Einde van de Rabobank applicatie
Re: Einde van de Rabobank applicatie
volgens mij komt op 31 december 2018 de aap/app uit de mouw
waar haal je het toch vandaan
Ik kijk er naar uit.
Als je onderstaand artikel leest en tussen de regeltjes leest mogen we er vanuit gaan dat die app er nooit zal komen.
https://www.rabobank.be/kennis/de-menta ... experiment
https://www.rabobank.be/kennis/de-menta ... experiment
Rabobanks doel is om het spaargeld zo ver mogelijk weg te steken, geen beleggingsfondsen aanbieden zien zij als een pro.
Dan kan je niet even snel uw spaargeld verzetten naar fondsen ,etc ...
Hou het veilig op een spaarrekening!
Een app zorgt ervoor om heel makkelijk u geld te verplaatsen weg van rabo.
Dat gaan ze zeker niet doen!
Dan kan je niet even snel uw spaargeld verzetten naar fondsen ,etc ...
Hou het veilig op een spaarrekening!
Een app zorgt ervoor om heel makkelijk u geld te verplaatsen weg van rabo.
Dat gaan ze zeker niet doen!
Nee, die app komt er nooit. Rabobank.be is al lang over haar hoogtepunt heen. Zelfs in haar topdagen, toen ze nog veel klanten had en fondsen en pensioensparen aanbood, duurde de vernieuwing van haar site langer dan gepland. Twee jaar geleden was er een herstructurering van heel de Rabogroep. Veel ervaren medewerkers van Rabobank.be, waaronder de bankmoderator op Spaargids, hebben toen een andere job gezocht of zijn overgeplaatst en vervangen door nieuwelingen. Het aantal medewerkers is waarschijnlijk ook kleiner dan vroeger. Ik zie ze geen moeite en tijd meer steken in het ontwikkelen van een app.
ze maken toch we weer veel reclame. Ze zijn nog niet dood.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
En ze nemen ook nog mensen aan. Een oud collega is er in oktober beginnen werken.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Beste,Jimbo schreef: ↑7 december 2018, 15:41In de loop van 2018 ? Nog een paar weken...Rabobank.be schreef: ↑9 november 2017, 11:10
We hebben prioriteit gegeven aan de verhuis van onze beleggingsproducten. Die focus op enkel spaarproducten laat ons nu toe verder tijd en middelen te investeren in oa een app. Een app komt eraan in de loop van 2018.
We beseffen dat een mobiele oplossing voor een deel van onze klanten een belangrijke vraag is. Een mobiele applicatie staat daarom hoog in onze prioriteitenlijst.
We hebben er echter voor gekozen om dit jaar de focus te leggen op een nieuwe website. Het publieke deel ervan werd eerder dit jaar gelanceerd, het beveiligde deel voor transacties volgt in 2019. Hiermee bereiden we ons verder voor op de toekomst, met onder andere aandacht voor mobiel gebruik van de website en nog hogere veiligheidsvereisten.
Ook hebben we in 2018 voorkeur gegeven om, als één van de enige banken in België, de spaarrente te verhogen. Dit bleek voor al onze klanten een belangrijk punt.
Mvg,
Het Rabobank.be-team
Hadden jullie het beveiligde deel niet pas vernieuwd? Waarom moet dit nog eens?
Beste,
We beseffen dat een mobiele oplossing voor een deel van onze klanten een belangrijke vraag is. Een mobiele applicatie staat daarom hoog in onze prioriteitenlijst.
We hebben er echter voor gekozen om dit jaar de focus te leggen op een nieuwe website. Het publieke deel ervan werd eerder dit jaar gelanceerd, het beveiligde deel voor transacties volgt in 2019. Hiermee bereiden we ons verder voor op de toekomst, met onder andere aandacht voor mobiel gebruik van de website en nog hogere veiligheidsvereisten.
Ook hebben we in 2018 voorkeur gegeven om, als één van de enige banken in België, de spaarrente te verhogen. Dit bleek voor al onze klanten een belangrijk punt.
Mvg,
Het Rabobank.be-team
Newsflash: iedereen bankiert mobiel tegenwoordig.
Maar bon, goed dat het hoog op de lijst staat...
Mag ik effe vragen waarom er zo gehamerd wordt op een mobiele app?
Toen dit topic gestart is (in 2013) tot vorig jaar, kon ik er nog inkomen dat er nood was aan een app.
Rabo had toen nog fondsen etc.
Maar nu bieden ze enkel nog spaarrekeningen aan.
Dat je een app gebruikt voor je dagdagelijkse bankverrichtingen, stand van de rekening na te kijken, fondsen/aandelen nakijken/kopen/verkopen etc, daar kan ik inkomen.
Maar je spaarrekening... Hoe vaak gaan jullie daarnaar kijken?
* Dagelijk om te zien of het geld er nog opstaat?
* 3maandelijks om te zien hoeveel rente je ontvangen hebt?
Toen dit topic gestart is (in 2013) tot vorig jaar, kon ik er nog inkomen dat er nood was aan een app.
Rabo had toen nog fondsen etc.
Maar nu bieden ze enkel nog spaarrekeningen aan.
Dat je een app gebruikt voor je dagdagelijkse bankverrichtingen, stand van de rekening na te kijken, fondsen/aandelen nakijken/kopen/verkopen etc, daar kan ik inkomen.
Maar je spaarrekening... Hoe vaak gaan jullie daarnaar kijken?
* Dagelijk om te zien of het geld er nog opstaat?
* 3maandelijks om te zien hoeveel rente je ontvangen hebt?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, ze hebben ook wel zichtrekeningen. Ik kan mij inbeelden dat het handig is om overschrijvingen via een app te maken.
Maar mijn inziens zijn het vijgen na Pasen. Ik zie eigenlijk geen enkele reden om nog bij Rabobank te blijven?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell