Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Helemaal off topic, waarvoor excuses.MarcellaVdb schreef: ↑6 oktober 2018, 12:56 Kerncentrales in panne laten vallen om dan daarna de stroomprijs te verhogen, is ook zo'n voorbeeldje. Denk je dat ze de stroomprijs opnieuw laten zakken als alle centrales weer operationeel zijn? Er is hier nu eens geen enkele officiele instantie of nutsleverancier, alwaar je jàren zorgeloos klant kan blijven. Ze jagen je van het kastje naar de muur, terwijl NIEMAND daarom vraagt.
Ik begrijp de frustratie met de elektriciteitsmarkt en de ondoorzichtigheid van de tarieven, maar deze uitspraak is toch wel een beetje grappig. De elektriciteitsprijs wordt bepaald obv vraag en aanbod, het is niet dat doordat de prijs nu stijgt door een nakend tekort, deze door een of andere instantie artificieel hoog gehouden kan worden wanneer het aanbod terug zou toenemen. De elektriciteitsprijs bepaalt wel maar een stukje van je elektriciteitsfactuur (er zitten veel taksen e.a. in).
Bedankt voor de update.pol schreef: ↑8 oktober 2018, 11:23 Reactie van het BIPT: "Het BIPT is op de hoogte van de prijsverhoging die Dommel heeft doorgevoerd waarbij het er alle schijn van heeft dat de klanten niet naar behoren werden verwittigd. Het BIPT voert momenteel een juridisch onderzoek, hetgeen kan leiden tot een officiële procedure en het opleggen van een administratieve boete aan Dommel."
Ik kan de verandering van Dommel wel begrijpen, maar tijdige communicatie is cruciaal.
Webside Dommel : De vriendelijkste internet provider. Kan zijn, heb er geen problemen mee (gehad)
MAAR:
"Mobile freedom : geen vaste kosten, betaal enkel wat u écht verbruikt." Enkel 3 échte euro MINSTENS per maand. Toch een rare freedom ?
Nieuw tarifering start op 1-11-2018.....toch een beetje kort om DAN al een nieuwe operator te zoeken/vergelijken/vinden met nummerbehoud...
MAAR:
"Mobile freedom : geen vaste kosten, betaal enkel wat u écht verbruikt." Enkel 3 échte euro MINSTENS per maand. Toch een rare freedom ?
Nieuw tarifering start op 1-11-2018.....toch een beetje kort om DAN al een nieuwe operator te zoeken/vergelijken/vinden met nummerbehoud...
pol schreef: ↑10 oktober 2018, 12:36 Webside Dommel : De vriendelijkste internet provider. Kan zijn, heb er geen problemen mee (gehad)
MAAR:
mijn overstap van dommel mobile freedom naar vectonmobile zit vast bij de nummeroverdracht.
- eerst geprobeerd om via sms nummeroverdracht te regelen, maar sms komt niet aan bij dommel
- dan via email het formulier doorgestuurd. Ondertussen meer dan een week geleden en niets gebeurd, ook geen reactie op mijn mail gekregen
- ik probeer vandaag al 2 uur de helpdesk van vecton mobile te bereiken, maar krijg enkel een bandje te horen
zijn er nog mensen met zelfde probleem? Is toch niet normaal dat die helpdesk gewoon niet te bereiken is.
- eerst geprobeerd om via sms nummeroverdracht te regelen, maar sms komt niet aan bij dommel
- dan via email het formulier doorgestuurd. Ondertussen meer dan een week geleden en niets gebeurd, ook geen reactie op mijn mail gekregen
- ik probeer vandaag al 2 uur de helpdesk van vecton mobile te bereiken, maar krijg enkel een bandje te horen
zijn er nog mensen met zelfde probleem? Is toch niet normaal dat die helpdesk gewoon niet te bereiken is.
Totaal onbereikbaar.......geen mails, geen tel....niets. Hier ook.
en nu? ik heb een abonnement genomen, maar krijg mijn nummer niet overgezet
Ben overgestapt van Dommel naar JIM, geen enkel probleem. Dommel WAS de goedkoopste , en nu eigenlijk nog , als je tenminste voor 3€/maand belt of iets anders .
Ik dacht al dat ik hier op het forum ooit eens Vecton had opgezocht en tot deze conclusie was gekomen
simyo-en-aldi-talk-stopt-op-7-juni-zijn ... ml#p298916
simyo-en-aldi-talk-stopt-op-7-juni-zijn ... ml#p298916
Van Dommel naar vectone... daar is een spreekwoord over : van de regen in de drup..
Kiezen tussen de pest en de cholera.
Een ding is absoluut zeker : nummeroverdracht is een geautomatiseerd proces en wordt beheerd door je nieuwe operator.
Verwacht van de klantendienst van vectone niet veel....
Er werkt daar zeer weinig volk ... ik ga hier niet eens vertellen hoeveel.
Kiezen tussen de pest en de cholera.
Een ding is absoluut zeker : nummeroverdracht is een geautomatiseerd proces en wordt beheerd door je nieuwe operator.
Verwacht van de klantendienst van vectone niet veel....
Er werkt daar zeer weinig volk ... ik ga hier niet eens vertellen hoeveel.
dus nog eens samenvatten:
heb een abonnement genomen bij vectonemobile waarvoor ik dus betaal, maar de nummeroverdracht vanuit dommel werkt niet
en ik kan niemand bereiken bij vecton helpdesk
hoe moet ik dit nu oplossen?
heb een abonnement genomen bij vectonemobile waarvoor ik dus betaal, maar de nummeroverdracht vanuit dommel werkt niet
en ik kan niemand bereiken bij vecton helpdesk
hoe moet ik dit nu oplossen?
3 € per maand betalen probleem opgelost.
Estate Guru believer.
Het is de nieuwe provider die moet zorgen voor de nummeroverdracht . Het zal wel goed komen, even geduld ;
Betere leverancier kiezen..
Op 1299.be bekijk je onder welk netwerk je nummer tegenwoordig zit. Je gaat naar een andere operator en laat het nummer overnemen. . Dat werkt als je de gegevens van de oude operator kan geven. Als je nummer nog bij dommel staat : prima.
Als je nummer officieel al bij vectone staat : er zijn andere conctactmethodes die je kan gebruiken dan de helpdesk. Je kan ook elke dag 20 keer terugbellen.
Je kan de ombudsman aanschrijven als niets anders werkt.
Dat zijn allemaal zaken waarvoor je veel geduld nodig hebt.
Bovenal : enkel bits worden op jezelf en niet op anderen. Als je een auto van chinese makelij zou kopen voor 2500 euro... en de deur valt er volgende week af : enkel jij zelf hebt dan de schuld hierin. Niemand anders. De producent van de chinese auto of schroeven kan het geen bal schelen wat er met hun product gebeurt.
Eughhhh. .. dit is beeldspraak. Ik weet ook dat je geen auto gekocht hebt van 2500 euro.
Probeer de analogie te begrijpen.
Op 1299.be bekijk je onder welk netwerk je nummer tegenwoordig zit. Je gaat naar een andere operator en laat het nummer overnemen. . Dat werkt als je de gegevens van de oude operator kan geven. Als je nummer nog bij dommel staat : prima.
Als je nummer officieel al bij vectone staat : er zijn andere conctactmethodes die je kan gebruiken dan de helpdesk. Je kan ook elke dag 20 keer terugbellen.
Je kan de ombudsman aanschrijven als niets anders werkt.
Dat zijn allemaal zaken waarvoor je veel geduld nodig hebt.
Bovenal : enkel bits worden op jezelf en niet op anderen. Als je een auto van chinese makelij zou kopen voor 2500 euro... en de deur valt er volgende week af : enkel jij zelf hebt dan de schuld hierin. Niemand anders. De producent van de chinese auto of schroeven kan het geen bal schelen wat er met hun product gebeurt.
Eughhhh. .. dit is beeldspraak. Ik weet ook dat je geen auto gekocht hebt van 2500 euro.
Probeer de analogie te begrijpen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 november 2018, 16:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Gisteren mijn jim-mobile kaartje gekregen. Bedoeling was om met dual sim gsm te gebruiken. Mobiel internet met Jim en met de andere sim mijn gewone abonnement van Proxi te behouden om te bellen en sms'en.
1 cent per mb, het werkt maar vraag me niet hoe traag het werkt. Ik heb het nog niet buiten geprobeerd, maar binnen heb ik haast geen signaal, in tegenstelling tot het signaal van Proximus. Ik hoor dat het volgend jaar naar een ander netwerk zou overgeschakeld worden, ik hoop dat het dan beter is.
1 cent per mb, het werkt maar vraag me niet hoe traag het werkt. Ik heb het nog niet buiten geprobeerd, maar binnen heb ik haast geen signaal, in tegenstelling tot het signaal van Proximus. Ik hoor dat het volgend jaar naar een ander netwerk zou overgeschakeld worden, ik hoop dat het dan beter is.