De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Aan wie levert X-Fab voornamelijk?
Vind het vreemd dat Chombar/De Winter eind september nog voor €7m X-Fab kochten terwijl ze toen al wisten dat de cijfers van Melexis - althans op korte termijn - zouden tegenvallen.
Vind het vreemd dat Chombar/De Winter eind september nog voor €7m X-Fab kochten terwijl ze toen al wisten dat de cijfers van Melexis - althans op korte termijn - zouden tegenvallen.
Inderdaad, toch wel opmerkelijk.
Niet zozeer het bedrag van €7m is frappant, vooral de aankoopkoers van nipt boven de 7 euro / aandeel.
Blijkbaar was voor hen het aandeel aan die prijs dus erg koopwaardig.
ff mezelf quoten;
"De sector kenmerkt zich door de erg korte looptijd van de orderboekjes, waardoor het zicht op de inkomsten gering is." https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 54688.html
De Tijd: Europese economie koelt onverwacht fors afTiziano schreef: ↑12 september 2018, 22:04 Ik zie op mijn werk minder drukte, lagere omzetten terwijl dat de laatste jaren enkel maar in stijgende lijn ging.
Misschien kort door de bocht maar ik denk dat q3 afkoeling van de economie gaat laten zien, moest er een renteverhoging komen zie ik het somber in...
Morgen:
Publication of the monetary policy decision ECB
Time: 13:45 CET
De Amerikaanse beurzen zetten hun neergang verder. De Europese beurzen, die eerder op de dag nog mooie winsten lieten zien, volgen in hun spoor en zakken terug tot ver onder het vriespunt.
Ligt het aan mij of duwen die Amerikanen ons telkens kopje onder bij sluiting, waarna zij zelf vrolijk herstellen?
Het lijkt alsof eerst het verre oosten bepaalt of we rood of groen starten en dan gaan we verder omhoog of omlaag afhankelijk van de opening in de VS.
Make Europe great again?
Make Europe great again?
Ter Beke is in deze bange dagen een rots in de branding. Beter bij de spekslager van hier !
Koers was dan ook al fors gedaald het laatste jaar... Maar idd, in wezen is dit geen cyclisch bedrijf & houdt het zich dus sterk op dagen als vandaag.
NIBC heeft vandaag trouwens een koopadvies gegeven, koersdoel (een magere) 172 euro.
Greenyard kreeg ook een koopadvies -> 12 euro
Lotus zette men op verkopen -> 1600 euro
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Op dit moment van schrijven verliest de DJI vandaag meer dan 600 punten (and going ... even fast)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Tijd om wat geld klaar te zetten op de effectenrekening.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
-
- Full Member
- Contacteer: