een flinke boost voor de aandelenkoers van SpaceX. Die schommelt inmiddels rond de 28 miljard dollar (ruim 24 miljard euro).
Had ik nu maar 0,001 SpaceX-aandeel
Ik veronderstel dat de beurswaarde bedoeld wordt.
Succesvolle lanceringen betekenen doorgaans ook een flinke boost voor de aandelenkoers van SpaceX. Die schommelt inmiddels rond de 28 miljard dollar (ruim 24 miljard euro).
Had ik nu maar 0,001 SpaceX-aandeel
Ik veronderstel dat de beurswaarde bedoeld wordt.
Dat zal wel niet, want het bedrijf is op geen enkele beurs genoteerd Ge zijt dus zelf een tijdsprokkel op uw eigen!
Marktwaarde
Marktwaarde
De aanrijder zal maar best een dozijn topadvocaten zoekenYaris schreef: ↑8 oktober 2018, 21:41 Jef Vermassen crasht met Tesla in Aalst. Hij was waarschijnlijk te ijverig op zoek naar sporen van de Bende van Nijvel.
mmmmmmmmmmmm het is dus niet alleen Marc Coucke, die geld genoeg heeft voor een Tesla
je zal maar iemand vermoord hebben, en je kan die zijn Tesla betalen, om je voor assissen te laten verdedigen
zou wel eens kunnen dat die muur gaat veroordeeld worden, die moest er maar niet staan
bouwvergunning van die muur in orde ?
Er is technisch gesproken geen aanrijding. Vermassen is tegen een muur gereden. Zijn verhaal over een tegenligger die over z'n lijn ging, is niet bevestigd en het is zijn woord tegen dat van die andere. Als die andere dat ontkent,...
M'n partner heeft zo een dik jaar geleden ook een ongeluk gehad, uitgeweken voor iemand die haar geen voorrang verleende. Maar niet geraakt. Dan is het woord tegen woord. De ander ontkende, en geen objectieve getuigen. Gevolg: m'n partner kon zelf opdraaien voor haar schade. ('t Was met mijn leasebak, dus het heeft ons niks gekost, maar toch, frustrerend).
klopt allemaal,
maar ergens heb ik eens iets gelezen dat er niet altijd bewijzen voor iets moeten zijn ( parachuttemoord )
hij zal geen boterham minder moeten eten zeker als zijn Tesla kapot is, een koerske verf erop en alles is weer zoals nieuw
maar ergens heb ik eens iets gelezen dat er niet altijd bewijzen voor iets moeten zijn ( parachuttemoord )
hij zal geen boterham minder moeten eten zeker als zijn Tesla kapot is, een koerske verf erop en alles is weer zoals nieuw
Donald Trump, momenteel op bezoek in Frankrijk voor de herdenking van de wapenstilstand, heeft een bezoek aan een Amerikaans militair kerkhof afgezegd vanwege ... de regen. Honderdduizenden soldaten hebben gedurende vier jaar met natte voeten in de loopgraven gestaan en de vijand in de regen, de kou en de modder getrotseerd en de president van de Verenigde Staten blaast de aftocht omwille van een beetje regen.
https://www.thetimes.co.uk/article/trum ... -r9j6zw565
'Moeder Devos & Lemmens maakt verlies'
Rare familie
Rare familie
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Devos, Lemmens & Hauspie.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Dit bericht ontvangen van taxidienst Uber:
Als ik het goed begrijp moet ik geen kosten betalen als ik de rit NA 4 minuten annuleer. Anderzijds moet ik het wel op tijd doen. Wat is de optimale tijd om een rit te annuleren?
Als ik het goed begrijp moet ik geen kosten betalen als ik de rit NA 4 minuten annuleer. Anderzijds moet ik het wel op tijd doen. Wat is de optimale tijd om een rit te annuleren?