Het Omega MixerFonds
TIP
Re: Het Omega MixerFonds
B7H4long even je helpen niet zo moeilijk hoor
beurstaks 0.35 voor die trackers?en 8 euro per transactie
dan heeft de mixer.06 nu 4.37 CNDX 8.5 CSPX en 6450.38 cash geeft 9966.46
nu braafjes wachten op de US verkiezingen.
beurstaks 0.35 voor die trackers?en 8 euro per transactie
dan heeft de mixer.06 nu 4.37 CNDX 8.5 CSPX en 6450.38 cash geeft 9966.46
nu braafjes wachten op de US verkiezingen.
Eerst allemaal lachen, maar ondertussen zit het cash wel de rit naar beneden uit.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
aan omega6,
op uw aanraden heb ik al mijn aandelen verkocht , net voor de huidige correctie,
bedankt voor de goede tip,
heb al mijn geld op een keytrade rekening geplaatst omdat u daar ook handelt.
u stelde dat men best wachtte tot de US verkiezingen om de omega mixer te kopen.
aangezien het om een zeer aanzienlijk bedrag gaat zou ik willen vragen hoeveel % nu al in de omega mixer mag belegd worden en of het nog steeds de eerder genoemde trackers zijn die we moeten aankopen ?
nog een laatste vragen, wat is volgens u het maximaal verlies voor de omega mixer op één jaar ?
vriendelijke groeten en veel succes
natalie
op uw aanraden heb ik al mijn aandelen verkocht , net voor de huidige correctie,
u stelde dat men best wachtte tot de US verkiezingen om de omega mixer te kopen.
aangezien het om een zeer aanzienlijk bedrag gaat zou ik willen vragen hoeveel % nu al in de omega mixer mag belegd worden en of het nog steeds de eerder genoemde trackers zijn die we moeten aankopen ?
nog een laatste vragen, wat is volgens u het maximaal verlies voor de omega mixer op één jaar ?
vriendelijke groeten en veel succes
natalie
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Is het lixerfonds nog altijd uit dezelfde etf's en fondse samengesteld als in de openingspost?
@nataliev:nataliev schreef: ↑10 november 2018, 13:49 aan omega6,
Spaargids.be is een forum waar luchthartig en vrijblijvend over financiën van gedachten gewisseld wordt. De tips die hier gegeven worden moet je zelf op hun waarde evalueren en ernaar handelen. In jouw post geef je de indruk dat je omega6 als een beursgoeroe of een private banker beschouwt: je volgt zijn adviezen letterlijk op, wil zijn portefeuille schaduwen en vraagt concreet hoeveel en wanneer je moet aankopen. Je hebt zelfs dezelfde bank als hij genomen. Je stelt omega6 in feite aan als beheerder van je kapitaal. Zo maak je hem verantwoordelijk voor je winst of verlies en ik denk niet dat omega6 noch iemand anders op het forum die verantwoordelijkheid wil dragen. Nogmaals: beschouw alles wat hier geschreven wordt louter als tips. Er is geen enkele beleggingsstrategie bij die je moet volgen.
Er zijn er die zich op heel glad ijs begeven al of niet via prive berichten.
Ik denk dat omega6 het forum verlaten heeft.
Omega6: Laatst actief:11 November 2018, 23:51
Dat was omdat ik hem via PB had gewezen op de vraag van nataliev hierboven, waar hij desondanks niet zelf op geantwoord heeft.
liefde is s'avonds pb'tjes op spaargids sturen
komt er een plaatsje vrij in de hall of fame
komt er een plaatsje vrij in de hall of fame
Als hij niet meer terugkomt maak dan liever een plaatsje vrij in je onderschrift, pietpiraat.
zoals steeds vinden we het antwoord in de heilige schrift
Marcus 16:6
Marcus 16:6
Jammer, maar ik ga geen Bijbel naast me leggen om te begrijpen wat op Spaargids geschreven wordt.
Qui dicit illis : Nolite expavescere : Jesum quæritis Nazarenum, crucifixum : surrexit, non est hic, ecce locus ubi posuerunt eum.