Een interview met onze CEO en marketing manager
Een interview met onze CEO en marketing manager
Hieronder het antwoord van dhr. Filip Brutsaert op een vraagstelling in het interview.
Is het gemakkelijk om zo’n mentale barrière te creëren?
Filip Brutsaert: "Dat wordt steeds lastiger. Met alle bankenapps die er tegenwoordig bestaan, was het nog nooit zo gemakkelijk om met een enkele swipe geld over te schrijven van de spaar- naar de zichtrekening. Daardoor is er vanuit mentaal oogpunt geen enkel verschil meer tussen de zicht- en de spaarrekening. Door een spaarrekening te openen bij een andere bank dan diegene die wordt gebruikt voor de dagelijkse verrichtingen wordt er heel bewust opnieuw een barrière gecreëerd. Als die bank bovendien geen kosten aanrekent, is dat een extra troef."
Mogen we er nu van uitgaan dat er nooit een app zal worden ontwikkeld bij Rabobank.be?
Ik zou het al heel handig vinden om de stand en verrichtingen op mijn rekeningen alleen te kunnen raadplegen via een applicatie, dus zonder dat er geld kan worden overgeschreven zodoende blijft de mentale barrière gevrijwaard.
Voor alle duidelijkheid ik kan alle begrip opbrengen voor jullie visie maar heb wel wat moeite met het jaren laten aanslepen of er al dan niet een applicatie zal worden uitgebracht.
Alhoewel misschien ben ik een beetje voorbarig want we hebben nog 3 maanden te gaan voordat 2018 voorbij is.
Filip Brutsaert: "Dat wordt steeds lastiger. Met alle bankenapps die er tegenwoordig bestaan, was het nog nooit zo gemakkelijk om met een enkele swipe geld over te schrijven van de spaar- naar de zichtrekening. Daardoor is er vanuit mentaal oogpunt geen enkel verschil meer tussen de zicht- en de spaarrekening. Door een spaarrekening te openen bij een andere bank dan diegene die wordt gebruikt voor de dagelijkse verrichtingen wordt er heel bewust opnieuw een barrière gecreëerd. Als die bank bovendien geen kosten aanrekent, is dat een extra troef."
Mogen we er nu van uitgaan dat er nooit een app zal worden ontwikkeld bij Rabobank.be?
Ik zou het al heel handig vinden om de stand en verrichtingen op mijn rekeningen alleen te kunnen raadplegen via een applicatie, dus zonder dat er geld kan worden overgeschreven zodoende blijft de mentale barrière gevrijwaard.
Voor alle duidelijkheid ik kan alle begrip opbrengen voor jullie visie maar heb wel wat moeite met het jaren laten aanslepen of er al dan niet een applicatie zal worden uitgebracht.
Alhoewel misschien ben ik een beetje voorbarig want we hebben nog 3 maanden te gaan voordat 2018 voorbij is.
Rabobank.be schreef: ↑9 november 2017, 11:10We hebben prioriteit gegeven aan de verhuis van onze beleggingsproducten. Die focus op enkel spaarproducten laat ons nu toe verder tijd en middelen te investeren in oa een app. Een app komt eraan in de loop van 2018.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Een interview met onze CEO en marketing manager
Beste SonjaSonja57 schreef: ↑29 september 2018, 09:43 Hieronder het antwoord van dhr. Filip Brutsaert op een vraagstelling in het interview.
Rabobank.be schreef: ↑9 november 2017, 11:10
We hebben prioriteit gegeven aan de verhuis van onze beleggingsproducten. Die focus op enkel spaarproducten laat ons nu toe verder tijd en middelen te investeren in oa een app. Een app komt eraan in de loop van 2018.
Het klopt inderdaad dat het uitbrengen van de app al een tijdje aansleept. We zijn effectief bezig met de ontwikkeling, alleen hangt die vast aan een update van ons IT-systeem die de service naar u als klant nog beter moet maken.
We begrijpen dat deze situatie niet optimaal is, maar doen we er alles aan om de app zo snel mogelijk te lanceren. We zullen u tijdig op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen.
Met vriendelijke groeten,
Het Rabobank.be-team
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.