De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Nog een week en je kunt de verantwoordelijken de rekening presenteren.
Wordt automatisch afgehouden door de bank normaal gezien.
Dat was CD&V toch?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zoals ik hier al eerder aangaf zal ik bij deze gemeenteraadsverkiezingen stemmen voor de Tsjeven. Ik vind dat mijn gemeente goed bestuurd wordt.
Maar ik walg van heerschappen als Peeters en Beke en alles waar ze voor staan. En nog erger dat ze mijn stem in deze locale verkiezingen gaan misbruiken als een goedkeuring van hun (non-)beleid.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het voorstel van de effectentax komt van de CD&V. Het voorstel werd unaniem goedgekeurd door de voltallige regering. Dus zijn ze wat mij betreft allemaal schuldig.
En dan ook nog eens goedgekeurd in het parlement door de heren en dames die geacht worden ons te vertegenwoordigen.
Ik hoop één van de volgende jaren ook in aanmerking te komen voor die effectentax , nog 100.000 euro te gaan. Ben goed op weg dus.
Voilà, dat is de goede ingesteldheid. Al die beleggers die een half miljoen op een effectenrekening hebben staan en dan klagen en zagen dat ze er ocharme 0,15% taks op moeten betalen ... Wees blij dat je zoveel hebt.
Bij mij heeft Bolero ook een berekening gemaakt maar ik zit niet boven de 500 000, dus neem ik aan dat ik niet moet betalen. Waarom sturen ze mij dan die berekening door?
Omdat Bolero niet kan weten hoeveel effectenrekeningen u hebt, en wat de totaalstand is van alle effectenrekeningen tiens.
Yep, ik verlang ook nog naar die effectentaks,... tot het effectief zo ver is, dan wil ik er hoogstwaarschijnlijk van af
Die 0.15% is enkel op het deel boven de 500k zekers? Ik verlang ook naar die taks, maar dat zal nog heeel lang duren Misschien moet ik toch eens meedoen met de lotto, minder risico dan beleggen?
Het is gewoon een belachelijke contraproductieve taks die weer meer gaat kosten dan ze opbrengt. 1 die de echte rijken helemaal niet raakt dankzij de uitzonderingen ingebouwd door de regering en vooral gewone mensen raakt die hard hebben gespaard en slim hebben belegd. Als het bij die 0,15% blijft tot daaraan toe maar het zet de deur open om langzaamaan de taks verder te verhogen zoals ze ook gedaan hebben met de roerende voorheffing.