Einde van de Rabobank applicatie
Re: Einde van de Rabobank applicatie
Ze bieden inderdaad zichtrekeningen aan, maar gebruikt er iemand die?
Behalve om geld van/naar spaarrekeningen over te schrijven?
Je hebt geen debetkaart, ik dacht dat je ook geen domiciliatie erop kon zetten?
Dus voor dagdagelijks gebruik kan die tch niet dienen.
Rabo is nu enkel een alternatief voor NIBC, MoneYou, Santander, ...
Dus zuiver internet spaarrekeningen. Daar moet je toch niet dagelijks op inloggen, neem ik aan?
Behalve om geld van/naar spaarrekeningen over te schrijven?
Je hebt geen debetkaart, ik dacht dat je ook geen domiciliatie erop kon zetten?
Rabo is nu enkel een alternatief voor NIBC, MoneYou, Santander, ...
Dus zuiver internet spaarrekeningen. Daar moet je toch niet dagelijks op inloggen, neem ik aan?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik sporadisch, om geld van Rabobank naar ergens anders over te schrijven
En dan nog het zwakkere broertje ervan ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
CarpeNoctem schreef: ↑12 december 2018, 12:07Ik sporadisch, om geld van Rabobank naar ergens anders over te schrijvenEn dan nog het zwakkere broertje ervan ...
Hoezo het zwakkere broertje? Doet beter dan NIBC en staat op gelijke hoogte met MoneYou qua rente.
Enkel de vision + rekening van Santander doet beduidend beter.
De kredietwaardigheidsrating van rabobank.be is de beste in België. De enige bank waar ik echt gerust ben dat mijn geld in goede handen is.
Jawel, er zijn mensen die de zichtrekening gebruiken.Ze bieden inderdaad zichtrekeningen aan, maar gebruikt er iemand die?
Inderdaad, geen debetkaart, maar er zijn gratis aanbieders van zulke kaartjes.Je hebt geen debetkaart, ik dacht dat je ook geen domiciliatie erop kon zetten?
Domiciliëring: ben er tegenstander van, dus, klopt alles met overschrijving!
Een nieuwe 'opvoedings'website over spaargeld. Het internetbankieren, in 2019, dat gaat deugd doen, want het is wel outdated. Naar mijn aanvoelen is 2020 een meer preciezere vernieuwingsjaar van het internetbankieren.We hebben er echter voor gekozen om dit jaar de focus te leggen op een nieuwe website. Het publieke deel ervan werd eerder dit jaar gelanceerd, het beveiligde deel voor transacties volgt in 2019
Een app heeft voor de meeste gebruikers geen enkele meerwaarde, en is enkel een hebbedingetje en een icoontje meer op de smartphone.
Ik moet elke keer als ik wil weten wat er op onze verschillende spaarrekeningen staat verschillende Rabo bakjes bovenhalen, logins kopiëren in de browser, codes overtypen... Gigantisch vervelend, en zaken die bij elke andere bank letterlijk in 1 seconde kunnen met een vingerafdruk.
Het belangrijkste is de klant en zijn geld binnenhalen zeker, zijn gebruiksgemaak staat wat lager op de prioriteitenlijst. Alhoewel er in de blog blijkbaar wel geld gepompt wordt...
Het belangrijkste is de klant en zijn geld binnenhalen zeker, zijn gebruiksgemaak staat wat lager op de prioriteitenlijst. Alhoewel er in de blog blijkbaar wel geld gepompt wordt...
Jimbo,
Zet die bedragen in een txt bestandje, of excel bestand. Zoveel zal de stand niet veranderen :-)
En anders je spaargeld naar een andere bank, waar je dan zelfs meer rente krijgt.
Zet die bedragen in een txt bestandje, of excel bestand. Zoveel zal de stand niet veranderen :-)
En anders je spaargeld naar een andere bank, waar je dan zelfs meer rente krijgt.
Die "verschillende bakjes" was inderdaad vervelend: ik had er hier ook altijd een aantal op mijn bureau liggen (voor persoonlijke rekening, gemeenschappelijke rekening, etc.).
Sinds 7 april is dat echter niet meer nodig, en kan je met 1 bakje al je rekeningen benaderen. Normaal gezien heb je hierover begin april een email gekregen van Rabobank, citaat:
Rabobank.be heeft goed nieuws voor u als rekeninghouder. Tijdens het weekend van 6 en 7 april vernieuwen wij onze beveiligde website. Met dit nieuwe jasje wordt internetbankieren bij Rabobank.be overzichtelijker en gemakkelijker. U hebt vanaf dan maar één digipass meer nodig. Met het exemplaar van uw persoonlijke rekening kunt u immers ook uw andere rekeningen bij Rabobank.be beheren.