De Beurs vandaag
TIP
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Eventjes gaan kijken naar onze Europese derivatenbom: Deutsche.
In 05/'07 nog 88.46€ waard, laat ons zeggen destijds een ferme menu incl. bijpassende wijnen en zelfs nog iets hartigs bij de koffie achteraf.
Vandaag: 8,17€: Een middelpak frieten met mayonaise en een saté. (zonder drank)
Het belooft anders een 'leuke' week te worden. Gele hesjes, de Russen die België en Oekraïne op stang jagen.
De US-vluchtelingen die ook in het nieuws gaan komen.
In 05/'07 nog 88.46€ waard, laat ons zeggen destijds een ferme menu incl. bijpassende wijnen en zelfs nog iets hartigs bij de koffie achteraf.
Vandaag: 8,17€: Een middelpak frieten met mayonaise en een saté. (zonder drank)
Het belooft anders een 'leuke' week te worden. Gele hesjes, de Russen die België en Oekraïne op stang jagen.
De US-vluchtelingen die ook in het nieuws gaan komen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
De futures staan toch groen
Eerlijk zie ik niet in welke invloed de gele hesjes of us vluchtelingen gaan hebben.
Zo meer naar brexit, trump, italie kijken.
Zo meer naar brexit, trump, italie kijken.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
In De Tijd worden vijf gebeurtenissen opgenoemd die de richting van de beurskoersen tot het jaareinde zullen bepalen.
- G20: op de G20-top dit weekend zal Donald Trump zijn Chinese ambtsgenoot Xi ontmoeten. Een akkoord over de handelsoorlog zit er echter waarschijnlijk niet in.
- Centrale banken: zullen de centrale banken van de VS (Fed) en de eurozone (ECB) minder snel hun beleid verstrakken nu het economische plaatje almaar onzekerder wordt?
- Italië: wordt de ruzie met de EU over de begroting bijgelegd of verder opgedreven?
- Brexit: wordt het akkoord op 11 december door het Britse parlement goedgekeurd en indien niet wat dan?
- Olie: de OPEC vergadert op 6 december. Komt er een productiebeperking om de prijs terug omhoog te krijgen?
Storingen bij Beursduivel ? Staan serieus achter.
Powel zou 'geblinked' hebben -> beurzen in de USA +2,2%
https://www.cnbc.com/2018/11/28/stock-m ... -news.html
https://www.cnbc.com/2018/11/28/cramer- ... rates.html
https://www.cnbc.com/2018/11/28/stock-m ... -news.html
https://www.cnbc.com/2018/11/28/cramer- ... rates.html
Zal van korte duur zijn vrees ik.
Waarom denk je dat. Powell zei wat de beurzen wilden horen. Dat hij voorzichtig zal zijn bij het optrekken van de rente.
Quality growth investor
Voorzichtig zijn is het gewoon gerust laten in 2018! En uitkijken of 4 renteverhogingen in 2019 echt nodig zijn? Volgens mij volstaan 2 verhogingen meer dan genoeg.
Besparingstip voor de USA: gans dat Fed-boeltje opdoeken en Kevva aannemen voor 5.000 dollar per maand.
Lijkt nog plausibel. Kevva en Trump zouden alvast goed overeenkomen. De ene heeft kunsthaar, de andere wilt een haartransplantatie. Perfecte match.
Ik hoop op een verhoging van de beurs en dan verkoop ik alles wat ik heb. Dan ga ik eieren broeden.
Stilte voor de storm zei prowell.
Stilte voor de storm zei prowell.
Drijf de spot maar. Wie wou er nu weer goud kopen 3 weken voor de goudprijs omhoog ging?
Wie zei afgelopen november dat bitcoin ging crashen?
Wie vond Tesla aandelen aantrekkelijk begin november 2 jaar geleden?
Drijf de spot maar. Ooit heeft die krol een kroon waar je dank u tegen gaat zeggen.
Drijf de spot maar. Ooit heeft die krol een kroon waar je dank u tegen gaat zeggen.
Wat is een krol?StackingG schreef: ↑30 november 2018, 09:02 Drijf de spot maar. Wie wou er nu weer goud kopen 3 weken voor de goudprijs omhoog ging?