Pensioensparen: welk alternatief voor Ergo
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Pensioensparen: welk alternatief voor Ergo
Hallo,
Ook is ga mijn contract bij Ergo premievrij laten maken. Er is al heel veel over gezegd in dit forum dus ik heb enkel 2 gerichte vragen. Ik betaal al enkele maanden mijn bijdrage niet meer, ze blijven herinneringen sturen, ik heb hen reeds verscheidene malen gemaild voor simulatie etc...
1) Moet ik dit aangetekend melden aan hen?
2) Ik wil graag voor einde van het jaar nog ergens anders aan pensioensparen doen. Ik zou dan een eenmalige premie betalen om het maximale te doen (dus heb dan 1ste deel bij Ergo en 2de deel bij X). Ik zie door het bos de bomen niet meer. Welke pensioenspaarrekening is een mooi alternatief?
Mvg Wim
Ook is ga mijn contract bij Ergo premievrij laten maken. Er is al heel veel over gezegd in dit forum dus ik heb enkel 2 gerichte vragen. Ik betaal al enkele maanden mijn bijdrage niet meer, ze blijven herinneringen sturen, ik heb hen reeds verscheidene malen gemaild voor simulatie etc...
2) Ik wil graag voor einde van het jaar nog ergens anders aan pensioensparen doen. Ik zou dan een eenmalige premie betalen om het maximale te doen (dus heb dan 1ste deel bij Ergo en 2de deel bij X). Ik zie door het bos de bomen niet meer. Welke pensioenspaarrekening is een mooi alternatief?
Mvg Wim
Re: Pensioensparen: welk alternatief voor Ergo
ik heb hen vandaag gebeld en ze laten mij weten dat je jouw vraag moet uitprinten en dan handtekenen en doormailen naar hen en dat ze het dan wel in orde brengen.wiwa1978 schreef: ↑7 november 2018, 14:00 Hallo,
Mvg Wim
ze namen wel snel op, na amper een 2tal minuten wachten en ze waren vriendelijk.
ze gaan ook uitrekenen wat mijn reserve is voor de overdracht (min aftrek kosten etc).
Telefoon: 02 535 58 88 (maandag tot donderdag van 8h30 tot 17h en vrijdag van 8h30 tot 16h).
Mail: teleservice@ergo.be
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.