ergens lagere prijs colruyt past zijn prijzen aan
Re: ergens lagere prijs colruyt past zijn prijzen aan
Tja, en als jij het eerst op een band moet uitladen, het personeel dat 1-voor-1 voorbij een scanner moet duwen en jij het daarna terug in dezelfde kar moet laden? Dat vind je dan beter?
ja, veel beter
aja nu ben ik mee, het ging niet over jou hoor, het ging over die Mommjje of hoe je het ook schrijft, lijkt me ook een trol.Avrammeir schreef: ↑6 december 2018, 08:27In het enige topic dat ik zelf opstartte, insinueerden enkele idioten dat ik een troll ben. Waar halen ze het uit?
Verder is mij op dit forum al opgevallen dat nieuwkomers door een beperkt aantal leden bijna stelselmatig weggepest worden indien ze een beetje anders zijn.
Hoe zit dat jongens? Houden jullie niet van nieuw bloed? Ik vraag me af waarom de forumbeheerder laat betijen.

Mommje haat Colruyt.
Ok ... Dat weten wse nu. Ander onderwerp ?
Trek het je verder niet te veel aan. Dit is 'netgezever'. Het echte leven zit ergens anders.
Iedereen die een beetje geduld aan de dag legt, aanvaardt dat anderen een andere mening hebben en kunnen hebben en zich een beetje wil aanpassen voelt zich hier na een tijdje wel thuis.
Als je al de achtergronden en verhalen beet hebt is het zelfs leuk entertainment. Gratis online toneel, bijna elke dag.
Ok ... Dat weten wse nu. Ander onderwerp ?
Omdat die het volledige plaatje ziet en begrijpt ?
Trek het je verder niet te veel aan. Dit is 'netgezever'. Het echte leven zit ergens anders.
Iedereen die een beetje geduld aan de dag legt, aanvaardt dat anderen een andere mening hebben en kunnen hebben en zich een beetje wil aanpassen voelt zich hier na een tijdje wel thuis.
Als je al de achtergronden en verhalen beet hebt is het zelfs leuk entertainment. Gratis online toneel, bijna elke dag.

We hebben een trol anonymous. Ik voel het aan mijn kleine teen.
Versjouwen aan de kassa is niet zinloos. Ik ga even uitleggen hoe het werkt. Als je nog eens naar de colruyt gaat moet je eens naar boven kijken. Daar hangt een lampje. Telkens als er een scan is, flikkert het lampje. Dit is omdat de bazen achter de camera zouden zien of iets daadwerkelijk gescand wordt. Weet dat de grootste verliespost binnen een bedrijf diefstal is van het personeel zelf. Stel dat mama of papa langskomt willen ze zo vermijden dat je hele karren niet zou inscannen.
Bij Colruyt is er zelfs een zero beleid wat betreft familie aan jou kassa. Dat wordt niet getolereerd, net zoals koppels op dezelfde werkpost. Een van de twee moet overgeplaatst worden. Bovendien heeft Colruyt een zero beleid betreft klantonvriendelijkheid. Een keer is het voordeel van de twijfel, maar een tweede keer vergeet het maar. Jefke is nog een raren hoor. Die heeft ene buddha templetje in zijn tuin staan waar hij regelmatig gaat bidden. Schijnt zelfs dat zijn Liza wc-papier naar zijn dochter is vernoemd.
Heb een loopbaan in IT achter de rug (oef !).
Wat me in '70 het meest opviel was dat de meest gebruikte opdracht de MOVE is, het overbrengen van beenderen van het ene kerkhof naar het andere.
Moest daar onlangs aan denken in de Colruyt: Hoe dikwijls wordt deze pot mayonaise verplaatst alvorens hij van de leverancier op mijn bord belandt ? Kwam op 8 keer ! Iemand beter ?
Wat me in '70 het meest opviel was dat de meest gebruikte opdracht de MOVE is, het overbrengen van beenderen van het ene kerkhof naar het andere.
Moest daar onlangs aan denken in de Colruyt: Hoe dikwijls wordt deze pot mayonaise verplaatst alvorens hij van de leverancier op mijn bord belandt ? Kwam op 8 keer ! Iemand beter ?
1. Lege potten worden op een band gezet (al of niet automatisch) en gevuld met mayonaise
2. Je pot wordt in een doos gestopt samen met een hoop andere potten
3. Deze dozen worden ergens gestockeerd in een magazijn
4. De gestockeerde dozen worden uit het magazijn gehaald en op een vrachtwagen gezet
5. Vrachtwagen levert ze af in het magazijn van bv. Colruyt waar ze weer gestockeerd worden
6. De gestockeerde dozen van Colruyt worden alweder in een camion geladen en naar een Colruyt-vestiging gebracht
7. Daar worden ze gelost en misschien gaan ze eerst daar ook nog in een aparte ruimte (als er extra voorraad) is, in het andere geval worden ze in de rekken geplaatst.
8. Jij haalt je pot mayonaise uit het rek en legt het in je kar
9. Je kar wordt door de kassabediende in een andere kar gelegd
10. Jij gaat naar je auto en legt je pot mayonaise in de koffer
11. Jij haalt je pot mayonaise uit de koffer en zet hem in je bergruimte (of misschien direct in de frigo)
12. Jij haalt je pot mayonaise uit de frigo en doet een kwak in je bord en zet hem weer in de frigo,
13. Dit herhaalt zich een paar keer tot je pot leeg is
14. Je pot wordt in afwachting van een bezoek aan een glascontainer in een doos of iets dergelijks geplaatst
15. De glascontainer in ... waarna er daar weer een aantal stappen gezet worden ...
enzovoorts, enzovoorts ...

HOERA als tussen al die stappen de glazen pot niet gevallen is en het overleefd heeftgeebee schreef: ↑6 december 2018, 14:061. Lege potten worden op een band gezet (al of niet automatisch) en gevuld met mayonaise
2. Je pot wordt in een doos gestopt samen met een hoop andere potten
3. Deze dozen worden ergens gestockeerd in een magazijn
4. De gestockeerde dozen worden uit het magazijn gehaald en op een vrachtwagen gezet
5. Vrachtwagen levert ze af in het magazijn van bv. Colruyt waar ze weer gestockeerd worden
6. De gestockeerde dozen van Colruyt worden alweder in een camion geladen en naar een Colruyt-vestiging gebracht
7. Daar worden ze gelost en misschien gaan ze eerst daar ook nog in een aparte ruimte (als er extra voorraad) is, in het andere geval worden ze in de rekken geplaatst.
8. Jij haalt je pot mayonaise uit het rek en legt het in je kar
9. Je kar wordt door de kassabediende in een andere kar gelegd
10. Jij gaat naar je auto en legt je pot mayonaise in de koffer
11. Jij haalt je pot mayonaise uit de koffer en zet hem in je bergruimte (of misschien direct in de frigo)
12. Jij haalt je pot mayonaise uit de frigo en doet een kwak in je bord en zet hem weer in de frigo,
13. Dit herhaalt zich een paar keer tot je pot leeg is
14. Je pot wordt in afwachting van een bezoek aan een glascontainer in een doos of iets dergelijks geplaatst
15. De glascontainer in ... waarna er daar weer een aantal stappen gezet worden ...
enzovoorts, enzovoorts ...![]()
Je hebt ook nog sommigen die een artikel terugdragen omdat ze toch beslissen om het niet te kopen
Vandaag gaan kijken voor mijn Sinterklaasbestelling bij Collishop (Sinterklaas komt bij ons vannacht). Het is besteld half november, zou eerst een week nodig hebben om te arriveren, dan zou het er eerder deze week zijn en vandaag blijkt het opnieuw uitgesteld tot ver na Sinterklaas. De Colruyt-medewerker gaf als verklaring: BPost.

Collishop wordt niet geleverd door BPost. Ik zou klantendienst of rode telefoon opbellen en serieuze kompensatie vragen.dreaZ schreef: ↑6 december 2018, 17:59 Vandaag gaan kijken voor mijn Sinterklaasbestelling bij Collishop (Sinterklaas komt bij ons vannacht). Het is besteld half november, zou eerst een week nodig hebben om te arriveren, dan zou het er eerder deze week zijn en vandaag blijkt het opnieuw uitgesteld tot ver na Sinterklaas. De Colruyt-medewerker gaf als verklaring: BPost.
![]()
Een geluk dat ik daar niet werk.
Ik zou zeggen : Als ge 200 kg selder koopt krijgt ge 10 kg gratis (als compensatie).
Eender wat ik bestel en waar ik het bestel : er is nooit een absolute garantie dat ik het zal ontvangen hebben op de dag dat ik het denk nodig te hebben. Dat is jammer, maar het hoort bij 'aankopen op internet'.
Ieder dubbeltje hep z'n keerzijde.
Ik zou zeggen : Als ge 200 kg selder koopt krijgt ge 10 kg gratis (als compensatie).
Eender wat ik bestel en waar ik het bestel : er is nooit een absolute garantie dat ik het zal ontvangen hebben op de dag dat ik het denk nodig te hebben. Dat is jammer, maar het hoort bij 'aankopen op internet'.
Komaan Haelewyn concentreer je even op iets anders, we gaan trollen vangen. Wie zoekt die vindthaelewyn schreef: ↑6 december 2018, 21:13 Een geluk dat ik daar niet werk.
Ok, ...Zet gij hier aan de kroeg al eens een bak bier van de Aldi buiten (trek één fleske af dat de geur zich wat kan verspreiden) en zet er een bordje bij GRATIS !
Ik ga mij binnen in de kroeg warmen aan een soepje... Roep mij gerust als ge het niet alleen af kunt.
Wel opletten dat je de gewone leden niet per ongeluk in uw klem zet.
Ik ga mij binnen in de kroeg warmen aan een soepje... Roep mij gerust als ge het niet alleen af kunt.
Wel opletten dat je de gewone leden niet per ongeluk in uw klem zet.

Lijkt mij toch te kunnen:
"Bij een aanhuislevering ... Kleine artikelen vind je in de brievenbus of worden afgeleverd door je postbode op de datum die je hebt aangeduid tijdens je bestelling "
https://www.collishop.be/e/nl/cs/faq-le ... tie#pakket
Zelf laat ik het leveren in een colruyt omdat ik daar toch wekelijks kom. Ik ben nooit thuis als de postbode aan de deur staat en dan mag ik nog eens speciaal naar het postkantoor ...
"Grote artikelen" heb ik (nog) niet gekocht via collishop.