Santander
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander
Niet erg ...
Even nagekeken omdat er in bankenlandschap veel verandert en ik het puur uit mijn geheugen haalde.
Santander heeft tegenwoordig ook een Mastercard voor Particulieren.
Zichtrekeningen zie ik nog niet staan op hun website maar dat zit er misschien wel aan te komen.
Ze breiden beetje bij beetje hun diensten uit precies.
Even nagekeken omdat er in bankenlandschap veel verandert en ik het puur uit mijn geheugen haalde.
Santander heeft tegenwoordig ook een Mastercard voor Particulieren.
Zichtrekeningen zie ik nog niet staan op hun website maar dat zit er misschien wel aan te komen.
Ze breiden beetje bij beetje hun diensten uit precies.
Vanaf 1 november 2018 gelden verhoogde rentevoorwaarden:
Vision
Basisrente 0,30%
Getrouwheidspremie 0,10%
Een stijging van 0,05%
Vision+
Basisrente 0,15%
Getrouwheidspremie 0,65%
Een stijging van 0,15%
Nou, dat lijkt me plots wel interessant ...
Vision
Basisrente 0,30%
Getrouwheidspremie 0,10%
Een stijging van 0,05%
Vision+
Basisrente 0,15%
Getrouwheidspremie 0,65%
Een stijging van 0,15%
Nou, dat lijkt me plots wel interessant ...
Raar dat ING net een verlaging voor het TEMPO-sparen ingevoerd heeft. En nu komt Santander met geweldig goed nieuws
Maestro, geen Mastercard, met een kredietopening uiteraard, want een product van Santander Consumer Finance, niet te verwarren met Santander Consumer Banking die voor de spaarrekeningen zorgt. Het zijn twee aparte entiteiten.
Ik heb het nagekeken en het klopt dat het een Maestro kaart betreft.
Geen idee of ik het toen verkeerd gezien heb, op de Santander website van een ander land zat of iets anders.
Het is al een maand geleden en mijn geheugen reikt zo ver niet.
Er is ondertussen aan de website gesleuteld en het is wel nog altijd zichtbaar dat je per afhaling 4,95 euro kosten moet betalen.
"""""Wanneer u een kredietopening afsluit, wordt u voorzien van een Santander Maestro Card. Met deze kaart kan u zelf geld uit de muur halen (€ 4,95 per geldopname), tanken en aankopen doen in winkels met Maestro-logo in België of daarbuiten.""""
Geen idee of ik het toen verkeerd gezien heb, op de Santander website van een ander land zat of iets anders.
Het is al een maand geleden en mijn geheugen reikt zo ver niet.
Er is ondertussen aan de website gesleuteld en het is wel nog altijd zichtbaar dat je per afhaling 4,95 euro kosten moet betalen.
"""""Wanneer u een kredietopening afsluit, wordt u voorzien van een Santander Maestro Card. Met deze kaart kan u zelf geld uit de muur halen (€ 4,95 per geldopname), tanken en aankopen doen in winkels met Maestro-logo in België of daarbuiten.""""
Goede zet van Santander om de rente te verhogen, eindelijk eens een ander verhaal dan bij bv DB.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Er is niet echt een marktgerelateerde reden om plots te gaan verhogen, dus bizarre actie. Ik verwacht geen gelijkaardige initiatieven van andere banken, het spaargeld kost hun niet alleen te veel rente, maar ook nog is een gigantische kost aan eigen vermogen. Lijkt mij dan eerder een KT-probleem dat Santander tracht op te lossen ...
Toevallig op de dag waarop ze hun Q3 resultaten aankondigden. Zal wel ergens te maken hebben met een funding need vanuit Spanje.
Zij gunnen de spaarder tenminste nog een beetje. DB heeft evenzeer geld nodig maar vind persoonlijk hun praktijken erger.
heeft iemand ervaring met het openen van een spaarrekening? Via eid lukt niet bij mij; ik krijg steeds opnieuw de boodschap dat ik het programma, dat mijn eid uitleest, moet downloaden. Al alles geprobeerd, maar lukt niet. Contact met helpdesk gezocht. Vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad, maar haar nederlands is niet voldoende om mijn probleem te verstaan. Heeft er nog iemand dit probleem?
Al geprobeerd met een andere browser? Ik heb een Mac maar kan mijn eid-lezer niet gebruiken in Safari, wel in Firefox.
Het betere gis en vliegwerk door een zwarte bril in een donkere glazen bol.
Werkt het uitlezen van uw EID wel als je dit doet met de EIDviewer van de overheid ? Indien niet moet je is kijken of alle noodzakelijke drivers en middelware wel op je PC staat. Alle info daarover op https://eid.belgium.bedanie schreef: ↑2 november 2018, 12:24 heeft iemand ervaring met het openen van een spaarrekening? Via eid lukt niet bij mij; ik krijg steeds opnieuw de boodschap dat ik het programma, dat mijn eid uitleest, moet downloaden. Al alles geprobeerd, maar lukt niet. Contact met helpdesk gezocht. Vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad, maar haar nederlands is niet voldoende om mijn probleem te verstaan. Heeft er nog iemand dit probleem?