Hoe kopie ID-kaart beveiligd doorsturen bij opening rekening?
Hoe kopie ID-kaart beveiligd doorsturen bij opening rekening?
Kan men al tijdens de procedure van het openen van een spaarrekening via de website 2 kopieën (voor- en achterkant) van de identiteitskaart direct uploaden of gaat dit alleen door die nadien in bijlage door te mailen naar kopieID@moneyou.be wat ook op de site vermeld staat.
Ik weet niet of het veilig is van foto's van mijn identiteitskaart via onbeveiligde email door te sturen. Indien ooit de mail server van telenet gehackt wordt (zij houden van alles backups bij) weet ik niet of men aan de hand van die foto's van je ID geen valse identiteitskaart ofzo zou kunnen maken.
Op welke manieren kan men jullie kopieën van de identiteitskaart (beveiligd) bezorgen?
Graag reply van moneyou maar als hier al mensen rekening bij hen geopend hebben hoor ik het ook graag natuurlijk.
Ik weet niet of het veilig is van foto's van mijn identiteitskaart via onbeveiligde email door te sturen. Indien ooit de mail server van telenet gehackt wordt (zij houden van alles backups bij) weet ik niet of men aan de hand van die foto's van je ID geen valse identiteitskaart ofzo zou kunnen maken.
Op welke manieren kan men jullie kopieën van de identiteitskaart (beveiligd) bezorgen?
Graag reply van moneyou maar als hier al mensen rekening bij hen geopend hebben hoor ik het ook graag natuurlijk.
Quality growth investor
Re: Hoe kopie ID-kaart beveiligd doorsturen bij opening rekening?
Onze noorderburen hebben een handige app, "KopieID", ontwikkeld waarmee je een watermerk met datum en doel aanbrengt op een digitale foto van je ID.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.