Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
TIP
Re: Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
Dat was volgens mij niet de enige onjuistheid/onvolledigheid. En het gaat ook over de gekleurde toon die ik persoonlijk vaak in je posts opmerk.
Dan: welk deel van wat ik schreef is niet korrekt of niet objectief?
Het kan zijn dat jij graag had dat het anders zou zijn... maar dit maakt de feiten niet minder korrekt en objectief. :-)
Het kan zijn dat jij graag had dat het anders zou zijn... maar dit maakt de feiten niet minder korrekt en objectief. :-)
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Nu nog.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Misschien omdat ze maar x mensen in dienst hebben , geen duur kantoor net , geen dure sponsordeals.
[/quote]
Nee, een deel van de beheerskost is voor hen.
Nah, ik houd het bij ETF's: geen instapkosten en een fractie van de beheerskost.
Niks van wat je schreef is correct, objectief of volledig.
Tax op aan en verkoop index ETF's is 0,12%, 0,35% of 1,32%, afhankelijk van de registratie. 30% RV op distributie van dividenden of rente (obligatie tracker). Transactie kost is afhankelijk van brooker en bedrag dat je investeert.B7H4long schreef:Index: Transactiekosten voor zowel aankoop als verkoop: 6,5 Euro, tax: 0,15%
Actieve Fondsen: Geen kosten/taksen bij aankopp -- bij verkoop 1,32% taks + 30% RV op meerwaarde aandelen + kosten bank + eventueel boete als je te snel verkoopt.
Actieve kapitalisatie fondsen bij verkoop 1,32%, geen meerwaarde tax bij 100% aandelen fondsen, wel 30% meerwaarde belasting op het obligatie gedeelte indien een fonds meer dan 10% obligaties bevat.