Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Brief is onderweg. Mail gekregen van Jim.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Jim is voor mij voorlopig GEEN optie. Zit op het BASE netwerk (zwakke ontvangst IN mijn woning,heeft ook te maken met mijn super geisoleerd glas-doorschijnend met metaalfolie) Jim mobile gaat in jan 2019 overschakelen naar orange netwerk...en dan eens contakt opnemen....
JIM Mobile bundelt krachten met Orange
Goed nieuws! We hebben een gloednieuwe samenwerkingsovereenkomst getekend met Orange Belgium. Dat betekent dat je als JIM Mobile klant vanaf het voorjaar van 2019 zal surfen, sms’en en bellen via het netwerk van Orange, en niet meer via het BASE-netwerk.
JIM Mobile bundelt krachten met Orange
Goed nieuws! We hebben een gloednieuwe samenwerkingsovereenkomst getekend met Orange Belgium. Dat betekent dat je als JIM Mobile klant vanaf het voorjaar van 2019 zal surfen, sms’en en bellen via het netwerk van Orange, en niet meer via het BASE-netwerk.
-
- Newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 28 sep 2018
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
ik kreeg eergisteren het bericht van jimmobile dat 'morgen' mijn nieuwe simkaart in de bus zal zitten. heb jij ze zien zitten???
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Simkaarten ontvangen, maar de overdracht wil niet lukken... Blijkbaar zou Dommel dwars liggen (zeggen ze bij Jim he ...)
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Hier dezelfde miserie met de overdracht. Heb nochtans alles correct doorgegeven
We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten
Hallo Philip,
Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen niet overeen.
Je vindt je simkaartnummer terug op de achterkant van je huidige simkaart. Kun je het nummer niet meer lezen? Dan moet je je huidige operator even contacteren.
We kunnen je nummer pas overzetten van zodra we de juiste gegevens hebben. Je kunt die gegevens zelf aanpassen via deze pagina. Kijk je dat even na?
Vriendelijke groet,
Het JIM Mobile-team
We konden je telefoonnummer niet naar JIM Mobile overzetten
Hallo Philip,
Er ging iets mis bij het overzetten van je telefoonnummer naar JIM Mobile: je telefoonnummer en het nummer van je huidige simkaart kwamen niet overeen.
Je vindt je simkaartnummer terug op de achterkant van je huidige simkaart. Kun je het nummer niet meer lezen? Dan moet je je huidige operator even contacteren.
We kunnen je nummer pas overzetten van zodra we de juiste gegevens hebben. Je kunt die gegevens zelf aanpassen via deze pagina. Kijk je dat even na?
Vriendelijke groet,
Het JIM Mobile-team
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Misschien vloeken ze bij Dommel dat al hun klanten weglopen? Of verzuipen ze in het werk? Ik had hen al maandag een mail gestuurd met de boodschap van de overdracht. Geen woorden maar daden hé!
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Mijn idee is het volgende -en vergeef me als ik het niet juist heb.
Jullie praten over nummeroverdracht met een simkaartnummer.
Ik heb het sterke vermoeden dat julle vragen aan JIM om een PREPAID van Dommel over te nemen.
Maar Dommel is niet prepaid , WEL postpaid. Dan moet je een contractnummer / klantennummer doorgeven !!
Mijn advies : Laat zeker de overdracht doen van een ABONNEMENT dus POSTPAID , anders komt er helemaal niets van.
Laat aan JIM deze info weten, dat je een abonnement hebt bij dommel en GEEN prepaid kaart. Geef hen daarna het klantnummer.
Zie je Dommel Faktuur voor de gegevens.
Vergeet ook niet bij de info : netwerk van wie je een nummer overdraagt NAAR JIM is Proximus. Dommel is niet het netwerk :-)
Vraag het op die manier terug aan en het is in orde.
Nog iets : Als iets maar niet in orde komt zegt de nieuwe operator vaak dat het aan de oude operator ligt die moeilijk doet.
Veel medewerkers geloven dat ook zelf omdat die leugen zo ingebakken is dat iedereen ze op den duur gelooft. Die redenering klopt helemaal niet. Het is een automatisch proces. Dommel KAN niet moeilijk doen hierover.
Jullie praten over nummeroverdracht met een simkaartnummer.
Ik heb het sterke vermoeden dat julle vragen aan JIM om een PREPAID van Dommel over te nemen.
Maar Dommel is niet prepaid , WEL postpaid. Dan moet je een contractnummer / klantennummer doorgeven !!
Mijn advies : Laat zeker de overdracht doen van een ABONNEMENT dus POSTPAID , anders komt er helemaal niets van.
Laat aan JIM deze info weten, dat je een abonnement hebt bij dommel en GEEN prepaid kaart. Geef hen daarna het klantnummer.
Zie je Dommel Faktuur voor de gegevens.
Vergeet ook niet bij de info : netwerk van wie je een nummer overdraagt NAAR JIM is Proximus. Dommel is niet het netwerk :-)
Vraag het op die manier terug aan en het is in orde.
Nog iets : Als iets maar niet in orde komt zegt de nieuwe operator vaak dat het aan de oude operator ligt die moeilijk doet.
Veel medewerkers geloven dat ook zelf omdat die leugen zo ingebakken is dat iedereen ze op den duur gelooft. Die redenering klopt helemaal niet. Het is een automatisch proces. Dommel KAN niet moeilijk doen hierover.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 4 oktober 2018, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Op de website van JIM vragen ze enkel het simkaart nummer. Geen domme opmerking voor de rest.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Tenzij het allemaal weer veranderd is : Geef aan dat je een abonnement overdraagt , geen prepaid.
Dan moet je een klantennummer ingeven.
Dan moet je een klantennummer ingeven.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Sowieso getuige het topic op UB loopt er flink wat mis met nummeroverdrachten omtrent dommel en Scarlet
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Opti . voor de overdracht heb je normaal gezien geen communicatie nodig met Dommel.
Enkel met JIM. Zij regelen dat voor jou.
Het kan, als de operator van de helpdesk toegang heeft tot de MNP tool, in 10 seconden al in orde zijn soms. Maximum een paar uur...
Zelfs op een zaterdag werkte dat vroeger.
Scarlet Boon Lopen ze daar ook weg of lopen ze er naartoe ?? :-)
Eerlijk gezegd denk ik dat het bij JIM ook drukke dagen zijn nu hoor. Die gasten worden daar ook wel half zot, vermoed ik.
Enkel met JIM. Zij regelen dat voor jou.
Het kan, als de operator van de helpdesk toegang heeft tot de MNP tool, in 10 seconden al in orde zijn soms. Maximum een paar uur...
Zelfs op een zaterdag werkte dat vroeger.
Scarlet Boon Lopen ze daar ook weg of lopen ze er naartoe ?? :-)
Eerlijk gezegd denk ik dat het bij JIM ook drukke dagen zijn nu hoor. Die gasten worden daar ook wel half zot, vermoed ik.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Er zijn mensen die blijkbaar bij Scarlet een sim hebben maar hun nummer is actief bij dommel terwijl ze wel bellen met de scarlet sim
Dus ze komen van dommel en zijn bij scarlet.
Ja JIm is gewoon het alternatief voor dommel tbh. Niet het beste voor een grootverbruiker maar wel voor een kleinverbruiker die ook nog wat data wilt.
Dus ze komen van dommel en zijn bij scarlet.
Ja JIm is gewoon het alternatief voor dommel tbh. Niet het beste voor een grootverbruiker maar wel voor een kleinverbruiker die ook nog wat data wilt.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Bij mij was de overdracht ook niet gelukt. (
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Jim met mijn simkaartnummer.
Vandaag rond de middag mail gekregen dat er nog een poging gedaan was met het juiste simkaartnummer en rond 16 uur was dommel niet meer actief.
Bij mij waren er bij mijn simkaartnummer 6 cijfer voor mijn simkaartnummer gezet, terwijl ik het juiste nummer had ingegeven bij de aanvraag.
Een simpele mail naar Jim zou het probleem moeten oplossen.
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Jim met mijn simkaartnummer.
Vandaag rond de middag mail gekregen dat er nog een poging gedaan was met het juiste simkaartnummer en rond 16 uur was dommel niet meer actief.
Bij mij waren er bij mijn simkaartnummer 6 cijfer voor mijn simkaartnummer gezet, terwijl ik het juiste nummer had ingegeven bij de aanvraag.
Een simpele mail naar Jim zou het probleem moeten oplossen.
-
- Newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 28 sep 2018
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Hier ook hetzelfde liedje, een mail van JIM met de mededeling dat de overdracht mislukt was, omdat het simnummer niet juist is. Opnieuw geprobeerd via hun website om (nogmaals) de juiste nummer door te geven (terwijl die al ingevuld stond met 6 cijfers ervoor), maar dat geeft een foutmelding, dus dat gaat niet.
Heb dan maar nogmaals een mail gestuurd met het juist simnummer.
(de mail die ik kreeg was ondertekend door een turkse naam, in het turks ook.)
Enfin, het begint slecht, hopelijk is dat maar even.
Heb dan maar nogmaals een mail gestuurd met het juist simnummer.
(de mail die ik kreeg was ondertekend door een turkse naam, in het turks ook.)
Enfin, het begint slecht, hopelijk is dat maar even.
-
- Newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 28 sep 2018
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Şükriye (JIM Mobile)
5 okt. 10:51 CEST
Hallo xxxxxxx,
We hebben deze aanpassing al gedaan in het systeem omdat dit een gekend probleem is. Dommel weigerde de nummeroverdrachten. Hou nog even je netwerk in de gaten!
Heb je nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.
Vriendelijke groeten
Şükriye
5 okt. 10:51 CEST
Hallo xxxxxxx,
We hebben deze aanpassing al gedaan in het systeem omdat dit een gekend probleem is. Dommel weigerde de nummeroverdrachten. Hou nog even je netwerk in de gaten!
Heb je nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.
Vriendelijke groeten
Şükriye