Kan iemand huidige login procedure uitleggen?
Kan iemand huidige login procedure uitleggen?
De meeste online banken gebruiken ofwel digipass of sms om inloggen en transacties te beveiligen.
Hoe zit dat momenteel bij MeDirect? Is dat nog steeds een ingewikkelde inlog met allerlei vragen en zonder sms of digipass of hoe zit dat nu?
Kan iemand aub stap voor stap zeggen hoe de huidige login procedure werkt bij Medirect. Wil dat eerst weten alvorens daar rekening te openen.
Hoe zit dat momenteel bij MeDirect? Is dat nog steeds een ingewikkelde inlog met allerlei vragen en zonder sms of digipass of hoe zit dat nu?
Kan iemand aub stap voor stap zeggen hoe de huidige login procedure werkt bij Medirect. Wil dat eerst weten alvorens daar rekening te openen.
Quality growth investor
Re: Kan iemand huidige login procedure uitleggen?
Tegenwoordig moet je je userid en paswoord ingeven, en daarna ergens op klikken om een sms te krijgen.
De inhoud van deze sms moet je dan ook nog ingeven, en je kan aan je gegevens.
De inhoud van deze sms moet je dan ook nog ingeven, en je kan aan je gegevens.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
1. Is het dan zo qua veiligheid dat je geen login kan doen zonder sms wat me goed lijkt of kan je toch nog steeds anders inloggen met alleen paswoord en veiligheidsvragen wat toch lang zo was.
2. Zijn transacties ook beveiligd met sms of hoe werkt dat?
3. Ik vermoed dat alleen een spaarrekening bij hen openen met tegenrekening bij andere bank niet mogelijk is.
Quality growth investor
Zojuist een nieuwe spaarrekening bij medirect geopend. (fidelityrekening). Maar als ik geld probeer te transfereren naar die rekening, lukt dat langs geen kanten. Dus een interne overschrijving nààr die rekening.
Is zeker mogelijk om alleen een spaarrekening bij hen te hebben er is geen reden om ook een effectenrekening of zo te hebben.
Waarom zou dit niet mogelijk zijn?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik vermoed dat mijn interne overschrijvingspoging niet gelukt is, omdat ze willen vermijden dat iedereen zijn bestaande rekeningen overschrijft naar die fidelityrekening.
Bij Binck kan je ook inloggen zonder je iets kan doen, en dan heb je geen sms-code nodig. Bij MeDirect is dat niet het geval. Hier heb je altijd de sms-code nodig.
Ik dacht het niet, maar zeker weet ik het niet meer. Zoveel transacties doe ik er niet.
Een spaarrekening of iets anders openen is geen enkel probleem. Eem tegenrekening is zelfs niet meer nodig.
Voor uitgaande overschrijvingen is volgens mij geen sms-code nodig, maar uiteindelijk ben je op dat moment wel ingelogd en geef je het roer niet over aan iemand die zijn eigen rekening gaat bevoordelen...
Probeer het allemaal eens uit en je zal zien hoe handig het is. Gewoon bellen naar Brussel als je vragen hebt of een probleem ontmoet.
Probeer het allemaal eens uit en je zal zien hoe handig het is. Gewoon bellen naar Brussel als je vragen hebt of een probleem ontmoet.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Als je een spaarrekening bij hen opent, kan je dan geen tegenrekening meer opgeven? Voor zover ik zie gebruiken ze geen zichtrekening dus kan iemand anders je geld bij Medirect niet wegschrijven naar elders. Veel online banken werken alleen met tegenrekening (Santander, Moneyou, Binck, etc).
Quality growth investor
Zij niet meer sinds de veranderingen.
Je kan nu naar eender welke rekening geld overschrijven.
Je kan nu naar eender welke rekening geld overschrijven.