De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Het valt wel op. Als er geen noemenswaardig nieuws is in de wereld, gaan de beurzen serieus omhoog.
De druk om te stijgen is er wel!
De druk om te stijgen is er wel!
Ik wacht nog steeds af. Volgens mij kan het nog dieper.
En als het niet zo is trotseer ik de storm niet meer. Dan wacht ik wel af tot het grote stormweer er komt om in te kopen.
En als het niet zo is trotseer ik de storm niet meer. Dan wacht ik wel af tot het grote stormweer er komt om in te kopen.
Renteverschil VS en eurozone
https://www.youtube.com/watch?v=cXDpU5mzYbU
https://www.youtube.com/watch?v=cXDpU5mzYbU
Europese beurzen openen in het groen
(ABM FN-Dow Jones) De Europese beurzen gaan vrijdag vermoedelijk een hogere opening tegemoet.
IG Markets voorziet een openingswinst van 129 punten voor de Duitse DAX, een plus van 55 punten voor de Franse CAC 40 en een stijging van 79 punten voor de Britse FTSE 100.
De Europese beurzen zijn donderdag ook overwegend hoger gesloten, met uitzondering van de Britse en Franse beurs.
"De Europese beurzen waren in goede gezondheid vanochtend, maar tegen het einde van de handelsdag zijn een deel van de winsten ingeleverd, terwijl de Britse beurs lager sloot", aldus marktanalist David Madden van CMC Markets. Volgens Madden deden handelaren rond het middaguur een stap terug, vanwege zorgen of het herstel van afgelopen dagen wel terecht is. De Britse FTSE 100 werd vooral gedrukt door lagere koersen van olie- en gas-aandelen als BP en Shell, die met cijfers kwam.
(ABM FN-Dow Jones) De Europese beurzen gaan vrijdag vermoedelijk een hogere opening tegemoet.
IG Markets voorziet een openingswinst van 129 punten voor de Duitse DAX, een plus van 55 punten voor de Franse CAC 40 en een stijging van 79 punten voor de Britse FTSE 100.
De Europese beurzen zijn donderdag ook overwegend hoger gesloten, met uitzondering van de Britse en Franse beurs.
"De Europese beurzen waren in goede gezondheid vanochtend, maar tegen het einde van de handelsdag zijn een deel van de winsten ingeleverd, terwijl de Britse beurs lager sloot", aldus marktanalist David Madden van CMC Markets. Volgens Madden deden handelaren rond het middaguur een stap terug, vanwege zorgen of het herstel van afgelopen dagen wel terecht is. De Britse FTSE 100 werd vooral gedrukt door lagere koersen van olie- en gas-aandelen als BP en Shell, die met cijfers kwam.
Naar verluidt is er een trade deal op komst tussen de VS en China..
Mensen met puts, i salute you
Mensen met puts, i salute you
-
- Full Member
- Contacteer:
Mijn puts beperken zich tot Snapchat, nog nooit zoiets idioots op de beurs gezien als SNAP.
Volgens de beurs en het nieuws. Volgens mij is er nog helemaal geen deal. Er is misschien een aan de horizon maar denk dat deze dip in correct perspectief nog minstens 3 maanden duurt.
Edit: 3 maand en 1 dag.
Edit: 3 maand en 1 dag.
Rode getallen. Het is eens iets anders.
Het banenrapport wordt door de Amerikanen blijkbaar niet gesmaakt. Daardoor smelten de winsten in Europa ook weer weg.
De dagwinst van de footsie is ook al ... foetsie.
Gisteren nog een tweet dat het goed ging gaan met de chinezen, een dag later tweet hij zelf:
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Als er maar geen sanctions voor hem komen op November 6.