De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Op Wall Street smelten de initiële zware verliezen als sneeuw voor de zon. De Nasdaq piepte even in het groen.
Aurora cannabis +11% druppel op een hete plaat over hele portfolio bekeken
Eind 2008 begon ik volop te kopen op de beurs. Helaas enkele maanden te vroeg.
Ik ga nu nog wat wachten met volop te kopen. Haast en spoed is zelden goed.
Ik ga nu nog wat wachten met volop te kopen. Haast en spoed is zelden goed.
Het einde. Hum
Dus goud verzamelen, blikkenvoer inslaan en in je bunker kruipen? Mss best alle banden met de buitenwereld afbreken en het internet afzetten
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Zou het niet gewoon allemaal afhangen wat Trump gaat doen met zijn Chinese vriend eind februari / begin maart? Als ze daar als 2 dikke vrienden handjes schudden, kusjes geven en beloven voor altijd braaf te zijn zal het wel omhoog schieten.
Tot dan rustig dalende koersen, tot er weer één van die 2 een kramp heeft en het naar onderen schiet.
Ik ga voorlopig mijn kanonskogels nog aan de kant laten liggen, wat cash opbouwen tot begin maart en eventueel dan bij beterschap wat knallen
Tot dan rustig dalende koersen, tot er weer één van die 2 een kramp heeft en het naar onderen schiet.
Ik ga voorlopig mijn kanonskogels nog aan de kant laten liggen, wat cash opbouwen tot begin maart en eventueel dan bij beterschap wat knallen
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Bedankt voor de wake up call, Yaris.
In plaats van mijn kapitaal in dividend-aandelen te beleggen, kan ik beter uitkijken naar een versterkte vierkantshoeve met een grote lap grond erbij.
Ik bezit reeds enkele percelen landbouwgrond die met subsidies + verkoop van gras meer dan 2% netto opbrengst genereren. Daarbij moet ik zelf geen klop uitvoeren.
Volgens de laatste technische analyse ligt zijn huidige leeftijd boven het 200-daagse gemiddelde. Wat betreft zijn gezondheidstoestand kunnen we dus concluderen dat op sluwe wijze de berenvlag wordt uitgespeeld. Kom mij bij het overlijden van Buffett niet zeggen dat ik het niet voorspeld had!Remico schreef: ↑6 december 2018, 13:39 Voorspellingen:
https://nl.express.live/2018/12/04/2019 ... dt-premier
11. Buffet krijgt gezondheidsproblemen?
1) Wie of wat zijn einder
2) Waarom altijd zo catastrofaal, opgevoed door mensen die in angst leven(psychoten)? Niet dat ik je te => recht wil wijzen. Te recht is ook maar saai.
Buffett genereert waarde in de bedrijven waarin hij belegt. Er zal wel een opvolger zijn. Bij elke generatie en elke garde is dat zo.
Versta ik nu eens geen woord van.
Mss kan je zelf verduidelijken: 1) wat verwacht je nu? 2) wat ga je eraan doen?
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
1) Een nieuwe orde zonder klassen
2) Lobbies verdelgen en vervangen met bestuuders die onder computersurveillance staan.
Nu jij
2) Lobbies verdelgen en vervangen met bestuuders die onder computersurveillance staan.
Nu jij
Ok dus ja gaat een soort revolutie beginnen?
En dat doe je door eerst te reageren op je eigen berichten.
Ik nu? Tja van het leven genieten en relativeren, aanrader man!
En dat doe je door eerst te reageren op je eigen berichten.
Ik nu? Tja van het leven genieten en relativeren, aanrader man!
Ik heb al meegemaakt dat forumgebruikers op hun eigen berichten reageerden onder twee verschillende nicknames maar onder dezelfde nickname nog niet.