De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
inderdaad 10000 euro 2 jaar geleden geinvesteerd in een goed gespreide korf aandelen is nu 12400 Euro waard.Umi schreef: ↑14 november 2018, 13:46Eind 2016 verkozen, begin 17 aangesteld...
https://finance.yahoo.com/quote/xwd.to/
Als je in US aandelen zou belegd hebben is dit nog hoger.
Ik vind dit een mooie stijging.
Waar moet ik tekenen omdat dit zo verder zal gaan tot mijn pensioen?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Het is van Caesar. Dankzij Caesar weten we trouwens dat de Europeanen 2000 jaar geleden een bende oorlogstokers waren en dat is gedurende 2000 jaar doorgegaan, tot de oorlog in ex-Joegoslavie. Kijk gelijk welke eeuw na en je ziet oorlog, oorlog en oorlog.
Soms zijn ze tot in Engeland geweest maar ze hebben de Engelse niet nodig gehad om mekaar de kop in te slaan en op andere manier ruzie te maken. Caesar en Willem de Veroveraar zijn daar gaan vechten. Als de Engelse hier waren, was het altijd om de Europeanen wat gezond verstand in de kop te kloppen. Napoleon, WO I en II, ...
Wanneer de Britten uit de EU zijn zullen ze in ieder geval niet meer kunnen dwarsliggen.
Een neoliberale stem minder...
Een neoliberale stem minder...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad jammer
Ik heb er ook gemengde gevoelens bij. Was ik een inwoner van het VK geweest stemde ik ook zeker "Leave". Echter Vlaming zijnde ga ik hen terdege missen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell