Waarom eerste schijf van €960 niet vrijgesteld
Waarom eerste schijf van €960 niet vrijgesteld
Als ik op spaargids kijk naar de details voor de ME6 en ME3 spaarrekening, staat erbij dat de eerste schijf van €960 niet vrijgesteld is terwijl dit bij de meeste andere banken wel is? Waarom is dit? Is dat niet door de overheid vastgelegd voor alle spaarrekeningen in Belgie?
Daarnaast staat er: "Uw geld is opvraagbaar mits 6 maanden vooropzeg". Wat is de procedure voor die vooropzeg? Kan je dat makkelijk online doen zonder eID of hoe gaat dat?
Alvast dank aan wie kan helpen.
Daarnaast staat er: "Uw geld is opvraagbaar mits 6 maanden vooropzeg". Wat is de procedure voor die vooropzeg? Kan je dat makkelijk online doen zonder eID of hoe gaat dat?
Alvast dank aan wie kan helpen.
Quality growth investor
Re: Waarom eerste schijf van €960 niet vrijgesteld
Deze ME spaarrekeningen zijn geen gereglementeerde spaarrekening.
Enkel de gereglementeerde spaarrekeningen zijn vrijgesteld.
wikifin de-spaarrekening-gereglementeerd-niet-gereglementeerd
Opvragen is simpel. Gewoon aanvragen en 3 of 6 maand later word het geld overgeschreven.
Enkel de gereglementeerde spaarrekeningen zijn vrijgesteld.
wikifin de-spaarrekening-gereglementeerd-niet-gereglementeerd
Opvragen is simpel. Gewoon aanvragen en 3 of 6 maand later word het geld overgeschreven.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wil niet gereglementeerd zeggen dat die niet onder depositogarantie vallen tot 100.000 EUR?
Hoe gebeurt dit opzeggen in de praktijk. Ik vermoed dat dit meer is dan een mailtje sturen. Zit nog niet bij deze bank vandaar mijn vraag. Nogmaals dank.Opvragen is simpel. Gewoon aanvragen en 3 of 6 maand later word het geld overgeschreven.
Quality growth investor
-
- Full Member
- Contacteer:
Ze vallen wel onder de spaar garantie, maar om vrijgesteld te zijn moet een rekening basis+getrouwheid geven (gereglementeerd)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt de link van B7H4long niet goed gelezen...
Je doet dit online bij MeDirect.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Heb je voor dat opzeggen een eID nodig wat sommige banken gebruiken voor cruciale stappen of hoe doet men dit precies? Weet dit graag op voorhand. Nogmaals dank.
Quality growth investor
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Voor dat "opzeggen" moet je kunnen inloggen en daarvoor volstaat een GSM.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 6 oktober 2018, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
OK bedankt. Lijkt eenvoudig genoeg.
Quality growth investor