B7H4long VS Omega6
TIP
B7H4long VS Omega6
Misschien handiger dat het gevecht binnen 1 thread blijft 

Portefeuille: IWDA, cash
Re: B7H4long VS Omega6
The rumble in the jungle release 2.018 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb gehoord dat er ook een nieuwe uitgave komt van "Alleen op de wereld" met MijnKapitaal in de hoofdrol, de allerlaatste verdediger van Carmignac Patrimoine.
De titel zal zijn "Mijn Kapitale Fout".
De titel zal zijn "Mijn Kapitale Fout".

Fight of the century.

Is er mogelijkheid tot weddenschappen?
B7H4long zal waarschijnlijk voorstellen dat we op beide tegelijk wedden om zo ons risico optimaal te spreiden
B7H4long zal waarschijnlijk voorstellen dat we op beide tegelijk wedden om zo ons risico optimaal te spreiden

-
- Hero Member
- Contacteer:
Uiteraard - voor meer info: mogi@illegalbets.com
Kan leuke weddenschappen geven.
Denk dat het vooral een uithoudingsstrijd zal worden. Maar beide heren lijken het lang te kunnen rekken
Denk dat het vooral een uithoudingsstrijd zal worden. Maar beide heren lijken het lang te kunnen rekken

Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Beide heren verzamelen momenteel al het cijfermateriaal en zetten de nodige grafieken op papier voor de strijd om de alfa trofee.
72% aandelen, 17% obligaties, 11% cash
We gaan natuurlijk wel jullie hulp nodig hebben
om vooreerst te definieren wat we proberen te bewijzen
en dan hoop ik dat we ook op jullie beroep kunnen doen om een jury samen te stellen om de resultaten te beoordelen.
om vooreerst te definieren wat we proberen te bewijzen
en dan hoop ik dat we ook op jullie beroep kunnen doen om een jury samen te stellen om de resultaten te beoordelen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mss kan iedereen na elke ronde gewoon zijn virtueel
puntenbordje omhoog steken?
puntenbordje omhoog steken?

Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
We doen zoals bij de gewone verkiezingen: jullie treden in debat en daarna stemmen wij, zonder kennis van zaken. Wie meest stemmen heeft, wint.
Ik weet toch voor wie ik ga supporteren 

Voor Dirk2?