ergens lagere prijs colruyt past zijn prijzen aan
Re: ergens lagere prijs colruyt past zijn prijzen aan
Best dat je niet veel gaat en niet te veel moet bedenken.mojmnjh schreef: ↑5 december 2018, 20:58 Als ik soms al eens uit pure noodzaak naar de colruyt ga, en ik sta daar aan de kassa, maak ik mij altijd de volgende bedenking : stel dat hier per dag 10 ton aan goederen verkocht wordt, dan zijn die tien ton eerst afgeladen en in de rekken gezet (normaal), vervolgens door klanten naar de kassa gebracht (normaal), en vervolgens nog eens door hun eigen personeel van de ene kar naar de andere versjouwd (hoogst abnormaal en uiterst vertragend).
Wat is sneller:
Fitte medewerkers die goederen een halve meter moeten verplaatsen of klanten waarvan sommigen niet zo vlot die alles op een band moeten plaatsen, dan die band 5 meter laten lopen om dan weer alles zelf in de kar te leggen.
Neen dank u dan heb ik wel liever dat de medewerker het zelf doen.
Uiterst vertragend ik lag me krom
Voor degenen die hun hobby hebben gemaakt van 'graag lang aanschuiven aan de kassa', ga vooral veel naar colruyt, en verdeel je aankopen per stuk; Als Jambers nog moest bestaan, kwam die zoiets filmen en interviewen
Deze week nog naar colruyt geweest. Heb helemaal niet moeten aanschuiven.
Maar was in de dag ( 15.00 uur )
dan had je pech eigenlijk...
Ik denk dat jij vooral lang moet aanschuiven omdat je vanalles zit te bedenken. Dit terwijl wij de snelste rij kiezen.
Je moet niet bij de platte karren gaan aanschuiven he. Dan kan het wel eens heel lang duren.
Ik heb ze allemaal binnen een straal van anderhalve km, Lidl is margi personeel. Carrefour en gb zijn me te duur. Aldi is goed en ah is ook eens iets anders.
Ook ik moet nooit langer dan 5 minuten aanschuiven, dit ook in de week.
Ik weet niet wat het clubje van mollenvangers er over denkt maar ik denk gewoon dat we een nieuwe huistrol hebben...
Net als de ratten en muizen kunt ge er niet zoveel om zeep helpen als er terug komen.
Net als de ratten en muizen kunt ge er niet zoveel om zeep helpen als er terug komen.
In het enige topic dat ik zelf opstartte, insinueerden enkele idioten dat ik een troll ben. Waar halen ze het uit?
Verder is mij op dit forum al opgevallen dat nieuwkomers door een beperkt aantal leden bijna stelselmatig weggepest worden indien ze een beetje anders zijn.
Hoe zit dat jongens? Houden jullie niet van nieuw bloed? Ik vraag me af waarom de forumbeheerder laat betijen.
Precies wat een echte trol zou zeggen.Avrammeir schreef: ↑6 december 2018, 08:27In het enige topic dat ik zelf opstartte, insinueerden enkele idioten dat ik een troll ben. Waar halen ze het uit?
Verder is mij op dit forum al opgevallen dat nieuwkomers door een beperkt aantal leden bijna stelselmatig weggepest worden indien ze een beetje anders zijn.
Hoe zit dat jongens? Houden jullie niet van nieuw bloed? Ik vraag me af waarom de forumbeheerder laat betijen.

De toekomst zal het uitwijzen of je een trol bent of niet, heeft er iemand iets negatiefs gezegd misschien? Let er niet op, inside joke.
Het ging trouwens over een andere ...
Als nieuweling stel je je best op een forum niet te erg als haantje op. Dat zet kwaad bloed.
Ik heb daar ook ooit tegen gezondigd en kijk : ik ben hier nog.
Dus : het kan wel goed komen van twee kanten.
Als je de anderen hier idioten vindt : waarom verspil je je tijd hier dan nog ?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik denk dat de meeste leden hier helemaal niets hebben tegen nieuwelingen.
Het is aan de andere kant misschien wel een beetje jammer als iemand alleen maar toetreedt om giftige gal te spuwen over één of ander bedrijf maar nog niets heeft bijgedragen... Gal spuwen op zich is vaak niet echt een bijdrage.
We hebben het allemaal al eens gehoord of gezien.
Het is niet hoeveel je schrijft dat belangrijk is, het is niet hoe vaak je vragen stelt over onderwerpen (zoveel als je wil, neem ik aan) maar het is wel belangrijk of je ook bereid bent iets te geven of te delen.
Naar mijn persoonlijke mening hou je daarmee een forum echt levend. De andere zaken zijn maar zoals de radio die aan staat op de achtergrond.
De reden waarom veel forumleden argwanend zijn is omdat er met zeer grote regelmaat fake ID's de boel komen opstoken of
omdat bestaande of gebande leden dat bv doen onder een andere nick.
En dan krijg je zoiets als het verhaal van de witte en de zwarte in de oorlog.
Elke witte zit iedereen te bekijken van kop tot teen of hij geen zwarte is... En omgekeerd.
Niet zelf meegemaakt.... Van horen zeggen, .. Dat van de oorlog toch.
Er zijn trouwens ook dubbelspionnen her en der.
Niet elke zwarte is even zwart... Niet elk geband ex lid is kompleet ter kwader trouw. Soms ook ter goeder trouw maar was het ooit nogal slecht verpakt.
Als nieuweling stel je je best op een forum niet te erg als haantje op. Dat zet kwaad bloed.
Ik heb daar ook ooit tegen gezondigd en kijk : ik ben hier nog.
Dus : het kan wel goed komen van twee kanten.
Als je de anderen hier idioten vindt : waarom verspil je je tijd hier dan nog ?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik denk dat de meeste leden hier helemaal niets hebben tegen nieuwelingen.
Het is aan de andere kant misschien wel een beetje jammer als iemand alleen maar toetreedt om giftige gal te spuwen over één of ander bedrijf maar nog niets heeft bijgedragen... Gal spuwen op zich is vaak niet echt een bijdrage.
We hebben het allemaal al eens gehoord of gezien.
Het is niet hoeveel je schrijft dat belangrijk is, het is niet hoe vaak je vragen stelt over onderwerpen (zoveel als je wil, neem ik aan) maar het is wel belangrijk of je ook bereid bent iets te geven of te delen.
Naar mijn persoonlijke mening hou je daarmee een forum echt levend. De andere zaken zijn maar zoals de radio die aan staat op de achtergrond.
De reden waarom veel forumleden argwanend zijn is omdat er met zeer grote regelmaat fake ID's de boel komen opstoken of
omdat bestaande of gebande leden dat bv doen onder een andere nick.
En dan krijg je zoiets als het verhaal van de witte en de zwarte in de oorlog.
Elke witte zit iedereen te bekijken van kop tot teen of hij geen zwarte is... En omgekeerd.
Niet zelf meegemaakt.... Van horen zeggen, .. Dat van de oorlog toch.

Er zijn trouwens ook dubbelspionnen her en der.
Niet elke zwarte is even zwart... Niet elk geband ex lid is kompleet ter kwader trouw. Soms ook ter goeder trouw maar was het ooit nogal slecht verpakt.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 6 december 2018, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Haelewyn toch, je moet de nieuwe niet wegjagen hé 

Ik heb hier niets te zeggen , alleen iets te vertellen (een verhaal).
Voor mijn part : welkom aan alle nieuwelingen !
Vrede aan allen op aarde die zelf ook vrede wensen.
Voor mijn part : welkom aan alle nieuwelingen !
Vrede aan allen op aarde die zelf ook vrede wensen.
Als er drie karren voor jou staan die tot boven gevuld zijn, kies dan een andere rij ... het spreekt juist voor Colruyt dat de karren altijd tot boven gevuld zijn ... mocht het niet interessant zijn dan lag er niet veel in de kar en zou je inderdaad maar 5 minuten moeten aanschuiven ...
Zo'n job aan de kassa bij colruyt kan je gerust kwalificeren als zwaar beroep, dat doe je niet tot je 60ste. Elke dag worden daar totaal zinloos TONNEN goederen onnodig verplaatst, door het personeel.