Keytradebank: samenvoegen beursrekeningen
TIP
Keytradebank: samenvoegen beursrekeningen
Via via heb ik opgevangen dat via het document “effectentransfer binnen keytrade bank” de mogelijkheid bestaat om 2 effectenrekeningen samen te voegen die van dezelfde eigenaar zijn. Dit zou gratis zijn.
Heeft hier al iemand ervaring mee ? Het lijkt me een oplossing om de extra rekening na transfer van Rabobank weg te werken.
Heeft hier al iemand ervaring mee ? Het lijkt me een oplossing om de extra rekening na transfer van Rabobank weg te werken.
Re: Keytradebank: samenvoegen beursrekeningen
Ik heb de samenvoeging van mijn Keytrade en mijn ex-Rabobank effectenrekeningen reeds meer dan een jaar geleden aangevraagd via dat formulier. Ondanks een herinnering een maand geleden is daar niets mee gebeurd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
vergeet niet dat de makelaarskosten nog steeds voordeliger zijn bij de ex-rabo en ex-fortuneo portefeuilles.
Het heeft dus niet veel zin om deze op te zeggen bij Keytrade.
Het heeft dus niet veel zin om deze op te zeggen bij Keytrade.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb eind januari 2018 dezelfde vraag gesteld. (of het mogelijk was om effecten te wissen tussen portefeuilles) en dit zou mogelijk zijn in Maart/April 2018. Nooit meer wat van gehoord/gezien 

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Idem hier: het is godgeklaagd!
Als ik dit lees kan ik mij de moeite besparen om er aan te beginnen ... thx !
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Amai, ik heb nochtans goeie ervaringen met hun helpdesk.
Er zijn mensen die nooit kunnen toegeven dat er al eens iets misloopt.de stucker schreef: ↑21 december 2018, 19:07 Amai, ik heb nochtans goeie ervaringen met hun helpdesk.
Hebben nooit nooit een probleem met niks.
Tot men ze persoonlijk kent en aan het kletsen gaat.
Als men ze dan attent maakt op hun nooit iets voor altijd alles oke verhaal .......
In het kort de meeste hebben problemen met een iets van Keytrade.
En de volhouders winnen , de anderen leggen er zich bij neer.
En zo blijft men jaren aanmodderen.
Een nog gekend iets een werkgever stort op 21 december loon.
Wie niet bij Keytrade is heeft zijn centjes de 21 of 22 december 2018.
De Keytrade klanten hopen dat het beschikbaar is de 24 december 2018 maar krijgen dan ook 5 cent extra.
Estate Guru believer.
die migratie van Rabo.be was inderdaad een grote knoeiboel door de onnodige extra (spaar)rekeningen.
Eenmaal die beleggingen ten einde lopen zal ik ze gewoon laten schrappen. En gewoon per brief. Lijkt mij nog altijd het meest effectieve
Eenmaal die beleggingen ten einde lopen zal ik ze gewoon laten schrappen. En gewoon per brief. Lijkt mij nog altijd het meest effectieve
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Kan je hier een bewijs van leveren?
Hebben jullie ook een kopie van jullie identiteitskaart meegestuurd, samen met het document ?
Als die er niet bij is, kunnen ze niets doen.
Dat is althans mijn ervaring met bepaalde dingen die ik de voorbije jaren liet doen.