grensbedrag 2019
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
grensbedrag 2019
is volgend jaar het grensbedrag ook 960 euro of wordt dat verhoogd?
Re: grensbedrag 2019
dat bedrag moet nog eerst in het staatsblad worden gepubliceerd
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het staatsblad zal voorlopig niet veel moeten publiceren vrees ik
Ik denk dat het 960 euro blijft. Regering is er één van lopende zaken, ze kunnen dus geen beslissingen nemen en dat al niet tot mei. Als er al een wijziging zal zijn zal het vanaf 2020 zijn.
iemand die één eurocent boven bv de 960 euro stort heeft een "leuke" cadeau van deze besparingsregering aan zijn rekker : slechts 25% aftrek ipv 30 %
Foutief:
-wettelijk moeten banken de uitdrukkelijke toestemming van hun cliënt krijgen om een storting hoger dan 960 euro te aanvaarden.
-die toestemming moet ieder jaar opnieuw worden bevestigd
-een gestort bedrag boven 960 euro, waarvoor geen uitdrukkelijke toestemming is noch volgt, dienen banken spontaan en kosteloos terug te storten
-wettelijk moeten banken de uitdrukkelijke toestemming van hun cliënt krijgen om een storting hoger dan 960 euro te aanvaarden.
-een gestort bedrag boven 960 euro, waarvoor geen uitdrukkelijke toestemming is noch volgt, dienen banken spontaan en kosteloos terug te storten
Lirec schreef:Foutief:
Ik durf het niet proberen. Er zal altijd wel ene zijn waarbij dit niet het geval is en het aan zijn rekker zal hebben!
Dat is zo die regel van de uitdrukkelijke toestemming heeft men maar later ingevoerd ( en wordt door bv keytrade ook toegepast)
In het begin heeft men in de krant voldoende waarschuwingen gemaakt dat men door een te hoge storting wel degelijk een lagere aftrek kon doen
ik durf het ook niet proberen hoor door één eurocent meer te storten
In het begin heeft men in de krant voldoende waarschuwingen gemaakt dat men door een te hoge storting wel degelijk een lagere aftrek kon doen
ik durf het ook niet proberen hoor door één eurocent meer te storten
Dat zal normaal gezien 980 EUR worden.
Maar inderdaad, best wachten op officiële bevestiging.
Maar inderdaad, best wachten op officiële bevestiging.