op welke termijn nu termijnrekening openen?
TIP
op welke termijn nu termijnrekening openen?
Hallo,
ik vroeg me af lettende op de nog steeds lage rente op hoeveel jaar ik een nieuwe termijnrekening zou plaatsen?
Of is het beter bij beobank een step up rekening te maken?
ik vroeg me af lettende op de nog steeds lage rente op hoeveel jaar ik een nieuwe termijnrekening zou plaatsen?
Of is het beter bij beobank een step up rekening te maken?
Re: op welke termijn nu termijnrekening openen?
Als we het ietwat obscure Izola Bank Saver even buiten beschouwing laten, is de meest renderende termijnrekening die van Medirect met 1,05% netto op 5 jaar.
Beobank Step up geeft 1,20 per jaar. Weliswaar met een maximum van 750 euro/maand en verplichte maandelijkse overschrijving.
Santander Vision+ is een gewone spaarrekening met 0,80% op jaarbasis.
Mijn advies: blijf van die termijnrekeningen af, zet uw geld op een van bovenstaande hoogrenderende spaarrekeningen en kijk de kat uit de boom. Termijnrekeningen & kasbons moet je vastklikken in tijden van dalende rente. De rente lijkt nu uitgebodemd en de eerste signalen van een stijgende rente dienen zich aan.
Beobank Step up geeft 1,20 per jaar. Weliswaar met een maximum van 750 euro/maand en verplichte maandelijkse overschrijving.
Santander Vision+ is een gewone spaarrekening met 0,80% op jaarbasis.
Mijn advies: blijf van die termijnrekeningen af, zet uw geld op een van bovenstaande hoogrenderende spaarrekeningen en kijk de kat uit de boom. Termijnrekeningen & kasbons moet je vastklikken in tijden van dalende rente. De rente lijkt nu uitgebodemd en de eerste signalen van een stijgende rente dienen zich aan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zou toch nog lang kunnen duren eer het plebs weer een beetje meer krijgt dan niks vrees ik...
Dat denk ik ook
Niemand weet wat de toekomst zal brengen.
Ik ga ervan uit dat de rentevoeten van spaar en termijnrekeningen op elk moment de weerspiegeling van de verwachtingen zijn.
Lang geleden werd het mij ook afgeraden om een termijnnrekening op >10 jaar aan 4,25% te nemen. "De rente gaat omhoog gaan, het kan niet anders". Ik ben al meer dan 10 jaar blij met mijn 4,25% per jaar (-30% RV).
Spreiden is altijd een goed idee.
De toekomst zal uitwijzen wat het beste was.
Ik ga ervan uit dat de rentevoeten van spaar en termijnrekeningen op elk moment de weerspiegeling van de verwachtingen zijn.
Lang geleden werd het mij ook afgeraden om een termijnnrekening op >10 jaar aan 4,25% te nemen. "De rente gaat omhoog gaan, het kan niet anders". Ik ben al meer dan 10 jaar blij met mijn 4,25% per jaar (-30% RV).
Spreiden is altijd een goed idee.
De toekomst zal uitwijzen wat het beste was.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ok dat zal ik doen 
sowieso heb ik nog start 2 save maarja dat brengt nauwelijks meer op.

sowieso heb ik nog start 2 save maarja dat brengt nauwelijks meer op.