pensioensparen uitbetaald
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: pensioensparen uitbetaald
Hoe herken je zo'n trol?
Daar geef ik met opzet geen antwoord op want de trol leest mee. Hij zou er de volgende keer rekening mee kunnen houden om ons te misleiden. Ik geef je wel de definitie:
"Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken, opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
"Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken, opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
er is een truukje om hem te herkennen als je wil kan je het via PM bekomen
Ik vond het al raar dat jullie hem met zovelen in het belachelijke trokken.
Veel meer kopen in Thailand ? Die sprookjes zijn iets van een ver verleden vrees ik....dat heb ik toch ondervonden , toen ik naar Thailand ging om met de ladyboys te gaan spelen.Inderdaad, ik wist nog niet dat iedere Thaise vrouw eigenlijk een omgebouwde vent is, tegenwoordig hoor je dat toch dikwijls in Vlaanderen.Het moet zijn,dat iedereen al eens in Pattaya is geweest ,maar nog niet in Thailand.
Oei oei ... ik moet daar dan echt mee stoppen ook
Daarentegen : wie doet er op internet zichzelf perfect voor zoals hij is...
En wie gooit er al niet eens een stok in het hoenderhok.. Dat houdt de boel levendig.
Bij gesprek aan gespreksstof geeft dat weer iets om te bespreken.
krijg hier allemaal PM's binnen van trollenvangers, is wel leuk
maar denk niet dat je op kosten van spaargids naar Thailand zal kunnen hoor
maar denk niet dat je op kosten van spaargids naar Thailand zal kunnen hoor
Er is op Spaargids een apart subforum voor oude getrouwe forumleden met duizenden berichten op hun naam. Daar hebben we een speciaal draadje on trollen te signaleren.
Jahhh.. ik ben geen lid van het selecte clubje mollenvangers.
Ik moet me behelpen met af en toe, als het storend en zeker een trol is, een PM te sturen naar de webmaster.
Zit jij daar nu ook bij Yaris ? Een tijdje geleden had je toch geklaagd dat je nog niet uitgenodigd was voor het lidmaatschap, of heb ik dat verkeerd onthouden ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 16 november 2018, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat heb je heel goed onthouden, haelewyn. Na mijn klacht ben ik in het clubje opgenomen.
Mijn felicitaties. Het is altijd goed om mensen vooruitgang te zien maken in het leven.
in het begin kon je zelfs vanaf 250, 00 berichtjes van de sub ( prostat)forum worden.
Ik durf ook wel eens een stok gooien
Altijd gezellig om dan de reacties te lezen. In het echt ook hé. Als je in een gesprek zit is het meestal wel tof om eens het tegenovergestelde te gaan beweren