pensioensparen uitbetaald
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: pensioensparen uitbetaald
Toch raar dat zo een belangrijk en maatschappelijk relevant onderwerp, hier haast afgedaan wordt als onnozel en sullig om op te antwoorden.
Mijnheer BRACKE heeft gelijk.De vraag is duidelijk.De antwoorden zijn dat veel minder.En dan zo uit de hoogte doen.Niveau duidelijk gezakt op spaargids.
Pffff ja uiteraard! En de aarde is een simulator van aliens.
Je hebt toch je metalen hoedje op?
De meeste leden die hier zitten, zijn (volgens een schatting van mij) vooral mensen die nog niet aan de pensioengerechtigde leeftijd zitten. Dus m.a.w. diegene die nog aan het sparen zijn.
Vandaar dat je minder reactie gaat krijgen op vragen van uitbetaling.
Om daarmee te bewijzen dat het oplichting is...
Nu ja, ieder zijn mening. Niemand verplicht je om er aan mee te doen.
Laat je geld mooi op een spaarrekening staan en klaag mee dat geld niks meer opbrengt, banken oplichters zijn en heel de wereld tegen u is.
De Domme Belg heeft hier zijn antwoord geplaatst (op de vraag wat zijn pensioensparen zal opleveren) : het kan hem niet bommen!
Als ik mij bereid verklaar om het eindresultaat (pensioenspaarverzekering echtgenoot) hier mee te delen, dan moet er ook rekening gehouden worden met het jaarlijkse belastingvoordeel dat dit opgeleverd heeft.
Anders heeft het geen zin, want het totale eindresultaat (=winst) zou dan niet kloppen!
Als jij op voorhand beweert dat het wettelijke oplichterij is; waarom kom jij dan niet zelf met het bewijs dáárvan
Mijn ervaring met pensioensparen vanaf de eerste dag dat het bestond en dat ik er jaarlijks aan deelnam, 1976 of zo, is dit : DIK BOERENBEDROG op de dag van uitbetaling bleet je de ogen uit je kop : VEEL minder dan aangekondigd.
Ik wou dus eens andere mensen hierover horen, dus geen jonge snulletjes die hier alles volzeveren.
Ik wou dus eens andere mensen hierover horen, dus geen jonge snulletjes die hier alles volzeveren.
Heb je de vorige threads over dit onderwerp al gelezen?
Je hoopt dus op reaktie van spaargidsleden die reeds hun Pensioensparen uitbetaald kregen.
Ik denk niet dat er heel veel leden van die leeftijd zijn; die hebben het veel te druk met het opdoen van hun fortuin :-), en niet zozeer "sparen".
Je kan misschien proberen op seniorennet?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik begin te vermoeden dat Bracke een trol is. Hij staat hier maar te tieren en te schelden en de anderen uit te maken.
Nochtans is dit een zeer relevant onderwerp, honderdduizenden vlamingen steken daar hun centjes in, en ze mogen zich dus geen vragen stellen over het eindresultaat. Is dit een financieel forum of een kleuterklas?
Bracke zit zich hier waarschijnlijk een breuk te lachen. Is waarschijnlijk een ventje van 15 dat hier een beetje lol komt trappen …
Nu, prima gedaan, Bracke. We zijn er allemaal ingetuind
Nu, prima gedaan, Bracke. We zijn er allemaal ingetuind
Of een in Thailand wonende gepensioneerde Belg die zich verveelt.
Is dat de manier om iemand die een kritische vraag heeft te negeren, en monddood te maken?