Fondsen die beter doen dan S&P500 of Nasdaq
TIP
Re: Fondsen die beter doen dan S&P500 of Nasdaq
Fundsmith Equity Fund Feeder T EUR Acc
http://www.morningstar.nl/nl/funds/snap ... F00000OHVY
Vergelijkbare samenstelling dan IWDA maar een prima fundamentele analyst als beheerder en ditto outperformance.
5 Jaar geannualiseerd 18,49%
YTD 7,3%
Vergelijkbare samenstelling dan IWDA maar een prima fundamentele analyst als beheerder en ditto outperformance.
YTD 7,3%
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Aan de percentile ranking van dit fonds te zien hebben de 27 geselecteerde andelen het de voorbije jaren super schitterend gedaan: 19 1 1 31 3 3reteiP schreef: ↑19 oktober 2018, 09:59 Fundsmith Equity Fund Feeder T EUR Acc
YTD 7,3%
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Top 10 Holdings
Amadeus
Microsoft
Paypal
Idexx
Reckitt Benckiser
Facebook
Philip Morris
Waters
Becton Dickinson
Stryker
Amadeus
Microsoft
Paypal
Idexx
Reckitt Benckiser
Philip Morris
Waters
Becton Dickinson
Stryker
Ik heb ze al in port sinds 2012/2013, laat ze rustig hun ding doen.
Hier geen market timing.
@B7H4long: Carmignac Investissement & Patrimoine doen het al jaren slechter dan hun zelfgekozen referentieindex én slechter dan de meeste vergelijkbare fondsen, dus dit zijn niet direct aanraders.
@reteiP: Fundsmith Equity Fund Feeder is blijkbaar een fantastisch fonds, maar hoe en waar kun je dit fonds in België kopen?
@reteiP: Fundsmith Equity Fund Feeder is blijkbaar een fantastisch fonds, maar hoe en waar kun je dit fonds in België kopen?